。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。
{ Jeg er efterhånden træt af at skal forklare folk om og om igen hvordan man nu kan skaffe gold på gaia, derfor har jeg valgt at oprette denne tråd.
Sådan kan du få gold på gaia uden at være en plage for alle.
1] Spil nogen af alle de spil gaia har lavet til os. Jigsaw, cards også vider.
2] zOMG spil det og løs nogen af alle de opgaver du kan få der inde, mån får ikke så meget af gangen men lidt har også ret.
3] Post i din Guild eller i main forummet.
4] Akvariet.
5] Daily chance.
6] Hvis du skriver et 'Bump' hver dag i vores 'bump' tråd vil du få 50 gold for hver dag, og i løbet af 20 dage vil du have 1000 gold.
7] Envelopes - Måndelig ting/konvelut <- Hvis du har Cash.
Har i nogen ideer til hvordan man kan skaffe gold uden at være en plage er i velkommen til at poste i tråden. }
~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~
{ Jeg er efterhånden træt af at skal forklare folk om og om igen hvordan man nu kan skaffe gold på gaia, derfor har jeg valgt at oprette denne tråd.
Sådan kan du få gold på gaia uden at være en plage for alle.
1] Spil nogen af alle de spil gaia har lavet til os. Jigsaw, cards også vider.
2] zOMG spil det og løs nogen af alle de opgaver du kan få der inde, mån får ikke så meget af gangen men lidt har også ret.
3] Post i din Guild eller i main forummet.
4] Akvariet.
5] Daily chance.
6] Hvis du skriver et 'Bump' hver dag i vores 'bump' tråd vil du få 50 gold for hver dag, og i løbet af 20 dage vil du have 1000 gold.
7] Envelopes - Måndelig ting/konvelut <- Hvis du har Cash.
Har i nogen ideer til hvordan man kan skaffe gold uden at være en plage er i velkommen til at poste i tråden. }
~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~