Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Sport Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 1:39 am

Sporten jullie? Zo ja, wat doen jullie en hoe bevalt het?

Momenteel zit ik er aan te denken om lid te worden van Achmea healthcenters. Dat is fitness, groepsfitness (zumba o.a.) en ze hebben een zwembad en sauna. Echter kost het wel tussen de 38-45 euro per maand. Is dat te duur?
PostPosted: Tue Jul 06, 2010 12:38 pm

Ik heb niets met sporten XD Enkel met zwemmen en ik zwem meer op koppigheid dan verstand.

Maar goed, ik vind dus een sportschool te duur, omdat ik niets met die apparaten heb. De vraag is: ga je er ook veel gebruik van maken? Wat krijg je er voor terug? Wat zijn de extra's? Hoeveel is het per uur, omgerekend?

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Jul 07, 2010 1:05 am

Mijn punt is een beetje dat ik erg graag een 'gezonde leefstijl' wil, maar ik ben vaak te lui om er heen te gaan.. daardoor ben ik al vaker afgehaakt. De fitnessmachines vind ik ook niet erg interessant, soms doe ik het wel daar niet van. De hoofdzaak is voor mij toch wel de groepslessen (zumba, body balance etc.) en het onbeperkt kunnen zwemmen + sauna. Dat zit er allemaal bij in, alles onbeperkt. Je krijgt ook diverse (vet)metingen en krijgt een electronisch trainingsprogramma.. al betwijfel ik of ik me aan mijn programma zal houden, meestal doe ik lekker waar ik zin in heb ^^

Ongeveer 10,- per week. Wanneer ik er genoeg gebruik van maak kan het. Dan moet ik wel meteen voor 6 maanden lid worden (gezien 3 maanden duurder is, te duur). Nu ik naar school ga heb ik er tijd voor (en zin?) maar als ik volgend jaar werk heb ik er geen tijd meer voor of moet ik er echt tijd voor gaan maken. gonk
PostPosted: Wed Jul 07, 2010 10:00 am

Als het alleen voor de vakantie is, dan denk ik dat je het niet moet doen. Weet je zeker dat je na de vakantie er mee door gaat -> ga er dan voor! Voor 10 euro per week onbeperkt sauna en zwemmen... dat zou voor mij genoeg zijn XD Niet de sauna, maar het zwemmen XP

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed Jul 07, 2010 12:46 pm

Je k**t het eerst voor 1 maand bekijken en zien of dit aanslaat of niet. (Is natuurlijk wel duur... maar om gelijk 6 maanden ergens aan vast te zitten terwijl het niets voor je is is natuurlijk ook niet je van het). Hoeveel moet je normaal betalen om te gaan zwemmen/in de sauna te gaan?

Wat ik altijd doe is muziek opzetten en dan gaan wandelen, voordat ik het weet ben ik een half uur verder, ik ben soms zelfs wel 2 uur lang weg. Omdat ik gehecht ben aan mijn muziek doe ik dat dus best vaak, anders doe ik iets anders en daar kan ik meestal geen muziek bij hebben. Nu doe ik dat alleen niet omdat mijn buik overhoop ligt (waarvan heb ik nog geen idee).
PostPosted: Thu Jul 08, 2010 12:48 am

1 maand is geen optie. Het is 3 maanden, 6, 12, of 24. Vanmiddag heb ik een gratis rondleiding en als het me bevalt start ik denk ik gewoon met 6 maanden. Des te meer reden om het vol te houden. Het kost dan 36,- per maand, nog geen tientje per week. Als je het zo omrekent valt het mee, volgens mij is het best luxe (net nieuw gebouwd namelijk).

De groepslessen lijken me toch het leukst. Ik start met de vakantie, maar komend jaar heb ik nog een jaartje school waardoor ik verwacht ook na de vakantie tijd genoeg te hebben.

Thanks voor jullie mee-denken smile

Lopen is ook goed ja, alleen heb ik dan toch het gevoel dat ik minder hard 'werk'. Als ik sport wil ik dat altijd voelen, als ik geen spierpijn heb is dat voor mij ook een teken dat ik intensiever of langer moet sporten XD

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jul 08, 2010 10:47 am

Tja, als voor jou dat een stok achter de deur is, 6 maanden sporten -> go for it!
PostPosted: Wed Jul 14, 2010 12:53 am

D: Ik heb een abbonement voor 12 maanden afgesloten haha. De prijzen vielen hoger uit (de korting was al berekend op internet namelijk). Bij 12 maanden kreeg je 2 maanden gratis, de inschrijfkosten waren 40 euro minder (nog een maand gratis) en de maandelijkse kosten minder.

Ben tot op heden 2 keer geweest in 1 week tijd. I'm proud biggrin Gisteren bodypump gedaan, vanavond ga ik weer maar dan bodybalance (is wat rustiger razz ). Ben er eigenlijk wel blij mee.

Feels good, misschien krijg ik ooit nog de attitude van (spier)pijn is fijn >.<

The Forbidden Angel

Mimzy

Shy Animal

28,775 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Partygoer 500
  • Converting 100 items 100
PostPosted: Wed Jul 14, 2010 3:41 am

geen egte sport voor mij lopen vin ik soms wel leuk maar anders ook niet
(vissen) dat is niet egt een sport XD
PostPosted: Wed Jul 14, 2010 10:29 am

The Forbidden Angel
D: Ik heb een abbonement voor 12 maanden afgesloten haha. De prijzen vielen hoger uit (de korting was al berekend op internet namelijk). Bij 12 maanden kreeg je 2 maanden gratis, de inschrijfkosten waren 40 euro minder (nog een maand gratis) en de maandelijkse kosten minder.

Ben tot op heden 2 keer geweest in 1 week tijd. I'm proud biggrin Gisteren bodypump gedaan, vanavond ga ik weer maar dan bodybalance (is wat rustiger razz ). Ben er eigenlijk wel blij mee.

Feels good, misschien krijg ik ooit nog de attitude van (spier)pijn is fijn >.<

Go! Go! Go! Ganbatte!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jul 27, 2010 4:04 am

Voordrest niemand die sport?

Op dit moment houdt ik het 3 weken vol en ik ben nu al trots razz Ben elke week minimaal 2 x geweest. Alleen zit ik met het eten. Groepslessen zijn altijd om 19u of 20u. Als ik daarvoor eet dan zit ik met een volle maag tijdens de sport, als ik daarna eet dan betekend het dat ik pas rond 21u kan eten.
Wat is handig? Op die dagen eet ik meestal apart van mijn vriend omdat het anders niet te combineren valt.
PostPosted: Tue Jul 27, 2010 12:33 pm

Super! Volhouden die hap! Ik heb helaas echt geen tijd om te sporten en ik vind het ook niet leuk XD Dus bij mij gaat dat niet werken

kittyocean
Captain

WoIkje

PostPosted: Tue Aug 03, 2010 4:26 am

Ik doe nu 7 jaar aan korfbal en het bevalt me prima.
En daarnaast tennis ik regelmatig met m'n oudste broer in een fitness gebouw ding x'3
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 11:18 am

Ik zwem ook al jaren en zeker in vakanties smile heerlijk!

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 4:39 pm

ik loop... lang... en fiets naar school als ik dat heb, ongeveer een halfuurtje duurt dat, 1 uur in totaal dus. Eigenlijk sport ik dus niet, tenzij je 1,5 uur wandelen een sport noemt... Ik hou niet echt van sport omdat je vaak moet rennen en daar ben ik nou niet echt goed in, in snel zijn trouwens ook niet. Strategie en gezelligheid en een leuk(e) team(s)/mensen (beetje handigheid is ook wel fijn) dan kan ik genieten.
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games