|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:23 pm
Koska Gaiaan on iskenyt kova UFO-meininki, onkin sopivaa kysellä tuota kysymystä. Onko teidän mielestänne maapallon ulkopuolella elämää ja jos on, millaista. Sana on vapaa, olkaa hyvä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:55 pm
Eipä siellä taida olla. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 12:06 am
Olen pessimisti. En usko edes Gaian ufoihin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 5:59 am
en tiedä...voi siellä ollakin...ei sitä voi koskaan tietää...en ole koskaan tavannut ufo-olentoa joten en voi kertoa onko heitä olemassa vai ei.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 9:51 am
Ei välttämättä lähellekään ihmistenkaltaista, mutta usk--err, TOIVON, että sieltä jotain löytyy.
Toivomuslistani jatkuu: täällä on tylsää, viekää miut pois!
Mielestäni olisi aivan liian hyvää tuuria jos sattuisimme olemaan ainoita eläviä asioita koko universumissa. Sehän olisi suorastaan suuri kunnia, mikä kasvaa sitä mukaa miten suureksi sen jynivärsyymin nyt kuka ikinä käsittääkään.
Ainahan voi sanoa ettei muilla planeetoilla ole VIELÄ elämää, ellei tämä nerokas lajimme onnistu tappamaan itseään ja muita ennen jotain muuta satunnaista koko maailman tuhoavaa katastrofia. Luultavasti kuuta kauemmas ollaan kuitenkin muuttamassa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 11:54 am
Koskaan ei tiedä, mutta en usko, että varsinaista huippuälykästä elämää löytyy tuolta jostain ulkoa. Enkä usko, että ne olennot mitenkään vastaisivat yhtäkään meidän käsitystämme siltä, miltä avaruusoliot näyttävät.
Olisi tosi kummallista, jos tuolla jossain ei olisi yhtään mitään. En oikein tiedä mihin uskoa. Taitaa mahdollisesti olla, että maapalloa asuttavat jotkin aivan muut oliot kuin ihmiset kun loppu tulee. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 7:05 am
No siis. Ei olla varmoja asioista tai sitten meiltä pimitetään todella paljon. wink
Mutta siis minä itse uskon, että siellä on jonkinlaista elämää. Juu. Ei siinä sen ihmeellisempää. Uskon aika vakaasti. Toisinaan razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 12:38 pm
Minulla on hetkiä, jolloin uskon kaikkeen enemmän ja joskus taas vähemmän. Mitä tulee maapallon ulkopuoliseen elämään niin.. Eihän sitä koskaan tiedä. Olisi ikävää, jos ei avaruudessa olisi muita kuin me, mutta en tiedä miten sitten käyttäysyisin jos jostakin joku laji löytyisi. Niin, sekasortoisia ajatuksia siis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 2:44 pm
Todennäköisyydet puolesta ja vastaan puhukoot puolestaan.
Meidän aurinkokunnan kaltaisia systeemejä löytyy muutamiakin satoja.
Universumi on PERKELEEN laaja.
Pieni laskutoimitus.
Ja voilá! Elämää on pakko olla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 1:09 am
kukkapoikia on oikeasti olemassa. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 6:22 am
kuulostaa hullulta (ahdistavalta, kierolta ja pelottavalta) etta olisimme ainoita taalla. miettikaa itse, vai onko ihminen oikeasti vain niin itsekas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:51 pm
Moththemotti kuulostaa hullulta (ahdistavalta, kierolta ja pelottavalta) etta olisimme ainoita taalla. miettikaa itse, vai onko ihminen oikeasti vain niin itsekas? osa on osa ei. minä uskon että muutakin elämää on. uskotko kukkapoikiin?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 1:09 am
Moththemotti kuulostaa hullulta (ahdistavalta, kierolta ja pelottavalta) etta olisimme ainoita taalla. miettikaa itse, vai onko ihminen oikeasti vain niin itsekas? Olemme erityisiä ja ainutlaatuisia Jumalan lapsosia joilla on karvaiset kädet heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 3:24 am
Avaruus on loputon, joten siellä on myös loputtomasti elämää. Seuraava elämänmuoto vaan on niin kaukana että sitä ei pysty tajuamaan.
Niin että sinänsä olemme yksin, koska emme koskaan pääse toisiin elämänmuotoihin tutustumaan, mutta sinänsä emme, koska kauempana kuin tajuntamme on toisia elämänmuotoja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 6:55 am
Kyl siel jotaan on.. Pakko oltava.. Ei me voida olla ainoa elävä kansa.. Eikä tää planeetta ei voi olla ainoa kansoitettu..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |