|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2014 11:00 am
He lieve lieden,
Ik was gewoon benieuwd of er mensen zijn die nog aan quests doen. Op het moment ben ik aan het verkopen om een Red Rose Corsage te kunnen kopen. Dit is een 2004 item, en daarom zeer gewild bij mij. In dat jaar ben ik namelijk met Gaia begonnen geloof ik.
Ook spaar ik iets voor Alchemy, een soort aan elkaar genaaide lapjes uit het kerst orphan tijdperk.
Nog meer spaarders?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2014 12:29 pm
ik spaar allang niet meer, maar geef ook niets uit XD Hoe ver ben je met je quest, misschien kan de Guild een beetje helpen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2014 12:49 pm
Bij alchemy spaar ik voor een tijger skin jurkje. Daar heb ik iets van 30 van die lapjes voor nodig. 1 zo een lapjes ding kost een miljard ofzo op mp. En voor mijn red rose corsage moet ik nog 340 miljoen gold ongeveer. Ik heb meer dan een miljard gold aan goederen op mp te koop staan ongeveer. Dus dat moet op den duur wel lukken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2014 12:52 pm
Die lapjes heten: fabric swatches, ik heb er eentje nu. Volgens mij is een het een rest product van het orphan event een aantal jaar geleden. Ook moet ik nog 5 toggle hebben. Wat dat is weet ik niet. Eigenlijk alle alchemy recepten die ik heb gekocht zijn onmogelijk om te halen. Er moet zoveel in dat niet te betalen in. Wist ik natuurlijk niet toen ik het recept kocht. Ik dacht: leuk een panter jurkje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2014 1:31 pm
Zonet voor het eerst dumpster dive gedaan. Halelujah wat een geluk heb ik!! Ik kreeg een Philosophers Cache, item van 55k eruit gehaald! Joy joy joy!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2014 12:14 am
tja, de economie is hier geheel naar de knoppen in de hoop dat je nog meer gold gaat kopen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2014 8:33 am
Hoi lieve mensen!!! Wat een hoop Fabric Swatches bieden jullie me aan!! Willen jullie er iets voor terug hebben?? Wat geweldig!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2014 5:09 pm
Ik heb een week verspilt aan het krijgen van dit haar-item. Dat was een verspilde vakantie week waarin ik 3 belangrijke school-gerelateerde doelen had burning_eyes
Nu heb ik Gold....en nog steeds geen stage XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2014 11:18 pm
ik hoef er niets terug voor smile
@Anne: school gaat voor joh O.o Vraag gewoon hulp aan de Guild! *moederlijk vingertje* Maar ben je wel blij met dat haar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2014 11:15 am
Dankjewel Kitty!
Ik heb vandaag in ene mijn Red Rose Corsage. Heb twee dingentjes verkocht, en in ene had ik de 400 miljoen bereikt. Wat een bedragen tegenwoordig hea? Met 10.000 had je vroeger een kiki?
Ik begon een paar maanden geleden weer met kletsen in de forums. En toen ben ik weer naar items gaan kijken, en dan zit je er ineens weer midden in.
Zonde van je school Leanne!! Gaia zijn pixels, school bestaat uit echte atomen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 20, 2014 1:06 am
Laat je het resultaat wel zien wink ik bedoel, de corsage zien we al, maar dat jurkje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 21, 2014 9:20 am
Het jurkje heb ik nog niet. Ik moet daarvoor die toggler of toddler ofzo hebben. Die zijn een miljard per stuk op mp. Dus dat moet ik nog eventjes zien te regelen. Ik ben druk bezig met Cache's openen om te kijken of ze daar in zitten. Tot op heden geen succes. Ik vind het echt bijzonder die corsage. Eindelijk na jaren kwijlen. Toen ik hier kwam (in 2004 of 2005) toen zag ik em al, maar altijd was die veels te duur. Nu is die in verhouding eigenlijk veel goedkoper.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 22, 2014 12:01 am
is er iets waar we mee kunnen helpen? Veel gold kan ik niet geven, maar zijn er ingredients die ook veel waard zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 22, 2014 10:02 am
Die toddler, of toddler zou helpen. Daar heb ik er 5 van nodig. Als iemand ze heeft!!!??!!??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 23, 2014 4:35 am
Haha, my love will een Asshi (?) en Jellyfish Bao (purple), dus ik heb voorlopig te sparen en te verkopen voor hem. Toddler zegt me niets btw
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |