| Gold? |
| yeah!!! |
|
100% |
[ 6 ] |
| no!!!! |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 7:04 am
De titel zegt het al. Ik heb ineens een soort ijs-verslaving gekregen en ik voeg me af wat jullie lekker vinden (of juist niet.) Ik ben dol op het bak-ijs van Ben en Jerry's, dat van Hertog en Magnum gold. Als ik moet kiezen kies ik voor dat laatste denk ik... Heeft iemand hier al Magnum Gold gehad?
Ik hoop dat dit een beetje goed geplaatst is...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 7:31 am
Ik heb Magnum Gold niet gehad XD ik vind de magnum classic het lekkerst, en dat double chocolat ding XD verder houd ik van festini aardbeien waterijsjes and ola raketjes in de zomer als het heel erg warm is.. ik vind cookie dough (ik geloof van ben & jerry's) vies XD van Hertog vind ik de 3 chocolade het beste ^^
maar het allerlekkerste en beste ijs blijft toch het schepijs van de ijssalon in het dorp waar ik woon. mijn lievelingssmaken zijn citroen, banaan, meloen en mango.. maar watermeloen en chocolade is ook heerlijk ♥
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:07 pm
oh! bij ons hebben wij toscane ijssalon, echt vervukkuluk.
O.o ik heb vandaag juist die hetog ijs bak gegeten (deel hoor! (heeft een ijshoofd XD))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 11:56 am
Stroopwafel ijs en Bitterkoekjes ijs! MJAM! En dan natuurlijk Chunky Munkey.. sowieso kan ik veel ijs eten, maar helaas moet ik daarna wel de prijs op de wc betalen XD Maar soms,...soms heb ik dat er echt voor over!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 6:54 am
is stroopwafel echt lekker? wil 't anders een keertje proberen XD
ik heb in de supermarkt van ik geloof ola of magnum ofzoiets, "Enigma" zien liggen XD. de foto ziet er lekker uit, maar wil eerst weten wat er allemaal in zit en of het echt te eten is rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 12:47 pm
Toen ik zaterdag in Leiden was heb ik samen met m'n vriend Magnum gold gegeten. Die zijn echt lekker!
M'n favoriete ijsjes zijn toch wel van die perensmaak waterijsjes. Heel fris, en heerlijk in de zomer als het snikheet is.
Ben & Jerry's vind ik ook heel lekker. Er is zo'n smaak daarvan met van dat caramel erbij geloof ik. Die is echt heerlijk. En cookie dough natuurlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 11:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 7:57 am
schepijs van de verleiding in numansdorp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 1:36 pm
Magnum is te belachelijk duur voor woorden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 3:15 pm
kittyocean Magnum is te belachelijk duur voor woorden Can't deny that fact... crying gelukkig heb je dan wel een belachelijk lekker ijsje XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 12:21 am
magnum is wel lekker maar niet zo speciaal XD
schepijs is pas duur XD wat je in de supermarkt betaald voor een heel pak met ijsjes, heb je bij een ijssalon maar 1 ijsje voor ninja ok, zij moeten ook brood op de plank hebben ninja maar gaat even om het principe denk ik X'D mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 7:23 am
Ik vind dat de slagroom vaak niet lekker is, tenzij je in een echte ijssalon zit. Dan is hij opeens wel lekker XD
(ik ben dol op slagroom, zeker op ijs, maar ben wel kieskeurig)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 7:42 am
kittyocean (ik ben dol op slagroom, zeker op ijs, maar ben wel kieskeurig) van hetzelfde
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 12:19 pm
Neo MOF is stroopwafel echt lekker? wil 't anders een keertje proberen XD
ik heb in de supermarkt van ik geloof ola of magnum ofzoiets, "Enigma" zien liggen XD. de foto ziet er lekker uit, maar wil eerst weten wat er allemaal in zit en of het echt te eten is rofl Stroopwafelijs is echt hemels!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 1:15 pm
Bitterkoekjesijs is veeeeel lekkerder =D Maar Stroopwafel is ook Awesome!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |