|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 2:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 6:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 7:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 9:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 3:20 am
oon maailman tyypillisin rapu mitä voi löytyä, tai ainakin kaverit sanoo mrgreen oon kuulemma semmone herkkä ja huolehtivainen jne jne... tosin välillä vähän epäilyttää blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 1:58 pm
Jousimieshän minä.
"Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehen kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla.
Onnenkapine: Puhallettava alttari Onnennumero: Route 66 Onnenväri: Kirkkaus Motto: "Kauanko lento kestää?" Auto: Challenger sukkula "
NÖYYY~!
Kiinalainen horrorskooppi on Tiikeri.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 12:41 am
Mie oon rapu, ja joidenkin kuvausten mukaan täsmää aika tarkkaan. Oon tunteellinen, perhekeskeinen ja vaikee ihminen suhteessa. Taitaa noi kaikki sopii paremmin kun nenä päähän... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 12:49 am
Shinrin Minto .... vaikee ihminen suhteessa. Taitaa noi kaikki sopii paremmin kun nenä päähän... biggrin Pyh pyh. Luulet vain. biggrin Minä olen kala. En muista miten horoskoopit osuvat, mutta kait ne on ihan lähelle arvailleet. Kiinalaiselta horoskoopilta olen koira, en muista mikä se elementti oli.. muistan vain, että jo se koira oli aika osuva kuvaus - ja elementti vain tarkensi domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 10:56 am
Lisayksena, etta olen lohikaarme kiinalaisessa ja puntari savolaisessa horoskoopissa. Etta silleen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 9:10 am
skorpioni, ja ylpeä siitä. Horppareiden seksipeto, mutta vielä en siitä osaa mitään sanoa... simssissä en kyllä ilkeä haluisi olla, mutta saatan kyllä sanoa asiat turhan suoraan. Kiinalaisissa hevonen, siitä en paljoa osaa sanoa. savolaesessa mäntypistiäinen. puuhoroskoopissa Saksanpähkinä. kukkahoroskoopissa peltolemmikki.
tiedäppä nyt siitä, mutta horoskooppeja on hauska lukea, silloin kun tuntuvat osuvan oikeaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 12:00 pm
Minamoto no Yoritomo Shinrin Minto .... vaikee ihminen suhteessa. Taitaa noi kaikki sopii paremmin kun nenä päähän... biggrin Pyh pyh. Luulet vain. biggrin Sä olet vaan...joustava ja mukautuva. biggrin Ja pitkäpinnainen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 5:27 am
Min olen lellona länsimaisessa horoskoopissa ja olenpa kuullut sanottavan, että olen aika tyypillinen lellona. Tiedä sitten olenko..
Kiinalaiselta horoskoopilta olen sika, josta kerrotaan.. tällaista
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 10:37 am
Skorpiooni olen vaikka eipä horoskooppeja tule ajateltua paljoa, eli siis en osaa kertoa mitä on kerrottu väärin ja mitä ei smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 2:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 4:11 am
Vesimies olen, vaikka jotku väittää kalaksi ku oon syntyny sinä rajalla.. rolleyes mut luonteen perusteella oon selvä vesimies. 3nodding Wozie Käykääpäs katsomassa omaanne: http://sirius.sgic.fi/~riku/horoskooppi.html tää on sit täys vastakohta rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |