|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 7:40 am
først ; håper at jeg posta denne topic'en på riktig sted nå ;o hvis kke sorry
ok jeg tenkte bare at det hadde vært kult å ha en sånn topic til zomg og at vi kansje kunne lage en norsk/nordisk klan : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 7:31 am
hmm ja det hadde sikkert vært kult men det er jo nesten ingen som er online samtidig, i hvertfall av de norske ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 11, 2008 3:42 am
Ja, det pleier å være et problem 3nodding Er allerede med i en klan, men det er aldri noen online når jeg er det XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 8:55 am
Jeg er for øvrig nesten aldri online, for enten så er jeg på jobb, med dama eller spiller PS3. Som selvsagt er mye bedre enn zOMG. ninja Også lagget det litt, så selv om det virket greit kommer jeg nok ikke til å spille det noe særlig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 9:17 am
Charinje Ja, det pleier å være et problem 3nodding Er allerede med i en klan, men det er aldri noen online når jeg er det XP hmm det er sant x D kunne jo prøvd å lage en skandinavisk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 22, 2008 5:09 am
Det er jo alltids verdt et forsøk ^^ Er ikke så veldig aktiv, men bare send meg en link visst du bestemmer deg for å lage en klan og trenger mer folk 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 21, 2008 1:19 am
heh, hadde no vør fint, men ej ekkje akkurate et klan menneske >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 2:59 am
Racoonalinn heh, hadde no vør fint, men ej ekkje akkurate et klan menneske >_< ok,, men har noen en ide til klan navn? o__O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 1:49 pm
skjer med at det norske paradis er så stille for tiden? crying triste greier altså
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 11:44 am
-Love metallica- skjer med at det norske paradis er så stille for tiden? crying triste greier altså det er som regel dødt? x D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|