|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 3:58 am
Som ni alla (kanske) ser så har jag ändrat om min avatar lite. Jag har.. *trumvirvel*.. heart of gold! Så att alla ser hur snäll jag är. whee (Och nytt hår)
Btw, Spik och Gud - vad är det för groteska skor ni har? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 4:43 am
Man fick dem igår för att Gaia fyllde 5 år. Jag har också sånna. smile Och snyggt hår. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 7:53 am
vadå groteska! :O vad pratar du om din fjolla!? xD det är ju kisekattes-tofflor! dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 2:23 pm
Vilnya Som ni alla (kanske) ser så har jag ändrat om min avatar lite. Jag har.. *trumvirvel*.. heart of gold! Så att alla ser hur snäll jag är. whee (Och nytt hår) Btw, Spik och Gud - vad är det för groteska skor ni har? razz Grotesk kan du vara själv, det är kisseskor. Mina favoriter är de här kängorna dock, de ser lite ut som mina IRL-favoritkängor gjorde innan. Var fick du heart of gold från? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 11:50 am
Det är ju döda katter. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 11:51 am
Gatlykta Var fick du heart of gold från? 3nodding Köpte på Marketplace.. fast den var rätt dyr. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 1:10 pm
Men döda katter is awesome, jag har också.. Men jag har dem inte på mig... Mjau domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 2:19 pm
Heart of gold är inte så farligt dyra va? Ligger inte de oftast på under 3000?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 3:59 am
AllyRegins Heart of gold är inte så farligt dyra va? Ligger inte de oftast på under 3000? Tror att min låg på runt 2800 eller något..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 5:05 pm
döda katter ftw! fast.. dom är ju inte jättefina :/ borde inte du ha dom nils? inte för att dom är fula alltså utan för att du ska se mysig ut i ditt hus :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 10:52 am
Enda fel dem är väl att de är stora. Men om man har andra kläder som passar till så är de söta. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|