|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 10:52 am
Diskutera Filmer, böcker, musik, tv-serier, comics, manga, anime... kort och gott all sorts icke interaktiv media (dvs saker man inte "deltar" i, så inga spel eller dyl)
Detta är en sammanslagningstråd av de tidigare trådarna "Recensioner", "Tv-Serier" samt "Comics, Manga och Anime" eftersom underhållningsforumet inte är så aktivt så är detta för det bästa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 12:50 pm
Black Lagoon 3 inte mycket att hänga i julgranen ännu, men en uppdaterad tråd kräver ju bara att man fixar in något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 1:19 pm
Dr. Horrible's Sing Along Blog! En musikal om en superskurk, tjejen han är hopplöst förälskad i och hans ärkenemesis; superhjälten Captain Hammer. Ett måste att se! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 07, 2008 4:06 am
_MFKR_ Black Lagoon 3 inte mycket att hänga i julgranen ännu, men en uppdaterad tråd kräver ju bara att man fixar in något. ÄG! men ja, som du sa så finns inte så mycket kött där än xd Förresten, om någon vet nån torrent för Battle Angel Alita så får ni gärna länka smile PS. De som ej sett The Dark Knight än bör göra så, då det är den bästa superhero filmen nånsin samt en extremt bra film utanför superhero genren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 08, 2008 12:20 pm
Newberg Förresten, om någon vet nån torrent för Battle Angel Alita så får ni gärna länka smile Battle Angel Alita, japp då var det fixat. synd att den e så kort bara =).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 10, 2008 1:13 pm
:O bara två avsnitt, det är som en film ungefär
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Master Molder of WINGS Crew
|
Posted: Mon Aug 11, 2008 7:19 am
har börjat läsa Terry Pratchetts underbara Discworldböcker. Och ja, jag vet att de flesta redan läst många, eller åtminstone någon. Men de som inte gjort det bör verkligen göra det. ^^. Är inne på Nightwatch just nu. Den är helt sjukt bra. Men bör inte läsas innan man läst Guards! Guards!, Men at Arms, Feet of Clay och The Fifth Elephant. Har på ett par veckor snubblat igenom alla dessa samt ett gäng fler. Underbara böcker helt enkelt. ^^. Kos er. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 11, 2008 11:17 am
Master Molder of WINGS har börjat läsa Terry Pratchetts underbara Discworldböcker. Och ja, jag vet att de flesta redan läst många, eller åtminstone någon. Men de som inte gjort det bör verkligen göra det. ^^. Är inne på Nightwatch just nu. Den är helt sjukt bra. Men bör inte läsas innan man läst Guards! Guards!, Men at Arms, Feet of Clay och The Fifth Elephant. Har på ett par veckor snubblat igenom alla dessa samt ett gäng fler. Underbara böcker helt enkelt. ^^. Kos er. biggrin Jingo är också den en del av City Watch böckerna och ska läsas mellan Feet of Clay och The Fifth Elephant.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Master Molder of WINGS Crew
|
Posted: Tue Aug 12, 2008 9:20 am
Den ingår inte i "City Watch Triology". Och den måste isåfall utspela sig innan de tre böckerna. Då The Fifth Elephant tar vid direkt efter Feet of Clay. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 12, 2008 9:50 am
Master Molder of WINGS Den ingår inte i "City Watch Triology". Och den måste isåfall utspela sig innan de tre böckerna. Då The Fifth Elephant tar vid direkt efter Feet of Clay. ^^
Som jag sa över msn, så är Jingo mellan Feet... å Femte Elefanten, sedan så har det ju kommit en till del om Vimes, förutom att han e med i typ alla böcker som utspelar sig i Ankh Morpork, Thud vilket även inkulderar spin offen Where's my Cow.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 8:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 10:00 am
Hitills har de "nygamla" filmerna som kommit varit bra så vi får hoppas att det fortsätter så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 14, 2008 6:55 am
The Mutant Chronicles, film baserat på svenskt rollspel. Inte såvärst många kändisar i den men John Malkovich å Ron Perlman (Hellboy). Svensk biopremiär den sista Oktober, men jag kommer nog vänta med att se den tills den kommer på dvd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 14, 2008 3:31 pm
_MFKR_ The Mutant Chronicles, film baserat på svenskt rollspel. Inte såvärst många kändisar i den men John Malkovich å Ron Perlman (Hellboy). Svensk biopremiär den sista Oktober, men jag kommer nog vänta med att se den tills den kommer på dvd. Finns ute redan. Skall se om jag inte kan se den i helgen, den skall tydligen suga på ett bra sätt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 15, 2008 12:03 am
nilP _MFKR_ The Mutant Chronicles, film baserat på svenskt rollspel. Inte såvärst många kändisar i den men John Malkovich å Ron Perlman (Hellboy). Svensk biopremiär den sista Oktober, men jag kommer nog vänta med att se den tills den kommer på dvd. Finns ute redan. Skall se om jag inte kan se den i helgen, den skall tydligen suga på ett bra sätt XD Hur menar du med ute, på internet eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |