Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Hotel adpe Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

wat lijkt je beter
het hotel overdag ( zonnig )
45%
 45%  [ 5 ]
het hotel s'nachts ( romantisch met lichtjes/fantasie achtig)
54%
 54%  [ 6 ]
Total Votes : 11

Digipyro

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:57 pm

9/7/06

De meeste mensen zullen het van naam mischien herkennen
van het sub-forum. Hotel adpe is een ''text-based rpg'' van
de guild. Het is en gezellige (ongecontroleerde) boel en staat
soms letterlijk en figuurlijk op z'n kop. Zo kan de ene dag het
hotel vol met water staan, staat het andere moment het zwembad zonder water. en kan in een kwestie van een paar seconde je kamer een ravage van poedersuiker en deeg zijn. Maar er is echter nog GEEN enkele member geweest die dit hotel voor zich heeft kunnen zien. Ik ben de uitdaging aangegaan en probeer ( nog steeds namenlijk) Het hotel in beeld te brengen.

User Image

het is nog een test render met een aantal mankementjes. Ik ga proberen zo gauw mogenlijk een verbeterde te uploaden. Graag reacties hierop smile .  
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:57 pm

gereserveerd  

Digipyro

Digipyro

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:58 pm

gereserveerd  
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:59 pm

(Ehm, er was wel iemand die het eens had geprobeerd XD die postte het volgens mij in de chatterbox XD)

Zal verwijdert worden als het blijkt dat je nog meer gereserveerd posts nodig hebt!

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:02 pm

nee hoor, zo is het goed smile 1e gereserveerde is voor updates 2e is voor overige ( mischien nog nieuwe stills)
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:04 pm

Het hotel moet wel robuust zijn, als het al onze fratsen wil door staan XD

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:07 pm

hahaha, tjah ze hebben speciale architecten over laten komen uit port gambino kortom de beste die er zijn natuurlijk razz . ik ga er vanuit dat t hotel t wel ff volhoud razz . het hotel zou eventueel ook cellshaded kunnen worden ( m'n lievelings effect) maar ik betwijvel of het in dit geval mooi zou zijn. meningen gevraagd.
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:08 pm

een gigantische penthouse..aangezien er meerdere mensen zijn met het penthouse mrgreen
rest ziet het er al goed uit 3nodding

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:09 pm

Ik weet niet hoe cell shaded eruit zou zien =S

Ik moet weg peeps!!!
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:17 pm

number_17
een gigantische penthouse..aangezien er meerdere mensen zijn met het penthouse mrgreen

pent house is goed wil ik best maken word alleen wel een wat ( bewust) onrealistischere foto + iets minder detail. vanwege het tot nu toe onbepaalde aantal verdiepingen. verder cellshaded is goed te zien bij games ( ik zal wat links posten)

click 1

click 2

click3

bij cellshading gaat het dus niet om de vormen maar van het weergeven van de materials ( materialen) en schaduwen.

Digipyro

KawaiiBunneh

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:19 pm

.//<333//.
Ziet er nog Steeds goed Uit! x3 <3
Ben benieuwd naar de Sprookjesachtige Nacht. >w<
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 2:01 pm

Eastvane
number_17

pent house is goed wil ik best maken word alleen wel een wat ( bewust) onrealistischere foto + iets minder detail. vanwege het tot nu toe onbepaalde aantal verdiepingen. verder cellshaded is goed te zien bij games ( ik zal wat links posten)

click 1

click 2

click3

bij cellshading gaat het dus niet om de vormen maar van het weergeven van de materials ( materialen) en schaduwen.

Middelste is gewoon ee ntekening ~_^ Eigenlijk is het gewoon het proberen het er te laten uit zien als een getekend figuur smile

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 12:09 am

Ik zou zeggen: hou de shading zo ^_^
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 4:05 am

kittyocean
(Ehm, er was wel iemand die het eens had geprobeerd XD die postte het volgens mij in de chatterbox XD)

Zal verwijdert worden als het blijkt dat je nog meer gereserveerd posts nodig hebt!

Dat was het ADPE hoofdkantoor van QYdrop XD
Miss moeten we die ddingetjes als ze af zijn ergens centraal neerzetten zodat iedereen ze kan zien en deel zijn van de adpe.

Ik heb het hotel altijd als een soort flatgebuw gezien glad staal en ramen.. vanwege al die verdipingen XD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash