|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 4:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 11:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 11:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 12:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 9:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 6:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 10:15 am
Molemmat, juonesta ja piirrustustyylistä riippuen. Jos manga on sellaista vähän "suttuisen" näköistä (eli suomennos: sen näköistä, että sitä olisi hahmoteltu paikoittain tussilla) vastaus on anime. Yleensä manga vie kuitenkin voiton. Joissain tapauksissa (esim. Hellsing, FMA) olen pitänyt animesta enemmän kuin mangasta juuri niiden mukana tulevien värien & ääniefektien takia. Tosin joskus (tai no... aika usein) animoijat ovat ottaneet tiettyjä... taiteellisia vapauksia esim. juonen suhteen, mikä usein saattaa pilata koko sarjan, jolloin en edes pysty lukemaan sitä mangaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 22, 2008 6:20 am
Enemmän mangan kannalla, esimerkiksi omasta mielestä Yu Yu Hakusho on parempi mangana, varsinkin alkupään anime jaksot ovat jotenkin huonon näköisiä, mutta oon kyllä tykänny animenakin katsoo, on pari DVD:täkin.
...Osa sarjoista sitten sattuu olemaan vain mangana, kuten 666 Satan ja +Anima. Niistä ois kiva nähdä anime versio.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 29, 2008 8:31 am
Eikös täällä ole jo yksi tällainen polli? surprised
Kai se manga olisi varmaan parempaa, mutta olen tyhmä ihminen ja tykkään katsoa animua säädyttömät määrät.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2009 11:53 pm
Pidän enemmän animesta, mutta Arina Tanemuran työt on pakko lukea ja ostaa (englanninkielisenä) mangana.. Itse en pidä yhtään suomennetusta mangasta >.< Siksi varmaan katselenkin mielummin animea smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|