Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Den Norske Slummen
Mange gamle poster her....

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Trygve L

PostPosted: Fri Aug 08, 2008 3:05 pm

Dere har kansje ikke sett meg så mye men eg er innpå gaia nesten hvær dag og sjekker dette forumet kansje 1-2 ganger i uken(pga det er ganske dødt her)
Så eg lurte på om noen kan slette alle gamle poster sånn at forumet starter på nytt.. det vill bli mye enklere å finne nye ting og eg vil bli mer aktiv her
PostPosted: Sun Aug 10, 2008 4:41 pm

xTrylanx
Dere har kansje ikke sett meg så mye men eg er innpå gaia nesten hvær dag og sjekker dette forumet kansje 1-2 ganger i uken(pga det er ganske dødt her)
Så eg lurte på om noen kan slette alle gamle poster sånn at forumet starter på nytt.. det vill bli mye enklere å finne nye ting og eg vil bli mer aktiv her

Kan sikkert flytte hele greien inn i slummen, så kan våre nye medlemmer gi oss en ny start. Hva med det?

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Trygve L

PostPosted: Mon Aug 11, 2008 11:44 am

Marius`
xTrylanx

Kan sikkert flytte hele greien inn i slummen, så kan våre nye medlemmer gi oss en ny start. Hva med det?

Perfect......
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 12:31 pm

X___O problem løst da?

Wiin

Reply
Den Norske Slummen

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items