Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas
Pehmoleluja <3

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kuka sinun kainalossasi nukkuisi?

Petteri - Kaniini

Lasti - Sammakko
  Tosimies ei pehmoleluja tarvii!
View Results

Wicked
Captain

PostPosted: Tue May 30, 2006 9:52 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed May 31, 2006 3:27 am

Wozie

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed May 31, 2006 10:26 am

PostPosted: Thu Jun 01, 2006 5:08 am

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Jun 01, 2006 11:25 am

PostPosted: Thu Jun 01, 2006 2:06 pm

kitimoogle

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Jun 02, 2006 2:07 am

PostPosted: Tue Jun 13, 2006 1:44 am

Esta

Minya40

PostPosted: Mon Sep 10, 2007 8:34 am

Mun rakkaimpia pehmoleluja on mun pingviini ja papukaijat ja krokotiilit ja kissa ja kettu ja yms.. Yksikään ei kumminkaan nuku vieressä.
PostPosted: Wed Sep 12, 2007 4:04 am

User Image
Kuvassa kaikki tällä hetkellä läsnä olevat pehmolelut. Tuo jota nuoli osoittaa oli minun lemppari. Nimeltään se on Nahkahousu Nalle (omaperäistä... sillä kun ON nahkahousut...) Se oli tärkein mitä minulla on ikinä ollut. Nenäkin lytyssä kun se tuppasi aina jäämään sängyn ja seinän väliin, tai sitten minun alleni. sweatdrop Sain sen kun siskoni ja faija tulivat Itävallasta (vai saksasta... ave same surprised ) ja taisin silloin olla jotain 1-3 vuotias... En voi muistaa tarkalleen.

Muut kuvassa ovat hieman epä-olennaisia.

Tosin yksi tuosta kuvasta puuttuu. Minun toisiksi rakkain nalleni (nimeltään -- yllätys yllätys -- Vara Nalle! [kyllä, minulla ei ollut pienenä paljoa mielikuvitusta sweatdrop ]), jonka olen jo ehtinyt ojentaa kiertoon. Annoin sen nimittäin kummilapselleni, joka varmasti osaa nauttia siitä nyt enemmän kuin minä. 3nodding

Taxet
Crew

wic

Brutal Witch

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 4:13 am

melkein kaikki pehmoleluni ovat salaperäisesti kadonneet jonnekkin. saattavat olla varastossa tai sitten ne on annettu köyhille lapsille. jäljellä on enää suuri leopardi pehmolelu. sitä en varmalla anna pois, kun se on niin hieno koristekin huoneessa. biggrin
PostPosted: Wed Nov 07, 2007 12:26 am

Pehmoleluja on kellarissa varmaan 3 roskasäkillistä, kun ei niistä ole raaskinut luopua. Hyllyltä löytyy Jaakko-pupu, se on semmonen ruskea veltto ^__^ Mä muistan, kun joskus pienenä mä tahdoin vaihtaa sen nimen Petriksi (isoveljen kaverin mukaan), mutta kyllä se sitten Jaakoksi jäi. Kainalossa on semmonen musta gootti nalle, jonka ostin tänä syksynä. Sängyn jalkopäässä istuu jättikokoinen nalle vahdissa. Hei ja kellarissa mulla on semmonen valtava pinkki Marsupilami. Vanhemmat eivät antaneet mun koskaan nukkua se kainalossa, etten vahingossa kuristuisi sen pitkään häntään O_o

Mirmei

Riivaaja

Durem Dark Elf

PostPosted: Mon Jun 16, 2008 12:58 am

Oli mullakin pehmoja pienenä.
Tällä hetkellä huoneessa on iso pehmo käärme sängyn alla, sain joskus joululahjaksi. Lisäksi nurkasta löytyi pahvilaatikko jossa oli muutama...
Kaks digimonia ja kettu jolla on suomi-kaulahuivi, plus husky pehmoavaimenperä.

Ja sitten karmein löytö:
Pienenä katoin (alle kouluiän taisin olla) Riiviöt-leffoja, ja siltä ajalta löysin pienen riiviö pehmoavaimenperän. Äiti ei pitänyt siitä, riiviössä kun oli joku vika.
Se oli sellainen että kun sitä painoi mahasta (tai puristi tarpeeksi muutenkin) se alkoi kimittää jotain siansaksaa.
No, tässä oli se vika, että aina yöllä se alkoi kaapissa päristä itekseen ja rääkyi sitten minut ja siskoni (pieninä samassa huoneessa) hereille. Se ei lopettanut ennen kuin nousin ylös ja laitoin sen pöydälle sänkyni viereen.

Pian suljin sen pöydän laatikkoon, mutta se ei auttanut, lelu alkoi melskata laatikossa ja rämisteli ihan sikana. Kun patterit alkoivat loppua se "murisi" aikas pelottavasti keskellä yötä.

Nyt sain ihan hirvittävän naurukohtauksen kun muistin, että kutsuin sitä pahuksen pikku-otusta "Riivaajaksi".
Isän mielestä se oli täydellinen nimi. lol
PostPosted: Mon Jun 16, 2008 1:56 am

Äänestin koiraa kun kainalossa nukkuu ihan oikeastikin semmoinen öisin - ei tosin pehmolelu, vaan oikea hauvavauva. ^^

Noirre

Reply
POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces