|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 17, 2013 12:24 am
zijn er mensen die naar deze anime, sci fi , toys,...beurs gaan in gent (in belgie)? zo ja welke dagen ? ga je naar de afterparty ? en draag je costums ? en belangrijkste van al, BEN JE KLAAR VOOR U PORTEMONEE TE ZIEN HUILE emotion_dowant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 17, 2013 12:45 am
ikzelf ken deze conventie niet,
maar ga tegenwoordig ook niet zo vaak meer naar conveties, ben ooit wel naar nederlandse anime conventions geweest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 17, 2013 12:50 am
XDmaster4 ikzelf ken deze conventie niet, maar ga tegenwoordig ook niet zo vaak meer naar conveties, ben ooit wel naar nederlandse anime conventions geweest. ik doe tegenwoordig de grotere van mijn land, voordeel aan deze con is de diverse dingen die ze aanbieden, niet aleen anime ^^ ben ook naar Nl con's maar men budget is nu ook niet oneindig dus beter BE voor ik xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 17, 2013 12:56 am
Heavenly Milk XDmaster4 ikzelf ken deze conventie niet, maar ga tegenwoordig ook niet zo vaak meer naar conveties, ben ooit wel naar nederlandse anime conventions geweest. ik doe tegenwoordig de grotere van mijn land, voordeel aan deze con is de diverse dingen die ze aanbieden, niet aleen anime ^^ ben ook naar Nl con's maar men budget is nu ook niet oneindig dus beter BE voor ik xp ah jah snap ik dan wel :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 17, 2013 7:07 am
Ik ga biggrin voor de eerste keer, ben altijd naar nederlandse conveties geweest XD
maar ik ga op zaterdag en als The Puss in Boots, dus zie je een zwarte hoed met een rode band en een gele veer, grote kans dat ik dat ben wink
Ik ga niet naar de afterparty wist niet eens dat dat bestond XD
Als wat ga jij en welke dagen?
en arme porto xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 18, 2013 11:06 am
Ooit, maar nu nog niet. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 18, 2013 12:27 pm
Misschien, ooit, aan de andere zijde van de tafel dan wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 19, 2013 1:47 pm
Yeetje wat was het druk o.0 echt wow, maar wel eindelijk een CD van een artiest die ik goed vind gevonden en een hele mooie figur gekocht zeker geslaagd. Maar vond verder niet veel aan de conventie >.< het is eigenlijk een enorme dealer room, laat ik zeggen op abunai is meer te doen XD maar dat is mijn mening maar vond het zeker leuk om te gaan.
En het blijft leuk om je op te dossen en nieuwe dingen met make-up uit te proberen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 20, 2013 4:57 am
dat is best handig om te weten =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 22, 2013 11:02 am
Menketi Yeetje wat was het druk o.0 echt wow, maar wel eindelijk een CD van een artiest die ik goed vind gevonden en een hele mooie figur gekocht zeker geslaagd. Maar vond verder niet veel aan de conventie >.< het is eigenlijk een enorme dealer room, laat ik zeggen op abunai is meer te doen XD maar dat is mijn mening maar vond het zeker leuk om te gaan. En het blijft leuk om je op te dossen en nieuwe dingen met make-up uit te proberen ^_^ superdruk ja xp , zaterdag had ik een ticket om vroeger binnen te gaan dus heb ik de drukke rij gelukkig gemist xp , kon totaal niet veel doen zaterdag, amper wat van de conventie gezien xp (kwam door men cosplay wel ) zondag was het best ook nog druk hoor, viel wat meer mee, heb kunnen dingen kopen, heb artbooks gevonden van Bioshock en ik was ook elizabeth van bioshock gecosplayd dus moest ik dat hebbe :p heb meer gehad aan zondag :p qua activiteiten geef ik je zeker gelijk en jmmr dat zondag geen costume wedstrijd was , en niets in de plaats , achja, zoiezo volgend jaar ben ik er terug :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 23, 2013 8:47 am
Pictures? Also, artbooks YAY
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 5:18 am
Heavenly Milk Menketi Yeetje wat was het druk o.0 echt wow, maar wel eindelijk een CD van een artiest die ik goed vind gevonden en een hele mooie figur gekocht zeker geslaagd. Maar vond verder niet veel aan de conventie >.< het is eigenlijk een enorme dealer room, laat ik zeggen op abunai is meer te doen XD maar dat is mijn mening maar vond het zeker leuk om te gaan. En het blijft leuk om je op te dossen en nieuwe dingen met make-up uit te proberen ^_^ superdruk ja xp , zaterdag had ik een ticket om vroeger binnen te gaan dus heb ik de drukke rij gelukkig gemist xp , kon totaal niet veel doen zaterdag, amper wat van de conventie gezien xp (kwam door men cosplay wel ) zondag was het best ook nog druk hoor, viel wat meer mee, heb kunnen dingen kopen, heb artbooks gevonden van Bioshock en ik was ook elizabeth van bioshock gecosplayd dus moest ik dat hebbe :p heb meer gehad aan zondag :p qua activiteiten geef ik je zeker gelijk en jmmr dat zondag geen costume wedstrijd was , en niets in de plaats , achja, zoiezo volgend jaar ben ik er terug :p Wel leuk om te horen dat je het leuk heb gehad. Mischien een idee om eens naar een nederlandse conventie te gaan als je meer activiteiten wil hebben?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 25, 2013 8:57 am
Als het kon, zou ik alle cons in BE en NL afgaan als standhouder. Helaas is dat niet rendabel...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 27, 2013 12:11 am
kittyocean Als het kon, zou ik alle cons in BE en NL afgaan als standhouder. Helaas is dat niet rendabel... is duur idd , ik haak af en toe es wat , zo pokemon en ik ga een standje zoeken om mee samen te werken , zo ga ik het doen want idd een stand hure is duur O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|