|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 3:02 am
En tråd för att diskutera spelledning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 5:04 am
Svårt val... men jag måste väl säga att etta är Nils. Som tvåa skulle jag hä dej (Robin) och trea Dennis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 5:54 am
Jävligt svårt, men jag måste säga att jag har haft som mest skoj med Dennis som spelledare, missuppfatta mig inte, jag tycker att de flesta andra är väldigt bra de också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 5:57 am
Ursäkta dig inte, klart att många är bra, frågan var vilken du tycker är bäst!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 5:58 am
Ni kan räkna bort rösten på mig, det var jag som röstade xd Men seriöst så tror jag att Dennis är den som jag gillat bäst som GM om man säger så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 6:05 am
Gah! det står ju att man inte ska rösta på sig själv stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 6:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 6:28 am
vägrar delta i denna omröstning.
*edit* om det skrivs någonslags skit i denna tråd försvinner den. vill inte ha en Alla mobbar (valfri person) tråd.
Om det skall skrivas så skall det skrivas posetift om folk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 6:58 am
Jo det var liksom meningen med tråden O_o. Annars hade man röstat på "sämsta GM" eller dylikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 10:11 am
det var väl inte så farligt oseriös tråd eller har jag missupfattat det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 4:53 am
meh vi får se hur det går.
Iaf så gillar jag de flesta som har varit GM på ett eller annat sätt. Tyckte ante var riktigt bra när han hade förberett sig ordentligt. Väntar på att Lejon skall göra något mer besm eller liknande >.> Matti är gör bra. Hade gärna velat fortsatt på Viking. Niklas mja jag har tyckt att varje spel omgång med honom varit väldigt bra, tycker bara det är synd att han ej vill fortätta med något gäng crying HAde skoj med jonas första gången han SLade, även om marcus förstörde plotten -_- Nike xd underbart roligt äventyr. Robin blir bara bättre och bättre. Dennis gör de absolut bästa zombie äventyren, han gör också de enda zombie äventyren -_-;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 6:23 am
nilP Tyckte ante var riktigt bra när han hade förberett sig ordentligt. Signed ^^ nilP Nike xd underbart roligt äventyr. SIGNED!!! xd "Men ska man inte slå?..." "NEJ! det står här, brutet ben och men för livet, skriv upp det nu!" nilP Dennis gör de absolut bästa zombie äventyren, han gör också de enda zombie äventyren -_-;; True true biggrin Har själv aldrig haft matti som spelledare tror jag, och Jonas å Niklas har jag bara haft som spelledare en gång var. Och allt jag kan minnas från jonas är: "blodig trappa" och "gudomligt skägg" Tror inte jag har spelat med lejon, för om jag minns rätt blev det aldrig nå besm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 2:07 pm
Über vargar for the win! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 2:48 am
Newberg SIGNED!!! xd "Men ska man inte slå?..." "NEJ! det står här, brutet ben och men för livet, skriv upp det nu!" Tror inte jag har spelat med lejon, för om jag minns rätt blev det aldrig nå besm. xd sååå jävla bra, mja de blev lite spelande, jag han spela ett litet tag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 8:17 am
Men man får inte glömma det trippel destilerade tallbarrsbränvinet heller! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |