|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 2:03 am
Vertel hier wat jij vandaag allemaal van plan bent om te doen (of gedaan hebt)!
arrow Graag niet honderd keer op 1 dag vertellen wat je allemaal te doen hebt, reageren op mensen mag natuurlijk wel altijd wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 2:04 am
Angeltje gaat vandaag zo om 12.00 lekker douchen, dan een proefwerk wiskunde leren sweatdrop , kamer opruimen, en proberen nu wel schoenen te kopen (is knap lastig!) Dan 's avonds na het eten komt vriendje me ophalen. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 2:14 am
Ik ga zo mijn collecte bus even inleveren, dan *huiswerklerenetctoetsweekstresaaargh!* en dan zie ik wel....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 2:18 am
Feest blaugh (dalik, over half uurtje)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 2:52 am
Maandag: Taaldorp + so biologie Dinsdag: Tekst repetitie Frans Woensdag: Repetitie Engels + so spelling Nederlands Donderdag: Repetitie Economie + so wiskunde Vrijdag: Repetitie Geschiedenis + inleveren boekverslag Nederlands
En nou mogen jullie raden waarmee m'n dag word gevuld vandaag stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 4:07 am
ButtonFly Maandag: Taaldorp + so biologie Dinsdag: Tekst repetitie Frans Woensdag: Repetitie Engels + so spelling Nederlands Donderdag: Repetitie Economie + so wiskunde Vrijdag: Repetitie Geschiedenis + inleveren boekverslag Nederlands En nou mogen jullie raden waarmee m'n dag word gevuld vandaag stare Wow neutral Sterkte!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 4:32 am
The Forbidden Angel ButtonFly Maandag: Taaldorp + so biologie Dinsdag: Tekst repetitie Frans Woensdag: Repetitie Engels + so spelling Nederlands Donderdag: Repetitie Economie + so wiskunde Vrijdag: Repetitie Geschiedenis + inleveren boekverslag Nederlands En nou mogen jullie raden waarmee m'n dag word gevuld vandaag stare Wow neutral Sterkte! Bedankt, dat kan ik wel gebruiken crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 5:28 am
ik ga vandaag niet echt veel doen ik ga wachten tot wieneke wer online is en ik ga ondertussen effe klote met flash alleemaal plaatjes probeen te maken en mischien ga ik nog naar de kermis maar dat wet ikn niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 7:30 am
hmm.. vandaag, een wedstrijd verloren met 17-1.. en dat is goed van ons hoor!! vorige week verloren we met 26-6 xD.. (oke I agree, my team sucks)
nu ffies gaia'en, en strakkies leren.. (volgende week examen week.. help help!!)
en volgende week zaterdag naar Parijs met een vriendin (I am sooooo happy xD)
dat was alles voor komende week zo ongeveer 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 12:30 pm
zaterdag: gewerkt, aardappels rapen XD zondag: naar mijn lieve vriendin whee maandag: toch naar school voor practicum dinsdag: school >.> woensdag: school donderdag: taken inleveren vrijdag: lange dag school..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 1:07 pm
ButtonFly The Forbidden Angel ButtonFly Maandag: Taaldorp + so biologie Dinsdag: Tekst repetitie Frans Woensdag: Repetitie Engels + so spelling Nederlands Donderdag: Repetitie Economie + so wiskunde Vrijdag: Repetitie Geschiedenis + inleveren boekverslag Nederlands En nou mogen jullie raden waarmee m'n dag word gevuld vandaag stare Wow neutral Sterkte! Bedankt, dat kan ik wel gebruiken crying Sterkte meisje!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 2:19 pm
Ja, Sterkte wink
Ik ga nu slapen, dat is ook onderdeel van de dag eek tot morgen
*rent blij rond, schreeuwend: "ik heb strenght fishing rod, ik heb strenght fishing rod!"*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 2:34 pm
mja mijn weekje staat zo ingeplant: zondag: halve dag party opa 80jaar en dan ook in diej korte tijd termijn al dat huiswerk maken sweatdrop , etens spulletjes voor verzoring inpakken maandag: rep ak leren O_O, rep. economie leren + hw, 's ochtentds banaan+ bapao kopen. dinsdag: duits so leren+ meschien een avie edit woensdag: rep. frans leren (slechste vak) donderdag: 25vragen opstellen voor geschiedenis spel voor cijver + wiskunde repetitie leren. vrijdag: eerst school, dan TOTAAL NIET MEER AAN SCHOOL DENKEN
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 4:44 pm
.~Horsie~Anne~. mja mijn weekje staat zo ingeplant: zondag: halve dag party opa 80jaar en dan ook in diej korte tijd termijn al dat huiswerk maken sweatdrop , etens spulletjes voor verzoring inpakken maandag: rep ak leren O_O, rep. economie leren + hw, 's ochtentds banaan+ bapao kopen. dinsdag: duits so leren+ meschien een avie edit woensdag: rep. frans leren (slechste vak) donderdag: 25vragen opstellen voor geschiedenis spel voor cijver + wiskunde repetitie leren. vrijdag: eerst school, dan TOTAAL NIET MEER AAN SCHOOL DENKEN Och, ik heb het tegenovergestelde. Ik oet juist steeds aan school denken, ben 2 weken ziek geweest, echt niet normaaaaal. En ik moet morgen alles inhalen sweatdrop sweatdrop Ga natuurlijk niet elk vak maken ofzo, maar ik moet 3/4de van mn achterstand inhalen in 1 dag! Plus heb ik het probleem dat ik erachter ben dat ik online niet echt vrienden heb, d'r zijn d'r een stuk of 5 waar ik vaak goed mee kan praten, de andere ken ik in r/l (zijn dus geen online vrienden) of interreseren me voor geen meter(het grootste deel van mijn lijst). Ik ga strakjes nog eventjes alle onbelangerijke zooi eruit flikkeren. Als iemand een vriend van dit vriendloze kindje wil zijn mag je me best op MSN toevoegen of PBen, mischien voel ik me dan minder vriendloos sweatdrop *Doet zielig* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|