Hurt 'N Heal
Sommige mensen kennen het spel al uit de GCD of ergens anders van misschien, maar de meeste zien het nu voor het eerst. Daarom presenteer ik u de spelregels!
De spelregels:
Er is een groep Gaians die zich "vrijwillig" hebben opgegeven om mee te doen aan dit spel. En nu is het aan jullie om daar een winnaar uit te kiezen. Hoe dan? Door punten toe te kennen en af te pakken.
Iedereen begint met eenzelfde aantal punten. Iedere twee uur kun je punten toekennen en afpakken.
Ik zal steeds proberen om na iedere twee uur een update te plaatsen. Maar ik vertrouw op jullie dat jullie er zelf ook opletten. (twee keer stemmen binnen twee uur helpt niet, de stem wordt niet meegeteld)
Je mag niet een persoon EN punten afpakken EN punten toe kennen. Het heeft geen zin, aangezien je 100 punten afpakt en 100 punten toekend, je stem wordt dan gewoon genegeerd.
100 punten, zoals ik net al zei, worden iedere keer afgepakt en toegekend.
Je mag het op verschillende manieren duidelijk maken, zolang het maar duidelijk is. :3
VB:
100 af voor pers 1 en 100 bij voor pers 2
of
Hurt pers 4 en heal pers 2
of
Draai er een verhaaltje omheen, wees creatief! Maar wees ook duidelijk. Als ik niet snap wie wat krijgt dan wordt de stem niet verwerkt.
Zo makkelijk is dit spel!
Een paar regels die ook nog van belang zijn:
- Houd je aan de regels van Gaia en de guild!
- Geen geSPAM hier. Dan wordt het moeilijker om de stemmen te tellen.
((Er komt een feesthal-thread, daar kun je naar hartelust praten over van alles.))
- Je mag niet aan mensen vragen om bij iemand punten af te trekken of erbij te doen!!!
- Je mag niet stemmen op mensen uit de begraafplaats, die zijn al dood (weggestemd)!!!
- En voor als je op de lijst staat, je mag niet bij jezelf punten aftrekken of erbij tellen!!!
-Ik zal 1 keer per dag proberen up te daten. ^_^
Als er nog vragen zijn, je mag ze hier posten (zodra de thread open is wink ), maar je mag mij ook PM-en [x]
Volgende posts bevatten:
- De deelnemers
(de lijst met mensen waar je op k**t stemmen)
- Begraafplaats.
(De personen die al weggestemd zijn)
- Laatste update
(De naam zegt het al xD)
- La opening en Poll-Historie
(Nou moet hier nog uitleg bij? xD)