Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas
Hammasharja-polli!!! Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Onko hammasharjasi...
  uusinta deluxe-mallia,ehdottomasti kaupan kallein(mutta kuitenkin manuaalisesti käyteltävä)
  digi/sähköhammasharja
  Halpahallin valikoimasta halvin ja mitäänsanomattomimman näköinen
  hammaslääkäriliiton suosittelema,ergonomisesti suunniteltu äly-harja
  ...boikotoin hammasharjoja.
View Results

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 7:31 am

Millaisia hammasharjoja teiltä löytyy? Väri/malli/pehmeysluokka? Kuinka usein vaihdatte uuteen, ja tuleeko hammasharjasta mieleen jotain mukavia/unohtumattomia muistoja? cool
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 7:42 am

Nykyinen purukaluston siivousharjani on Jordanin sinivalkoisin(harjassa vihreää ja valkoista)koukeroraidoin koristeltu hammasharja(teksti Jordan sinisenä valkoisella pohjalla koukeroiden keskellä ). Pehmeys muistaakseni jotain meediumia. Sillä on ikää kohta pari kuukautta,mutta hyvässä kunnossa se vielä on,ei tartte vaihtaa ihan vielä uuteen.

Hammasharjan valinnassa katson yleensä paljon varren mallia. En halua semmoista tikkusuoraa mutta en myöskään sellaista, minkä varsi on joko kokonaan tai osittain jotain ihme vieterimallia. Väri vaihtelee mun mieleni mukaan,mutta erikoiset väriyhdistelmät ovat aina olleet kivoja.
Kunnon harjasta olen valmis maksamaan about 2,5 euroa...

Carmen LaVihta

Beixuelong

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 8:08 am

Minä uskon vakaasti, että mitä enemmän eri värejä, säätöä ja kumia hammasharja sisältää, sitä parempi se on! Minun on siis pakko saada se harja, joka näyttää eniten siltä, että se olisi tulevaisuudesta. Sähköistä en osta, koska ne harjat ei vakuuta vielä... ehkä kun niihinkin tulee enemmän kumisia ulokkeita ja outouksia.. rolleyes
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 10:42 am

Kokeilen aina uusia harjoja, tietenkin lempiväritykselläni, pappa betalar-tyyliin. Ei noista erikoismuotoiluista harjoista ole yhtaan sen enempaa hyotya kuin vanhoista malleista, reikia tulee niin pirhanasti.

Vaihtelen nykyaan enemman hammastahnan merkkia... dramallama

Wozie

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 1:03 pm

Minamoto no Yoritomo
Minä uskon vakaasti, että mitä enemmän eri värejä, säätöä ja kumia hammasharja sisältää, sitä parempi se on! Minun on siis pakko saada se harja, joka näyttää eniten siltä, että se olisi tulevaisuudesta. Sähköistä en osta, koska ne harjat ei vakuuta vielä... ehkä kun niihinkin tulee enemmän kumisia ulokkeita ja outouksia.. rolleyes

Kumia on oltava minunkin harjassani.Ja onkin. 3nodding
PostPosted: Fri Jun 23, 2006 10:16 am

User Image
hammasharjani domokun

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Jun 23, 2006 11:37 am

Lady Camo
User Image
hammasharjani domokun

Aw...kaunis yksilö. 4laugh
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 9:26 am

Carmen LaVihta
Lady Camo
User Image
hammasharjani domokun

Aw...kaunis yksilö. 4laugh

rotuvalio mrgreen

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100

Zeggo

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 9:04 am

mitään hienouksia, ja pah. Kunhan kaupasta vaan vanhan kadottua ottaa parin harjan paketin, käyttää toista vuoden pari ja hukkaa toisen niin riittää.

Jokkii simppeli Jordan miulla nyt on.
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 11:58 am

Miulla on yleensä sellanen välimuoto, ei liian kallista, ei liian pelkistettyä. Kovuus on yleensä medium, vaikka kuulema softikin riittää hyvin poistamaan lian hampaista (ja kunnon puhdistukseen väleistäkin tarvitaan tietenkin sitä hammaslankaa). Sähköharjaa en käytä, tuhoaa vaan kiilteen. Ja miulla on ollut kerran ala-asteella reikä, mutta sekin oli maitohampaassa, että siitä pääsi lopullisesti eroon kun hammas lähti. biggrin

Shinrin Minto

Wozie

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:45 am

Shinrin Minto
Ja miulla on ollut kerran ala-asteella reikä, mutta sekin oli maitohampaassa, että siitä pääsi lopullisesti eroon kun hammas lähti. biggrin

Olet todella onnekas. Minulla on ollut aina reikiä, huolimatta siitä, että pesen niitä säännöllisesti. Kuulemma osa hampaistani on kehityshäiriöisiä, eli syy voi löytyä siitä tai sitten minulla on sama bakteeri suussa jylläämässä kuin siskolla, joka pesee hampaansa vielä tunnollisemmin kuin minä... sweatdrop

Täytyisikin käydä ostamassa hammaslankaa... myydäänköhän sitä kirjastoissa? xp

Ja hammasharjani on aina soft, koska muuten ikenet vuotaa... whee redface

Tällä menolla saan tekarit kun täytän kaksikymmentä... emo
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 9:21 am

Minulla on vaan joku perushammasharja, en edes muista minkä värinen, vaikka tapaammekin useasti. Reikiä ei ole ikinä ollut, vaikka olen joskus villissä nuoruudessani ollut harjaamatta päiväkausiin hampaitani.

EasyAsHacked

Jorke

PostPosted: Sun Jul 02, 2006 12:07 pm

Kaytan hammaslaakarista saatua hammasharjaa silla harja minun sahkohammasharjassani on kovettunut tahnan ( eek Kaksimielista.) ansiosta, nykyaan ei edes jaksa kayttaa mitaan hammastahnaa. Vari on muistaakseni vihrea ja mukavan pehmea harja. Mallia en muista.

Kumi on hammasharjassa mukavaa ja parissa tikussa on ollutkin mutta nykyinen on pelkkaa muovia ja sitten se harja.
PostPosted: Mon Jul 03, 2006 7:37 am

Minulla on omaa silmää miellyttävä hammasharja. Medium.

Hammaslanka tuottaa hirveitä ongelmia, kun hampaani ovat niin tiheässä (ei ole kivaa jos se lanka tekee hammaslangat ja sitten suuhun jää niitä haituvia hampaiden väliin..). Ja edelleen yksi maitohammas suussa, koska sen alla ei ole rautahammasta (ää mitäminäteen!? no, en mitään.)

Ja reikiä löytyy minultakin, vaikka pesen säännöllisesti.

Nyt hammaslääkäri odottaa innolla että minulle tulee viisaudenhampaita, että pääsisi niitä poistamaan. Mutta, eipä näy vielä. Toivottavasti ei tulisikaan, ainakaan sellaisia joita tarvitsisi poistella.

Liffy Glitter

thoughtless`

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 1:59 pm

Mun hammasharja näyttää aina siililtä joka on käynyt ymmmmmm juuri niin. D:' Uusi tai vanha, ihan sama.
Tällä hetkellä samanlainen kuin Lady Camon mutta keltainen osa on lila.
Reply
POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces