|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 11:04 am
Jag har fått in svar från Karatekattes ansökning till guilden ^^ Läs och lär xD
* Vill bli... Det är väl något man föds till att vara? wink * Grön. För då skulle jag kunna gömma mig i skogen när Fia är på väg in i badet. * Strumpor? Vad ska man med det till? Själv går jag i tidningspapper. * Gud? (Syftar på Fia? Whoooo knows wink ) * Lika ofta som ordet kommer ut från min mun. * 0. Bajsbarn byter inga lampor! * Glas.. vad ska man med det till? Big Pack är det som gäller! Och den är alltid fylld till hälften med välling. * 2 delar urin från en mus, 1 del fladdermusblod och 2.5 delar vatten med en gnutta salt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 12:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 11:37 am
Gillade svaren på fråga 1, 2 (det lät så konstigt), 4, 6 och 7. Så ja, jag röstar för att vi godkänner honom razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 10:58 am
Jag ogillar svaret på fråga 4, som uppenbarligen är fel. För övrigt så har jag ju sagt att det inte finns några rätt svar utan bara fel svar. Att ha ett fel svar är ju ett minus, men den där tveksamheten efteråt gör nog att jag kan förlåta honom. Han kan ju fortfarande lära sig det rätta svaret. (För det finns alltid mer eller mindre rätta svar)
Svaret på fråga sex gör nog ändå att mitt svar blir ja. Detta gör att om vi får ett ja till så har vi majoritet, inte för att jag tror att någon kommer rösta nej men här ska allt gå rätt till. =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 11:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 6:14 am
jag tycker att du är dum, ally! :O hedning! det finns bara en gud och det är Fia ^^ tjoho! domokun domo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 1:45 am
Men det är ju uppenbarligen jag som ska vara allas idol. surprised Det sa Nils. =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|