Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Hare Majesteit de Koningin

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Droomvlucht

PostPosted: Mon Jan 28, 2013 1:07 pm

Ik vind het verschrikkelijk jammer dat onze koningin aftreedt! Dat wilde ik even kwijt, vind haar ontzettend tof.
Jullie?
PostPosted: Mon Jan 28, 2013 11:53 pm

het is zeker jammer, maar ik kan het niet laten om even te zeggen. EINDELIJK.
het zat er wel aan te komen dat trixy zou aftreden alleen de vraag was waneer, ik was dat gezeur al zat aan het worden.

nu is het die water clerk's beurt om mascotte van nederland te zijn

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 29, 2013 9:27 am

ik vind het ook jammer (ik ken niets anders dan haar als koningin), maar zoals Br3akape al zegt: het werd wel eens tijd. Mevrouw is al 75!! De meeste mensen klagen dat ze pas met 65/66 met pensioen kunnen. Ze heeft het verdiend.

Ik vind haar meer een symbool; een 'moederkloek' zoals wel eens beschreven. Ik weet niet of WA dat ook voor elkaar zal krijgen... maar ik denk wel dat hij het goed kan doen. Ja, hij heeft fouten gemaakt, maar wie niet?

En stiekem kijk ik al uit naar Amalia's inhuldiging XD (geen kroning! Want hij/zij krijgt geen kroon XP). Go Girl Power! Ben heel beniewd hoe dat zal gaan... maar zal denk ik 30 jaar moeten wachten XD Hoop ik trouwens ook, want ik gun Amalia een goede jeugd waar ze rust heeft om zich voor te bereiden. Niet zoals Wilhelmina, die eigenlijk met 8 jaar al koningin was en van de 1 op andere dag afscheid moest nemen van haar speelgoed en dus haar jeugd.

Akeligste vind ik sommige reacties op twitter. Gevloek, getier, dat het alleen maar geld kost... Het is iets wat ons verenigd EN wat door de staatsbezoeken goede relaties en dus betere economie regelt! We krijgen meer door haar (en straks WA) dan dat het ons kost!
PostPosted: Tue Jan 29, 2013 11:22 am

Dat is waar maar het gezeur ervoor van zal ze wel of niet aftreden en wanneer echt zo laat die vrouw dat is haar keuze.

Maar heb wel enorme respect voor haar gehad, ik hoop dat Alexander dat ook kan.

Maar ik vind wel dat ze de andere plezier reisjes ietwat mogen indammen, ik bedoel dat komt ook uit onze zak. (t is gewoon mijn mening erover)

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 30, 2013 6:23 am

Welke plezierreisjes O.o? Die ski-vakantie in Lech? Als werkende mensen hebben ook zij recht op vakantie (1x per jaar gaan ze toch? de gemiddelde NLer gaat 2 of zelfs 3x op vakantie) en vaak moeten ze het zelf betalen. Ik kan me geen plezierreisjes van ze herinneren die op onze kosten waren.
PostPosted: Wed Jan 30, 2013 8:51 am

Als je het zo bekijkt betalen we ook alle vakanties van alle ambtenaren maar dan scheef verdeelt.

Enja geld te weinig hebben ze niet hoor, wel netjes dat ze zei dat al het gedoe rond een nationaal geschenk niet nodig was, zeer verantwoordleijke uitspraak smile

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jan 31, 2013 11:39 am

Zeker! De koningin heeft goed door wat het volk niet op prijs zal stellen XD En eigenlijk, wie zegt dat een Nationaal Geschenk geld moet kosten? Vraag alle kinderen om een tekening en stop ze in een boek, bv. Okay, erg dik boek natuurlijk, maar dat is een geschenk vanuit het hart

De meeste royalties hebben gewoon banen en betalen heel veel zelf. Ja, de meesten krijgen een toelage, maar daar moeten ze juist vanalles van betalen. Zoals de dienstmeisjes, elektra... dus eigenlijk valt het reuze mee. En ondertussen krijgen we er goede relaties met andere landen mee, waardoor de economie een boost kan krijgen.
PostPosted: Fri Feb 15, 2013 5:05 am

Ik vind het jammer dat ik met de kroning van WA niet in Nederland zal zijn. Ik ga de 28ste op vakantie naar Frankrijk waarschijnlijk. Zal wel een leuk feesie worden in Adam. Denken jullie niet?

Miss Flowerbomb

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Fri Feb 15, 2013 7:27 am

Miss Flowerbomb
Ik vind het jammer dat ik met de kroning van WA niet in Nederland zal zijn. Ik ga de 28ste op vakantie naar Frankrijk waarschijnlijk. Zal wel een leuk feesie worden in Adam. Denken jullie niet?

boeit me eigenlijk niks wat voor soort feestje het wordt daar in 020 stare

en P.S. welkom in de guild, leuk weer eens een nieuw gezicht hier te zien
PostPosted: Fri Feb 15, 2013 11:24 am

hihi, Miss Flowerbomb is van de oude garde wink Fijn je weer te zien, Flower!!

Ik twijfel nog of ik het feestje op tv wil gaan zien...

kittyocean
Captain

Miss Flowerbomb

PostPosted: Sat Feb 16, 2013 5:33 am

kittyocean
hihi, Miss Flowerbomb is van de oude garde wink Fijn je weer te zien, Flower!!

Ik twijfel nog of ik het feestje op tv wil gaan zien...

Indeed dat ik oud ben. Gaia member since 2005!!! Maarem ik studeer in Adam natuurlijk, heb daar studentenkotje en vriendjes en vriendinnetjes. Het lijkt me een super mooi feest de kroning. Alle kroegen wagenwijd open!! En feest op de dam!
PostPosted: Sun Feb 17, 2013 1:22 am

Zolang mensen zich weten te gedragen zal het inderdaad een superfeest worden. Maar ik ben bang dat heel wat mensen het als excuus gaan gebruiken om rotzooi te trappen. Ben je wel voorzichtig dan? XP We kinda prefer seeing you in one piece XD

kittyocean
Captain

Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games