|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 5:16 pm
Beskrivning: Terenan har blivit getingstucken. Han f*cking hatar getingar. Därför går han ut på sin balkong, svär högljutt och får alla j*vla getingar i hela världen att lägga sig ner och dö. "Fy fan vad jag hatar getingar" talar han ut. Världen surrade till i ett smärtfritt pip, sen dog varenda jävla geting.Effekt: Alla jävla getingar dör. Allihop. Detta påverkar på något mystiskt vis inte djurlivet överhuvudtaget, för alla tycker att getingar är cp-bögar som förtjänar det. Jävla getingar. Cost: 1 Förklaring: Jag tar en "Death" poäng för det här. Jag hatar getingar. Fy fan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 5:24 pm
Förtydligande: Getingar är av insektsfamiljen Vespidae. Vespidae är de ondaste jävla asen som finns. Här är några fakta om dem:
In Polistinae and Vespinae, rather than consuming prey directly, prey are masticated and fed to the larvae, and the larvae, in return, produce a clear liquid (with high amino acid content) which the adults consume; the exact amino acid composition varies considerably among species, but it is considered to contribute substantially to adult nutrition
Naturens egna jävla SKINHEADS:
A wasp is a predatory, flying, stinging insect, with a stinger and membranous forewings and hindwings. It is related to ants and bees, with all of them being members of order Hymenoptera, but is separated from ants and bees by having a stinger and no hair; bees have hair.
Fy fan vad jag hatar getingar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 5:25 pm
Alltså, jag dräper Vespidae insektsträdet - men ser till att det inte har någon som helst påverkan på djurlivet. Om det är genom magi eller för att de byts ut mot något mindre och ICKESTICKANDE så är det helt okej, för mig spelar det ingen roll - så länge de stickande jävla satanisterna är döda.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 12:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 20, 2009 3:13 pm
Counter: Let them beeeeee
Getingarna dör inte men däremot så får de en dödlig gadd som de använder för att försvara sin ovärderliga honung.
Använder en poäng från life.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 5:36 am
Är det inte bin som gör honung? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 9:23 am
Tror getingar också gör honung, men den är nog inte lika ätbar. Dessutom så går det inte att ha geting odlingar som man kan med bin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 9:29 am
Wikipedia Generally wasps are parasites or parasitoids as larvae, and feed only on nectar as adults. Many wasps are predatory, using other insects (often paralyzed) as food for their larvae. A few social wasps are omnivorous, feeding on a variety of fallen fruit, nectar, and carrion. Some of these social wasps, such as yellowjackets, may scavenge for dead insects to provide for their young. In many social species the larvae provide sweet secretions that are fed to the adults. In parasitic species, the first meals are almost always provided by the animal that the adult wasp used as a host for its young. Adult male wasps sometimes visit flowers to obtain nectar to feed on in much the same manner as honey bees. Occasionally, some species, such as yellowjackets, invade honey bee nests and steal honey and/or brood. Jag rättar mig själv. Getingar raidar bin och snor deras mat och deras barn O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 12:56 pm
Säger ju det. Getingar är praktarslen. De borde dö allihop, men jag tänker inte slänga poäng på något som för mig började som ett skämt blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |