Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply The Void
Act: The beginning of the end.

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Graviton of WINGS
Vice Captain

PostPosted: Mon Sep 07, 2009 9:33 am

Efter mycket om och men så väljer the fallen star att gå ner till jorden.

Han tar formen av en mäktig al Asad krigare, i en ovanlig vit päls, och självklart majestätiskt stor och stark.
User Image

Nedstigningen från himlen går på några dagar, då han reser över himmal valvet, som en fallande stjärna syns han över stora delar av jorden och tillslut stiger han ner på stranden där de tre kokosnötterna en gång för längesedan flöt iland.

Nedstigningen sker med stor kraft och en mindre krater bildas på stranden. Star tar sig upp ur kratern i maklig takt och förkunnar för den skara människor som samlats runt honom.

"Jag är Den Fallna stjärnan, en av de många gudar som existerar. Det är jag som skapat varelserna ni sett i den blå stenen, det är jag som skapat broar som skyddat er från vilda områden.

Jag är nu här för att skapa en bättre värld, jag är här ...
För att få ett slut på kriget. Med min hjälp och med hjälp av andra kommer ni att bli kvitt varelserna i söder."

Efter det ser Star till att förbereda Ichtars innevånare på en landstigning på stranden från ett annat land.

Medans han väntar börjar han också träna ett antal utvalda soldater. För att skapa ett elit garde.
PostPosted: Mon Sep 07, 2009 10:07 am

"För Fred och Folk" är direkt kopplad till denna Act.

TheGoblin
Crew

Reply
The Void

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas