|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 10:05 am
Heij... Jeg ville bare si hei til alle sammen jeg smile Begynte i guildet i dag... håper noen vil snakke litt her da, hadde vært koslig med noen norske venner på Gaia ^^,
Ok... Skrive om meg selv... uhm..
Jeg er en jente på 17 år fra østfold.. Ikke helt sikker på HVA jeg skal skrive så, hvis det er noe så bare spør ^^, Eller sjekk i profilen min 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 1:57 pm
Velkommen til Guilden! 3nodding biggrin
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 2:06 pm
ninja hei!! og velkomen til guilden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 2:18 pm
Det hadde vært kjekt hvis du brukte introduksjonstråden til å ja.. introdusere deg. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 11:03 am
Hei på deg.
Alltid morsomt med nye venner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 8:53 am
smiley2 ninja hei!! og velkomen til guilden!
Takk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 4:30 am
hei og velkommen, men kanskje du kunne skrive litt om deg sånn att vi kan bli bedre kjent.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 12:36 pm
hey velkommen er du:d if u need anything call me wink
så fortell oss hva du driver med i fritiden biggrin
og hva du skal til sommern
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 9:42 am
hmmm... På fritiden er jeg med venner, typen, fester litt sweatdrop , liker og synge (men ikke foran folk da XD Sjenert) , Lese, Tegne, Skrive, og masse andre ting..... I sommer skal jeg til typen min noen uker... Har vært der en uke, men så døde bestefar og jeg måtte forte meg hjem til begravelsen sad Men skal dit igjen til onsdag... Og skal til Danmark 2 uker med veninna mi biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 12:32 pm
Malin89 hmmm... På fritiden er jeg med venner, typen, fester litt sweatdrop , liker og synge (men ikke foran folk da XD Sjenert) , Lese, Tegne, Skrive, og masse andre ting..... I sommer skal jeg til typen min noen uker... Har vært der en uke, men så døde bestefar og jeg måtte forte meg hjem til begravelsen sad Men skal dit igjen til onsdag... Og skal til Danmark 2 uker med veninna mi biggrin crying du har type ja sad skuffa razz vel vel får vel lete vidre razz hehee neida just kidding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 3:31 pm
du leter i de gale steder alex razz hehe razz eller.. du leter ikek idet hele tatt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 3:38 pm
Evil anime fan girl ^o^ du leter i de gale steder alex razz hehe razz eller.. du leter ikek idet hele tatt stille med deg razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 4:33 am
Freedom87 Evil anime fan girl ^o^ du leter i de gale steder alex razz hehe razz eller.. du leter ikek idet hele tatt stille med deg razz du må dit der hvor du kan finen noen som deg razz mrgreen av samme kjønn da razz Bare kødder razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|