|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 9:53 am
Eerst zou het fijn zijn als je jezelf zou voorstellen. Zo weten wij wie jij bent en jij weet wie ik ben. Mijn echte naam is Michèle en ik ben 19 jaren oud. Ik woon in Nederland in Zuid-Holland, Rotterdam. Ik ben op dit moment hard bezig om japans te leren spreken en schrijven en gelukkig gaat het tot nu toe mij goed af. Mijn hobbies zijn saxofoon spelen, boeken schrijven en tekenen. dit ben ik;  Ik vind pm's altijd gezellig ^_^ en zal ook altijd er op reageren. Mijn deviantart: http://cerinety.deviantart.com/Mijn hyves: cerinety.hyves.nl (ik voeg je niet toe als je niet verteld wie je bent en waarvan je me kent)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 12:14 pm
ik ben Ralf...Kuma mag ook...het dude gedeelte liever niet erachter...tis zo dom aanhangsel omdat een of andere lamme tak Kuma al had maar dan zonder echt actief te zijn op gaia.. anyway ik ben 20 jaar oud..
mijn hobbies.... films kijken, anime kijken, mijn geliefde guildje onderhouden... beetje wegdromen en fantaseren...in een kartonnen doos.. muziek luisteren (voornamelijk metal en jazz) tekenen zo nu en dan owja ...en harken..
nja als je het echt wil weten.. ik woon in het stront dorp nuenen...vlak bij eindhoven... nog vragen? zo ja feel free
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 12:34 pm
Ik ben ..White.Poem... Mijn echte naam is niet zo interessant. Ik ben 17 jaar en ik woon in Hendrik Ido Ambacht wat vlakbij Rotterdam is.
Mijn hobby's zijn tekenen, lezen, schrijven, gamen en muziek luisteren. Mijn favoriete genres zijn metal, klassiek en JRock.
En verder.. hmm.. dat was het wel weer zo ongeveer geloof ik. Als je nog vragen hebt ben je welkom die te stellen! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 12:45 pm
Hey hey……
Ik ben jennifer. Meeste ( zeg bijna alle) mensen noemen me jen of jenny.. Dus kies maar wat je leuk vind Ik ben 19 jaartjes oud en woon in spijkenisse.. ben op het moment doktersassistente ik ga een half jaartje werken.. En in september beginnen met me nieuwe studie ergotherapie.
Voor mn hobby’s heb ik nu niet zo heel veel tijd. Maja. -- gaia / hyves /msn. -- ik spaar msn plaatjes (tsjah je moet toch wat verzamelen) duss voor ontspanning ga ik een uurtje msn plaatjes bekijken.. -- verder.. ben ik film en muziek verslaafd.. dusssss.. vaak naar de bios.. en veeeeeel films bekijken.
zo dat ist.. foto komt nog wel een keertje..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 2:27 pm
allo
mijn echte naam is stanley maar noem me maar naar me username.
mijn hobby's zijn tekenen, gamen en mijn site onderhouden.
mijn muziek is vanalles, kben tegenwoordig veel bezig met lemon demon ow en ik ben 17 jaar oud en woon in spoordonk dat dicht bij oirschot licht en oirschot licht dan weer dicht bij eindhoven.
nog vragen stel ze maar.
verwacht niet dat ik al te actief ben. ik ben nooit echt actief op guilds maar omdat ik uitgenodigd ben wil ik wel lid worden ...
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 4:24 pm
nou ik zal mezelf dan ook maar voorstellen, ik ben Funs Hendriks aka the devil... ik ben 18 jaar studeer niveau 4 verpleegkunde 1e jaar verder... vraag maar als je iets wilt wete
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 2:07 am
haaayy..:] Ik ben Cavenin x] maar noem me maar gewoon naar me username ofzo ^^. Ik woon in Zuid - Holland , Delft :3
'k houu van tekenen , afspreken met vrienden ^^ , muzieek luisteren , uitgaan , shoppen , Film kyken .<3
Ben dertieen. En luister naar indie.hiphop.en verder heb ik een nogal ruime muzieeksmaak :]<3
Oh&fotoo.
<3.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 3:37 am
Eerst even dit niet zo "kattig" doen he blaugh (ik heb de regels gelezen ^.^!)
Hi hi,
Gaia Naam: Myttens Naam: Carlinda Koos namen: Car, Carlin, lynn, Chico, Chic, Drama Queen, Wolf, Clinster... (kies er één uit zou ik zeggen xD) Leeftijd: 20 Woonplaats: Bij Zwolle in de buurt Hobby's: Met dieren werken, Tekenen, Uitgaan, Muziek luisteren, Zingen, Tv kijken, Leuke dingen met bloemen maken, Chatten, Computeren, Gaia, Opera's kijken, Romans lezen, Verhalen uit bedenken... Mijn muziek smaak gaat uit naar: Metal, Klassieke muziek, Rock, Opera, Operette, (En soms vliegt er ook nog wel een pop nummer door de kamer heen) Mijn droom: Mijn droom is om ooit in een opera mee te mogen zingen =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Als je nog meer wil weten =) Vraag gerust~
Myttens~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 11:35 am
Heeeyz... Even voorstellen dan maar whee Mijn echte naam is Wieneke. Mijn bijnaam die ik al vanaf de basisschool heb is Wienie. Vandaar dat mijn account ook deze naam heeft. Ik ben 19 jaar (mijn geboortedatum is 12-12-198 cool . Ik woon in een klein dorpje vlakbij Drachten (Friesland). Ik doe op dit moment de opleiding verzorgende IG (In Groningen) en behoop hiervoor mijn diploma dit schooljaar te halen. In de weekenden werk ik in een verpleeghuis in Groningen. Hierdoor hou ik nog maar weinig vrije tijd over. De vrije tijd die ik nog over heb besteed ik achter de computer, lees ik een boek of kijk tv. Er zijn nog eel meer dingen die ik ook nog wel doe, maar daar ga ik jullie nu niet mee vervelen. Als je nog vragen heb stel je ze maar.
<3 Wienie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 11:46 am
Yo ik ben Maikel Dr.Maikel hier op gaia en ik zit al zinds 2005 op gaia, Ik ben 19 jaar en woonachtig in Zwolle, Ook volg ik daar de opleiding media en vormgeving al moet ik nog erg mijn best doen daar.
Mijn hobbies zijn : Gaia, Anime, Muziek , en Blowen,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 9:53 am
hallo, ik ben Anton of ook wel Mozes genoemd (yep echt waar das echt m'n bijnaam). ben 21 en ben sinds zo'n 15 maanden oom geworden duzz vandaar oompje mozes. mijn hobbies zijn: gamen (vooral ps2 twisted en xbox voor fable twisted ), lezen, films kijke (vooral manga's. horror noem maar op), muziek luisteren: gothic, symphonische metal, blackmetal etc. en ik speel basgitaar. verder ben k een dieren gek enne k ben zelfs ook een gek duzzz mrgreen twisted naja das was het wel zo'n beetje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 3:52 am
aloha,
Mijn naam is Florien, maar je mag me ook Flo noemen, ik ben 21, te wonend in Leeuwarden ( friesland ) en zit in het 3 jaar van Diermanagement.
mij hobbies zijn, lezen, reizen, dansen en filmen.
pm's zijn altijd welkom mocht je een vraag hebben blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 4:38 am
Hoi hoi Ik ben Tanja en ik woon in Den Haag. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar en ben bezig met stage en eindscriptie schrijven. Ik ben 21 en in maart word ik 22. Mijn hobby's zijn tekenen, lezen... eigenlijk doe ik niet meer aan hobbies sweatdrop Dus bij deze... aangenaam kennis te maken smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 10:34 am
Ik ben amanda, woon in Leidschendam. Mijn hobbies zijn *iets teveel* anime's kijken en tekenen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|