|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 12:30 pm
Kumpi on parempi, Dragon Ball Z vai Fullmetal Alchemist ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 6:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 9:46 am
itse oon enemmän fullmetal alchemistin puoleen, vaikkakin dbz on sekin ihan hyvä
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2008 5:51 am
Ei FM vaan FMA D: Ja son hyvä vaikka loppuki enkä kauheena jaksanu seurata. Mutta parempi ku dragonball...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2008 6:47 am
joo joo, varmaan kuitenkin ymmärsit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 10, 2008 6:24 am
Pidän kyllä molemmista mutta toi FMA kyll on enemmän makuuni teeheehee whee miksi moinen kysely? eihän ne edes ole saman tyylisiä, ei ainakaan mun mielestä.. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 10, 2008 2:14 pm
halusimpa vain saada selville yleisen mielipiteen siitä kumpi on kansan mielestä parempi. Mut minusta ne molemmat on aika animeja vaikka dbz onkin alunperin manga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 12:40 pm
Animena FMA on parempi, mangana DBZ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 2:07 pm
No ei ollu vaihtoehdoissa kyllä oikeesti mitään mietittävää. biggrin Ihmettelen vaan, että 17 ihmisestä edes yksi on äänestänyt Dragonballia. Nää taitaa kyllä olla tosin suunnattu vähän eri ikäluokille...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 11:43 pm
Dragonball Z. Olen vieläkin fani, vaikka olen jo 16. (Lol?) Dragonball oli ensimmäinen lukemani manga, ja minua todella harmitti kun se vedettiin markkinoilta. Onneksi tuli kuitenkin takaisin, minulla on kaikki numerot, paitsi että nro. 3 on ruotsinkielisenä. FMA on myös hyvä, lempihahmoni on Greed. (Siis se joka lymys siellä kapakassa) Minulla on kaikki tähänasti ilmestyneet suomenkieliset numerot.
Mutta ei FMA ole silti minulle parempi kuin DBZ, japanilaiset jaksot on tosi hyviä. Luultavasti Dragonball Z tulee olemaan kestosuosikkini niin animena kuin manganakin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 25, 2008 7:07 am
FMA heart , sillä kun DBZ:tä (vaikka se oli ihan ok) tuli Subilta, niin kyllästyin siihen, kun yksi ainoa tappelu saattoi viedä viisikin jaksoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 5:46 am
FMA. DBZ on tosi huono anime, mut mangana se oli paljon parempi kuin FMA :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2009 11:56 pm
FMA ALL THE WAY<3 Oon hirmu fani, ollu siitä asti ku se alko ilmestyä japanissa ja nytkin odotan innolla huomista ja FMA Brotherhoodin seuraavaa jaksoa<3 smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |