Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Gaia Online - Alt omkring selve Gaia, nyheder, spørgsmål, tips og tricks
Sådan skaffer du gold på gaia.

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Sun Apr 26, 2009 4:29 am

。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。

{ Jeg er efterhånden træt af at skal forklare folk om og om igen hvordan man nu kan skaffe gold på gaia, derfor har jeg valgt at oprette denne tråd.

Sådan kan du få gold på gaia uden at være en plage for alle.
1] Spil nogen af alle de spil gaia har lavet til os. Jigsaw, cards også vider.

2] zOMG spil det og løs nogen af alle de opgaver du kan få der inde, mån får ikke så meget af gangen men lidt har også ret.

3] Post i din Guild eller i main forummet.

4] Akvariet.

5] Daily chance.

6] Hvis du skriver et 'Bump' hver dag i vores 'bump' tråd vil du få 50 gold for hver dag, og i løbet af 20 dage vil du have 1000 gold.

7] Envelopes - Måndelig ting/konvelut <- Hvis du har Cash.

Har i nogen ideer til hvordan man kan skaffe gold uden at være en plage er i velkommen til at poste i tråden. }

~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~
PostPosted: Tue Apr 28, 2009 1:10 am

Aquarium er også en god ting at tage sig lidt af. Det behøver ikke at koste penge, har kun fået mine fisk via Daily Chance, nogle af dem via den nye pakke man får random ting i.
Passer man godt på sine fisk kan de give op til flere tusind guld hver måned, sjældne items man kan sælge, eller få noget godt i deres drop-pose.

Er man kreativ kan man sælge sine evner, man behøver ikke engang have en shop for at gøre det, men bare gøre sig bemærkbar når nogen har brug for en hånd.

Ranchi

Captain

Tasty Target

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50
PostPosted: Tue Apr 28, 2009 12:17 pm

Ranchi
Aquarium er også en god ting at tage sig lidt af. Det behøver ikke at koste penge, har kun fået mine fisk via Daily Chance, nogle af dem via den nye pakke man får random ting i.
Passer man godt på sine fisk kan de give op til flere tusind guld hver måned, sjældne items man kan sælge, eller få noget godt i deres drop-pose.

Er man kreativ kan man sælge sine evner, man behøver ikke engang have en shop for at gøre det, men bare gøre sig bemærkbar når nogen har brug for en hånd.

1000 takker for din deltagelse smile
PostPosted: Wed May 27, 2009 3:44 pm

Køb køb, sælg sælg!

Køb de der envelopes og sælg dem i slutningen af måneden 10k+
du tjener per. stk.

Timofy

Yami-dono

PostPosted: Tue Jun 02, 2009 12:48 pm

Newer
。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。

{ Jeg er efterhånden træt af at skal forklare folk om og om igen hvordan man nu kan skaffe gold på gaia, derfor har jeg valgt at oprette denne tråd.

Sådan kan du få gold på gaia uden at være en plage for alle.
1] Spil nogen af alle de spil gaia har lavet til os. Jigsaw, cards også vider.

2] zOMG spil det og løs nogen af alle de opgaver du kan få der inde, mån får ikke så meget af gangen men lidt har også ret.

3] Post i din Guild eller i main forummet.

4] Akvariet.

5] Daily chance.

6] Hvis du skriver et 'Bump' hver dag i vores 'bump' tråd vil du få 50 gold for hver dag, og i løbet af 20 dage vil du have 1000 gold.

Har i nogen ideer til hvordan man kan skaffe gold uden at være en plage er i velkommen til at poste i tråden. }

~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~

Tja, som du siger, akvariet. :3
Hvis du hænger ud i en god Booty Grab thread i en times tid, kan du nok tjene lidt over 5k. ^^
Reply
Gaia Online - Alt omkring selve Gaia, nyheder, spørgsmål, tips og tricks

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff