Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Lever - trass mørketid. Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Shakasi

Sparkly Fatcat

PostPosted: Wed Dec 12, 2012 9:29 am

Heihei! Jeg er fremdeles her. C:

Skjera?
PostPosted: Wed Dec 12, 2012 2:08 pm

Shakasi

Skjera?

Ganske rolig her x)

Bt0paz

Gracious Lunatic

8,175 Points
  • Gender Swap 100
  • Peoplewatcher 100
  • Millionaire 200

Shakasi

Sparkly Fatcat

PostPosted: Wed Dec 12, 2012 2:58 pm

SexyPackOfGum
Shakasi

Skjera?

Ganske rolig her x)

Ser det her! Noen spesielle mål for tiden? Har nettopp begynt på quest etter Mini Angel Wings... Takes forEVER.
PostPosted: Wed Dec 12, 2012 3:00 pm

Shakasi
SexyPackOfGum
Shakasi

Skjera?

Ganske rolig her x)

Ser det her! Noen spesielle mål for tiden? Har nettopp begynt på quest etter Mini Angel Wings... Takes forEVER.

Ikke noe for øyeblikket 4laugh
Hadde en del stuff jeg ikke ville ha som jeg solgte i dag, så nå har jeg mer penger en jeg vet hva jeg skall gjøre med x)

Bt0paz

Gracious Lunatic

8,175 Points
  • Gender Swap 100
  • Peoplewatcher 100
  • Millionaire 200

Shakasi

Sparkly Fatcat

PostPosted: Wed Dec 12, 2012 3:04 pm

SexyPackOfGum

Hadde en del stuff jeg ikke ville ha som jeg solgte i dag, så nå har jeg mer penger en jeg vet hva jeg skall gjøre med x)

Luksusproblem, really. C; Men ser deg! Da blir det litt kjett. Har du noe stamforum her, da? Da er det ikke så farlig om man ikke har noen quest. Må prøve få meg et nytt sted.. Mitt forrige bare kind of døde. :C
PostPosted: Wed Dec 12, 2012 3:10 pm

Shakasi
SexyPackOfGum

Luksusproblem, really. C; Men ser deg! Da blir det litt kjett. Har du noe stamforum her, da? Da er det ikke så farlig om man ikke har noen quest. Må prøve få meg et nytt sted.. Mitt forrige bare kind of døde. :C

Har ikke noe stamforum lengre :/ hang mye på CB før, men nå går det mye i GE xp litt lite aktiv i det siste, etter jeg "slutta" har liksom Gjort det er par ganger x) sist ga jeg bort alt jeg hadde xP folk elska meg, men når jeg starta igjen var det litt kipt, ingen som huska meg da stare
Hvordan døde questen din?
men nå som du sier det, jeg tror nesten jeg må starte en ny en ^^

Bt0paz

Gracious Lunatic

8,175 Points
  • Gender Swap 100
  • Peoplewatcher 100
  • Millionaire 200

Shakasi

Sparkly Fatcat

PostPosted: Wed Dec 12, 2012 3:18 pm

SexyPackOfGum

Har ikke noe stamforum lengre :/ hang mye på CB før, men nå går det mye i GE xp litt lite aktiv i det siste, etter jeg "slutta" har liksom Gjort det er par ganger x) sist ga jeg bort alt jeg hadde xP folk elska meg, men når jeg starta igjen var det litt kipt, ingen som huska meg da stare
Hvordan døde questen din?
men nå som du sier det, jeg tror nesten jeg må starte en ny en ^^

Åh, tyypisk. Det er skikkelig kjipt, spesielt om de folkene du gav ting til bare totalt har glemt deg. :C Husker det var en på det forumet jeg hang på(CB) som gjorde akkurat det samme som deg. Han bare gav bort så mye, så bare ble han borte. Har aldri sett han online siden, myten har det til at han sitter på et par halos. C; Jeg kjente han ikke så godt at jeg fikk noe, men digget han fordet. <3

Det var det forumet som døde, ikke questen, heldigvis! Folk ble vel bare opptatt med det virkelige livet. Jeg med, før jeg kom tilbake. C:

Hva tenker du gå for, da? Sky's the limit!
PostPosted: Thu Dec 13, 2012 6:28 am

Shakasi

Åh, tyypisk. Det er skikkelig kjipt, spesielt om de folkene du gav ting til bare totalt har glemt deg. :C Husker det var en på det forumet jeg hang på(CB) som gjorde akkurat det samme som deg. Han bare gav bort så mye, så bare ble han borte. Har aldri sett han online siden, myten har det til at han sitter på et par halos. C; Jeg kjente han ikke så godt at jeg fikk noe, men digget han fordet. <3

Det var det forumet som døde, ikke questen, heldigvis! Folk ble vel bare opptatt med det virkelige livet. Jeg med, før jeg kom tilbake. C:

Hva tenker du gå for, da? Sky's the limit!

true story.
Vet ikke helt, alt jeg ville ha har jeg forsåvidt råd til, men det er jo ikke noen av di dyyyre, noen tips?

Bt0paz

Gracious Lunatic

8,175 Points
  • Gender Swap 100
  • Peoplewatcher 100
  • Millionaire 200

Shakasi

Sparkly Fatcat

PostPosted: Thu Dec 13, 2012 11:30 am

SexyPackOfGum

true story.
Vet ikke helt, alt jeg ville ha har jeg forsåvidt råd til, men det er jo ikke noen av di dyyyre, noen tips?

Aner ikke, personlig liker jeg Angelic Scarf, Devil Tail, tøflene jeg har på, og såklart Mini Angel Wings. Kommer jo an på hva man liker! Men mye kult der ute! Etter at jeg har fått vingene på plass, skal jeg få Valkyrian etellerannet, for håret er så kult. Håper det faller i verdi!
PostPosted: Fri Dec 14, 2012 8:30 am

Shakasi
SexyPackOfGum

true story.

Aner ikke, personlig liker jeg Angelic Scarf, Devil Tail, tøflene jeg har på, og såklart Mini Angel Wings. Kommer jo an på hva man liker! Men mye kult der ute! Etter at jeg har fått vingene på plass, skal jeg få Valkyrian etellerannet, for håret er så kult. Håper det faller i verdi!

jeg hadde nettop den Valkyrian tingen x)
Lurer på om jeg skulle skaffa meg en devil tail... :p

Bt0paz

Gracious Lunatic

8,175 Points
  • Gender Swap 100
  • Peoplewatcher 100
  • Millionaire 200

Shakasi

Sparkly Fatcat

PostPosted: Fri Dec 14, 2012 8:35 am

SexyPackOfGum

Devil tails er kule! I can dig it. Håret er kjempestilig, gleder meg til jeg får hele avi'en på plass, kjenner jeg. C:
PostPosted: Fri Dec 14, 2012 8:40 am

Shakasi
SexyPackOfGum

Devil tails er kule! I can dig it. Håret er kjempestilig, gleder meg til jeg får hele avi'en på plass, kjenner jeg. C:

Blir nok kjempe bra biggrin

Bt0paz

Gracious Lunatic

8,175 Points
  • Gender Swap 100
  • Peoplewatcher 100
  • Millionaire 200

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Sun Dec 23, 2012 2:26 am

Har vært på DT quest i sikkert 5 år snart, så ville ikke hatt for høye håp der ^^; Nå har jeg så vidt vært innom, så det kan jo forklare saken. Betyr ikke så alt for mye nå lengre mrgreen Hadde vært gøy om man kunne selge karakteren sin for ekte penger, leste et sted at min isåfall ville være verdt over 10000 kroner!
PostPosted: Wed Dec 26, 2012 7:30 pm

MaxMarius
Har vært på DT quest i sikkert 5 år snart, så ville ikke hatt for høye håp der ^^; Nå har jeg så vidt vært innom, så det kan jo forklare saken. Betyr ikke så alt for mye nå lengre mrgreen Hadde vært gøy om man kunne selge karakteren sin for ekte penger, leste et sted at min isåfall ville være verdt over 10000 kroner!

Wow! Ti tusen kunne kommet godt med, ja! O: Det er garantert ikke lov, da. :C

Men du trenger ikke gi opp, start igjen, det blir gøy! Du er jo et godt stykke på vei med OMGen!

Kommet noe sted med julens event?

Shakasi

Sparkly Fatcat

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Fri Jan 11, 2013 4:07 pm

Shakasi
MaxMarius

Wow! Ti tusen kunne kommet godt med, ja! O: Det er garantert ikke lov, da. :C

Men du trenger ikke gi opp, start igjen, det blir gøy! Du er jo et godt stykke på vei med OMGen!

Kommet noe sted med julens event?

Neppe lovlig nei, men får man først solgt den så er det jo ikke så nøye for ditt vedkommende. Noen jeg kjente som pleide å gjøre det med sine WoW kontoer. surprised Litt for moralsk feil for min del da!

Detter ut ganske ofte, så der var visst julen over ^^; Har fortsatt noen gaver som ikke er gitt videre enda da, så er vel ikke helt ferdig.
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces