| lijkt jou een meet leuk? |
| ja |
|
75% |
[ 12 ] |
| nee |
|
25% |
[ 4 ] |
|
| Total Votes : 16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 3:07 pm
ik weet dat het misschien niemand aangaat. maar ik wil even ieddereen een idee geven hoe zo een meet gaat. we waren met iets van 12 mensen naar de tongelreep gegaan in eindhoven. dat is een heel groot zwembad. en daarna lekker na de mac. en tot slot met 7 mensen naar de bios. smile
legenda: ralf = kumadude gwen = Gw3nn0w wenjun = Hatsjepsoet fang = fawa rob = Ocean Coloured Pain (eerst reject666 ) aart = iced earth jw (jan willem) = djee-double-you siyi = i_love_horses anne = muse_angel marieke = marieke11 florien = florien
hier komen foto's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 3:07 pm
 schoenen van: mij, ralf, rob, gwen, siyi en anne
 ralf ^^
 ik wil het nietw eten!! ik wil het niet weten!! surprised
 ik post hem lekker toch anne pirate wraak! rofl
 gwen stiekem terwijl ze niet oplette na een lange dag whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 3:09 pm
 aart moet echt metal zanger worden ofzo.. hij lijkt some best wel op een grunter.. sweatdrop
 al heeft die soms van die buien rofl
 dit had een close up van fang moeten worden maar er ging iets mis...(vul zelf maar aan *kuch* jongens * kuch* )
 close up van wenjun. en alweer samen met aart pirate
 siyi close up (3de poging)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 3:10 pm
 van links naar rechts: siyi fang en wenjun. 1 van de betere fotos die ik heb genomen XD
 euhm ja..ralf bij de mac..geen worden om dit uit te leggen..
 creativiteit bij de mac. hoort erbij vinden we. let vooral op ralf aan de zijkant whee
 mijn close up cool
 ralf had het erg warm die dag mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 3:11 pm
 gwen! mrgreen
 ons kleine robje 3nodding
 en natuurlijk de groep. nadat jw, marieke en florien al weg waren (ik maakte de foto)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 3:23 pm
LEuke foto's!
Oook eeerg vaag maar dat hoort erbij! blaugh
HUm: wies die Anne? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:25 am
leuke foto's jammer dat ik geen lid ban van drvo had ik ook makkelijk kunnen komen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 3:33 am
anne is muse_angel zus van iced earth
en XD je mocht ook komen hoor..iedere gaian was welkom..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 6:38 am
Nou krijg ik ook zin om zo iets te doen xD de foto's maken bedoel ik dan >.> jullie zullen allemaal maar moeten poseren xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 8:11 am
number_17
en XD je mocht ook komen hoor..iedere gaian was welkom..ow had dat dan verteld XD dat die er zou komen XD was ik ook gekomen ik kijk namelijk nooit bij drvo ze hebben me niet toegelaten hen heb al vaak zat joining request gestuurd laatst nog zelfs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 11:18 am
XDmaster4 number_17
en XD je mocht ook komen hoor..iedere gaian was welkom..ow had dat dan verteld XD dat die er zou komen XD was ik ook gekomen ik kijk namelijk nooit bij drvo ze hebben me niet toegelaten hen heb al vaak zat joining request gestuurd laatst nog zelfs ik ga er niet over bij de requests. en het is een regel bij drvo don't call us we call you 3nodding maar het stond hier ook in de meeting topic. maar die leest blijkbaar niemand..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 10, 2006 10:48 am
number_17 XDmaster4 number_17
en XD je mocht ook komen hoor..iedere gaian was welkom..ow had dat dan verteld XD dat die er zou komen XD was ik ook gekomen ik kijk namelijk nooit bij drvo ze hebben me niet toegelaten hen heb al vaak zat joining request gestuurd laatst nog zelfs ik ga er niet over bij de requests. en het is een regel bij drvo don't call us we call you 3nodding maar het stond hier ook in de meeting topic. maar die leest blijkbaar niemand..ik lees hem wel ooit maar heb die post gewoon niet gezien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 4:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 7:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 6:45 am
eindhoven in de tongelreep. het grootste tropisch zwembad van de benelux whee zoals in de eerste post staat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |