|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2012 11:28 pm
Finnes enda noen av oss her smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2013 11:30 am
Hehe, sannsynligvis ikke, første gang jeg har logget på i løpet av flere år nå x) Gaiaonline virker temelig dødt nå...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2013 5:11 am
Wiin Hehe, sannsynligvis ikke, første gang jeg har logget på i løpet av flere år nå x) Gaiaonline virker temelig dødt nå... Tja, i guess.. Ting har forandra seg veeeeeldig! Jeg prøvde å slutte etpar ganger, men jeg får det liksom ikke helt till... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 1:10 pm
SexyPackOfGum Wiin Hehe, sannsynligvis ikke, første gang jeg har logget på i løpet av flere år nå x) Gaiaonline virker temelig dødt nå... Tja, i guess.. Ting har forandra seg veeeeeldig! Jeg prøvde å slutte etpar ganger, men jeg får det liksom ikke helt till... xD Hehe, skjønner hva du mener, har plutselig begynnt å logge på ofte igjen etter det ene besøket. Hvor lenge har du vært på gaiaonline? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 1:20 pm
Wiin SexyPackOfGum Wiin Hehe, sannsynligvis ikke, første gang jeg har logget på i løpet av flere år nå x) Gaiaonline virker temelig dødt nå... Tja, i guess.. Ting har forandra seg veeeeeldig! Jeg prøvde å slutte etpar ganger, men jeg får det liksom ikke helt till... xD Hehe, skjønner hva du mener, har plutselig begynnt å logge på ofte igjen etter det ene besøket. Hvor lenge har du vært på gaiaonline? smile Hmm... Ja, godt spørsmål, jeg har bytta acc så mange ganger opp over åra! xD 2008 en gang x) Du da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 1:23 pm
SexyPackOfGum Wiin SexyPackOfGum Wiin Hehe, sannsynligvis ikke, første gang jeg har logget på i løpet av flere år nå x) Gaiaonline virker temelig dødt nå... Tja, i guess.. Ting har forandra seg veeeeeldig! Jeg prøvde å slutte etpar ganger, men jeg får det liksom ikke helt till... xD Hehe, skjønner hva du mener, har plutselig begynnt å logge på ofte igjen etter det ene besøket. Hvor lenge har du vært på gaiaonline? smile Hmm... Ja, godt spørsmål, jeg har bytta acc så mange ganger opp over åra! xD 2008 en gang x) Du da? Hehe, orker ikke regne ut årstallet, men det står i hvertfall at min Gaia Age: 1856 days. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 2:36 pm
Wiin SexyPackOfGum Wiin SexyPackOfGum Wiin Hehe, sannsynligvis ikke, første gang jeg har logget på i løpet av flere år nå x) Gaiaonline virker temelig dødt nå... Tja, i guess.. Ting har forandra seg veeeeeldig! Jeg prøvde å slutte etpar ganger, men jeg får det liksom ikke helt till... xD Hehe, skjønner hva du mener, har plutselig begynnt å logge på ofte igjen etter det ene besøket. Hvor lenge har du vært på gaiaonline? smile Hmm... Ja, godt spørsmål, jeg har bytta acc så mange ganger opp over åra! xD 2008 en gang x) Du da? Hehe, orker ikke regne ut årstallet, men det står i hvertfall at min Gaia Age: 1856 days. XD Du tar bare dagene delt på 356, så sirka 5 år, altså 2008 smile woho biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2013 4:30 am
SexyPackOfGum Wiin SexyPackOfGum Wiin SexyPackOfGum Wiin Hehe, sannsynligvis ikke, første gang jeg har logget på i løpet av flere år nå x) Gaiaonline virker temelig dødt nå... Tja, i guess.. Ting har forandra seg veeeeeldig! Jeg prøvde å slutte etpar ganger, men jeg får det liksom ikke helt till... xD Hehe, skjønner hva du mener, har plutselig begynnt å logge på ofte igjen etter det ene besøket. Hvor lenge har du vært på gaiaonline? smile Hmm... Ja, godt spørsmål, jeg har bytta acc så mange ganger opp over åra! xD 2008 en gang x) Du da? Hehe, orker ikke regne ut årstallet, men det står i hvertfall at min Gaia Age: 1856 days. XD Du tar bare dagene delt på 356, så sirka 5 år, altså 2008 smile woho biggrin Hehe takk takk smile Jobbet med statistikk i hele går og var dritt lei alt som har med tall å gjøre, huff matte xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2013 4:44 am
Jeg er heeeeeeeeer~ Jeg er 2460 dager gammel på Gaia, cirka 6-7 år? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2013 5:17 am
Anzthuniel Jeg er heeeeeeeeer~ Jeg er 2460 dager gammel på Gaia, cirka 6-7 år? xd Resercha litt å fant ut ar jeg ble medlem me min første acc 26 november 2007 xD s**t, det er ganske lenge siden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2013 12:20 pm
SexyPackOfGum Anzthuniel Jeg er heeeeeeeeer~ Jeg er 2460 dager gammel på Gaia, cirka 6-7 år? xd Resercha litt å fant ut ar jeg ble medlem me min første acc 26 november 2007 xD s**t, det er ganske lenge siden! Hahaha! Ja det begynner å bli en del år nå! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2013 2:45 pm
Anzthuniel SexyPackOfGum Anzthuniel Jeg er heeeeeeeeer~ Jeg er 2460 dager gammel på Gaia, cirka 6-7 år? xd Resercha litt å fant ut ar jeg ble medlem me min første acc 26 november 2007 xD s**t, det er ganske lenge siden! Hahaha! Ja det begynner å bli en del år nå! surprised Jepp! Hvor gamle er folk her egentlig? smile jeg ble netto 20 ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2013 8:32 pm
Jeg blir 22 i September i år. smile Gratulerer med dagen på etterskudd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 26, 2013 5:57 pm
Jeg drar aldri (for godt)! Fyller hele 25 i år. God help us all!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 26, 2013 10:32 pm
MaxMarius Jeg drar aldri (for godt)! Fyller hele 25 i år. God help us all! Ikke verst!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |