Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Nederlandse Zorgverzekeringen hebben nare muziekjes. Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Welke zorgverzekeraar heb jij?
  Menzis
  Amersfoortse
  Unive
  Zilveren Kruis
  Ohra
  Achmea
  Anders, namelijk ....
View Results

Miss Flowerbomb

PostPosted: Mon Dec 31, 2012 4:12 am

Eerste belde ik Menzis -> wij kunnen u niet te woord staan, wij hangen op.
Achmea Avero -> muziek dat halverwege ophoudt.
Amersfoortse -> geen muziek, wel duidelijkheid over de wachtrij, slechts 25 mensen voor mij. Plus mogelijkheid om terug gebeld te worden.

Post hier alles wat je weet en irriteert aan zorgverzekeringen!
PostPosted: Mon Dec 31, 2012 4:18 am

Heb iemand aan de tellie.

Miss Flowerbomb

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 01, 2013 3:09 am

ik mail liever dan dat ik bel XP goedkoper. Maar als ik bel, dan bel ik meestal om fouten van de ander te herstellen. Zoals een machtiging die ze van een foutief rekeningnummer afhaalden, terwijl de cijfers geen twijfel overlieten.

Wachtmuziekjes irriteer ik me ook vaak aan omdat het gewoonweg slechte muziek is XD
PostPosted: Sun Jan 06, 2013 12:34 pm

kittyocean
ik mail liever dan dat ik bel XP goedkoper. Maar als ik bel, dan bel ik meestal om fouten van de ander te herstellen. Zoals een machtiging die ze van een foutief rekeningnummer afhaalden, terwijl de cijfers geen twijfel overlieten.

Wachtmuziekjes irriteer ik me ook vaak aan omdat het gewoonweg slechte muziek is XD

Waar ben jij lid van?

Miss Flowerbomb

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jan 07, 2013 3:42 am

Meer algemeen. Ik moet soms voor mijn werk andere klantenservices bieden, dus daarom mail ik liever XP plus goedkoper
PostPosted: Mon Jan 07, 2013 8:59 am

?? Bedoel je dat jij bij een call center werkt??

Miss Flowerbomb

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 08, 2013 10:12 am

Pfoei, gewetensvraag... nee, ik werk niet bij een call center... maar sommige mensen denken van wel... maar ik bied soms de service aan om voor de klanten naar een callcenter te bellen XD
PostPosted: Wed Jan 09, 2013 12:26 am

Jikes... en dan zeker voor die klant een half uur in de wacht hangen. eek

Miss Flowerbomb

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 09, 2013 12:58 pm

En voor sommigen is het heel moeilijk dank je wel te zeggen XD Dankbaarheid is soms ver te zoeken
PostPosted: Fri Jan 11, 2013 1:19 am

Ik zit bij de CZ en ik heb eigenlijk niet zoveel klachten erover, behalve dat ik het belachelijk vind dat ze een mondspoelmiddel, wat standaard hoort bij het laten trekken van verstandskiezen, dus niet vergoeden. Alsof ik er iets aan kan doen dat die krengen getrokken moesten worden XD

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jan 11, 2013 11:44 am

en dat gebruik je ook echt veel hè? Iets wat maximaal viermalig is kan toch best vergoed worden?
PostPosted: Sun Jan 13, 2013 11:49 am

Toen mijn krengen eruit moest heb ik dat goedje ook moeten betalen. Laats moest ik ook betalen voor een klean prep achtig goedje. Dat maakt je darmen leeg zodat ze met de camera erin kunnen. Ook belachelijk dat je dat betalen moet. Is wel goedkoop trouwens, 40 cent ofzo confused .

Miss Flowerbomb

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue Jan 15, 2013 11:30 am

kittyocean
en dat gebruik je ook echt veel hè? Iets wat maximaal viermalig is kan toch best vergoed worden?

Nouja, één fles hoort normaal precies voldoende te zijn voor het trekken van alle vier de verstandskiezen, maar ik heb hem maar half opgebruikt, omdat ik last kreeg van de bijwerkingen ervan. Had constant een branderig gevoel in m'n mond, voelde m'n tong niet meer, proefde amper nog wat en had op een gegeven moment constant een droge mond.
PostPosted: Tue Jan 15, 2013 11:59 am

owwww. best balen dan

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Fri Jan 25, 2013 1:55 pm

Ik was metr alle vier amper door t flesje heen m'n moeder heeft m later nog gebruikt toen ze mondklachten had XD

Wachtmuziekjes....daar kan je obsuluut een traumatje aan over houden
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games