|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 1:13 am
Selvom de beder om vores meninger, er det nok ikke noget de gider lave om på alligevel.
Hvad synes I om de nye facader, og idéen om at nye Gaians ikke kan komme i visse shops fra starten af?
Synes selv Gaia er ved at blive dumme i deres små hoveder. Hvorfor skal vi nu til at glo på en kedelig facade, når vi gerne vil shoppe? Jeg står sgu da heller ikke og glor på Føtex når jeg skal handle, jeg går bare ind. Drop-down menuen er væk, så vi er nu tvunget til at skulle kigge på mindst én facade, bare for at kunne shoppe lidt. Godt nok skriver Gaia, at de skulle være hurtige at loade på langsomme computere, men har læst op til flere personer skrive, at deres computer ikke kan tage mosten, og de ikke gider shoppe mere. Så hvorfor lave om på et system der virkede? Ok med nye NPC billeder, også selvom de gamle var bedre, men ligefrem gøre det surt for folk at shoppe er simpelthen for dumt.
Så er der de nye Gaians, de kan ikke købe møbler, hvis ikke de har et hus, eller bildele uden at have en bil, osv. Jeg mener... WTF? Det at man kan se hvilke muligheder man har i f.eks. at bygge et hus, gør da at man får lyst til det. Hvis ikke de nye kan se hvad de kan gøre ud af et hus, hvorfor så anskaffe sig et? Hvorfor få sig en bil, når man ikke ved hvordan man kan få den til at se ud? Og hvorfor begynde at fiske, når man ikke aner hvad fisk er til?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 28, 2009 10:18 am
Jeg synes facaderne er hyggelige nok
men detder med at nye gaians ikke kan komme ind i alle shops har jeg ikke lige fået med.. men det virker lidt idiotisk.. Man burde kunne komme ind i alle shops, af den årsag som du jo allerede har beskrevet, og ja.. det er væl altid sjovt at kigge på ting selv om man ikke køber dem..
at drop-down menyen er væk er jeg ret træt af, den var såå praktisk T.T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 11:25 am
Syntes nu at de ser fine nok ud, syntes det er ok at de fornyer sig, elsker den nye menu hvor der er tegn, den anden var lidt for indviklet den hvor man kun kunne se tegnet for butikken. Lige et spørgsmål når jeg kommer ind til en farcade står der nogen gaia ppl, er der ppl som også er i butikken eller er de bare til pynt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 12:40 pm
Newer Syntes nu at de ser fine nok ud, syntes det er ok at de fornyer sig, elsker den nye menu hvor der er tegn, den anden var lidt for indviklet den hvor man kun kunne se tegnet for butikken. Lige et spørgsmål når jeg kommer ind til en farcade står der nogen gaia ppl, er der ppl som også er i butikken eller er de bare til pynt? De er også i butikken. Har tit set mig selv stå med et par random folk uden for butikkerne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|