|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 10:56 am
Diskutera dataspel, tvspel, brädspel, kortspel... kort och gott all sorts interaktiv media (dvs saker där man "deltar", så inte filmer, böcker eller musik som är icke-interaktiv media).
Detta är en sammanslagningstråd av de tidigare trådarna "Magic", "WoW: TCG" och "Data-, Tv- och Brädspel". Eftersom underhållningsforumet inte är så aktivt så är detta för det bästa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 07, 2008 4:13 am
Vilket/vilka spel ser ni fram emot mest just nu?
Tror att jag själv ser mest fram emot Starcraft 2, men det skall också bli kul att se GoW 2 och Fallout 3.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 08, 2008 12:31 pm
Spel som jag ser fram emot:
GoW 2, Fable 2, Star Wars: Force Unleashed, Chrono Trigger DS, FarCry 2.
s**t det grymma spelåret fortsätter =).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 11, 2008 7:15 am
|
Master Molder of WINGS Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 9:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 9:59 am
^^
Du och din facination av det gamla razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 3:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 01, 2008 6:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 01, 2008 6:52 am
Har bara en kommentar till den videon. - Vart är GoW2? Annars tycker jag att listan var rätt bra. Och nu är det bara 6 dagar kvar tills Spore släpps.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 2:06 am
s**t det har varit rätt dött här på senaste tiden... inte bara i denna tråd. Så då ger vi alla den dåliga nyheten Blizzard är den ultimata ondskan för min ekonomi, så det enda man kan göra nu är att ringa Nils å fråga hur mycket han e villig att ge för min själ razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 1:06 am
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! för helvete blizzard era pengasjuka bögar >.<
Aja, bäst för dom att det är jävligt coola kampanjer!!!
Fast mja, det är ju smart av dom, jag kommer lätt punga ut pengar åt de giriga jävlarna, så länge folk betalar så gör de nått rätt >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 7:23 am
Spelade nyligt igenom fable, nice spel även fast niceheten i spelet gör en besviken på vissa saker som man tycker kunde gjorts bättre.
Men men, passande nog så kommer 2an släppas mycket snart. Kusligt passande då jag nyss spelat ut första spelet ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 30, 2008 2:29 am
Spelade en massa Fable 2 igår efter att jag blivit klar med min första tenta.
Kan berätta för alla nyfikna att det är en större och uber boostad version av Fable 1. Så alla som spelat Fable 1 kan förvänta sig ungefär samma sak fast större och med fler möjligheter.
Då jag gillade första spelet så tycker jag det är bra, gillade man inte första spelet så rekommenderar jag inte tvåan eftersom det är samma sorts spel fast MER!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 03, 2008 7:17 am
Tror att du antagligen var sist att lira Fable ... typ i hela gruppen XD kommer köpa 2'an då jag väl köper tv+360.
Men just nu känns det rändom. Fable 2 i all ära, just nu finns det bara ett spel som gäller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 5:24 am
Fallout 3?
GoW2?
Båda samtidigt i en sexig trekant?
(jao jag var nog sist att spela fable men det gör mig ingenting razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |