|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 8:11 am
er der nogle her der er fan af Simon Pegg, Edgar Wright, og Nick frost? holdet bag shaun of the dead og hot fuzz (og for den sags skyld også spaced)... så kan i jo som for eksempel skrive hvad jeres yndlings scene er?
I shaun of the dead er min yndling scene den hvor jukeboxen spiller "dont stop me now", og i hot fuzz: "narp?" 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 11:53 am
Har begge film og har da set dem et par gange. Jeg har dog altid været Zombie fan så Shaun of the Dead er min favorit. Synes også det er lidt cool at Simon fik lov til at være med som bi figur i Romero's Diary of the Dead og Land of the dead. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 3:07 am
Jeg ved ikke hvilken jeg bedst kan li', begge er rigtig gode ^^ kan godt li den scene med Aarg!! He got his arm of ^^ Har aldrig hørt om Romero's Diary of the Dead og Land of the dead men nu skal de i hvert fald lige tjekkes ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 9:04 am
Aquila-Filia Jeg ved ikke hvilken jeg bedst kan li', begge er rigtig gode ^^ kan godt li den scene med Aarg!! He got his arm of ^^ Har aldrig hørt om Romero's Diary of the Dead og Land of the dead men nu skal de i hvert fald lige tjekkes ^^ De er begge seriøse Zombie film af ham der vel nærmest startede hele zombie kult markedet. George Romero's første film var lavet tilbage i 50'erne og hed Night of the Living Dead, som kunne ses i Gaia Cinemas på et tidspunkt. Tror faktisk stadig den er der. Hans nyeste skud er Diary of the Dead som vidst kommer i biograferne her engang. Tror lige den er kommet i USA.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 5:55 am
hvad er peggs rolle så?.. Zombie 3 fra venstre?..
jeg lagde ikke mærke til ham i land of the dead... hvad spillede han der?..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 6:00 am
iceman_dk hvad er peggs rolle så?.. Zombie 3 fra venstre?..
jeg lagde ikke mærke til ham i land of the dead... hvad spillede han der?.. En zombie i en telefonbox razz En meget lille rolle ja, men cool er den da.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 1:59 am
Zombie i en telefonboks eek eek haha ej hvor det ligner ham rofl rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 3:58 am
måden spaced episode 3 starter på er også ret typisk 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 9:20 am
Windywing måden spaced episode 3 starter på er også ret typisk 3nodding øhm.. ja sikert.. Men øhm, hvordan starter den, den er ikke os alle der kan huske hvad der sker i hver episode (og har set det i det heletaget)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 03, 2008 10:25 am
den starter med at Simon skyder nogle zombier ned, og så finder man ud af at han bare sider og spiller et spil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 8:04 am
Ah.. ja okay, kan jeg godt se, hm men stadig væk.. aner ikk hvad det er
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 11:27 am
jeg så hot fuzz i dag, og fandt ud af at min bedstemor også synes den er rigtig sjov O.O .... det undrer mig men stadig.... den er jo sjov whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 2:17 pm
Bedstemor FTW!! men det er også en meget god film, er næsten ved at tro at jeg synes bedst om den.. men zombier er jo seje.. så jeg ved ikke.. Hm.. Nogen der ved om de er ved at lave en ny film??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 3:19 pm
"Run fatboy, run" "How to Lose Friends & Alienate People" og "Star Trek"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 10:10 am
ZephyerDK "Run fatboy, run" "How to Lose Friends & Alienate People" og "Star Trek" Er det nogle det er ved at lave eller har lavet??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |