|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 31, 2012 4:12 am
Eerste belde ik Menzis -> wij kunnen u niet te woord staan, wij hangen op. Achmea Avero -> muziek dat halverwege ophoudt. Amersfoortse -> geen muziek, wel duidelijkheid over de wachtrij, slechts 25 mensen voor mij. Plus mogelijkheid om terug gebeld te worden.
Post hier alles wat je weet en irriteert aan zorgverzekeringen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 31, 2012 4:18 am
Heb iemand aan de tellie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 01, 2013 3:09 am
ik mail liever dan dat ik bel XP goedkoper. Maar als ik bel, dan bel ik meestal om fouten van de ander te herstellen. Zoals een machtiging die ze van een foutief rekeningnummer afhaalden, terwijl de cijfers geen twijfel overlieten.
Wachtmuziekjes irriteer ik me ook vaak aan omdat het gewoonweg slechte muziek is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 06, 2013 12:34 pm
kittyocean ik mail liever dan dat ik bel XP goedkoper. Maar als ik bel, dan bel ik meestal om fouten van de ander te herstellen. Zoals een machtiging die ze van een foutief rekeningnummer afhaalden, terwijl de cijfers geen twijfel overlieten. Wachtmuziekjes irriteer ik me ook vaak aan omdat het gewoonweg slechte muziek is XD Waar ben jij lid van?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2013 3:42 am
Meer algemeen. Ik moet soms voor mijn werk andere klantenservices bieden, dus daarom mail ik liever XP plus goedkoper
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2013 8:59 am
?? Bedoel je dat jij bij een call center werkt??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 08, 2013 10:12 am
Pfoei, gewetensvraag... nee, ik werk niet bij een call center... maar sommige mensen denken van wel... maar ik bied soms de service aan om voor de klanten naar een callcenter te bellen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2013 12:26 am
Jikes... en dan zeker voor die klant een half uur in de wacht hangen. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2013 12:58 pm
En voor sommigen is het heel moeilijk dank je wel te zeggen XD Dankbaarheid is soms ver te zoeken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 11, 2013 1:19 am
Ik zit bij de CZ en ik heb eigenlijk niet zoveel klachten erover, behalve dat ik het belachelijk vind dat ze een mondspoelmiddel, wat standaard hoort bij het laten trekken van verstandskiezen, dus niet vergoeden. Alsof ik er iets aan kan doen dat die krengen getrokken moesten worden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 11, 2013 11:44 am
en dat gebruik je ook echt veel hè? Iets wat maximaal viermalig is kan toch best vergoed worden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2013 11:49 am
Toen mijn krengen eruit moest heb ik dat goedje ook moeten betalen. Laats moest ik ook betalen voor een klean prep achtig goedje. Dat maakt je darmen leeg zodat ze met de camera erin kunnen. Ook belachelijk dat je dat betalen moet. Is wel goedkoop trouwens, 40 cent ofzo confused .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2013 11:30 am
kittyocean en dat gebruik je ook echt veel hè? Iets wat maximaal viermalig is kan toch best vergoed worden? Nouja, één fles hoort normaal precies voldoende te zijn voor het trekken van alle vier de verstandskiezen, maar ik heb hem maar half opgebruikt, omdat ik last kreeg van de bijwerkingen ervan. Had constant een branderig gevoel in m'n mond, voelde m'n tong niet meer, proefde amper nog wat en had op een gegeven moment constant een droge mond.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2013 11:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 25, 2013 1:55 pm
Ik was metr alle vier amper door t flesje heen m'n moeder heeft m later nog gebruikt toen ze mondklachten had XD
Wachtmuziekjes....daar kan je obsuluut een traumatje aan over houden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|