Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Arkiv
Introduktioner Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Newberg
Captain

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 6:13 am

Jo jag tyckte att nu när vi samlas såhär så kan vi passa på att introducera oss för varandra!

Jag tar väl och börjar då.

Mitt namn är Robin Nyberg, ni kan kalla mig Robin, Newberg eller Newie. Jag bor just nu i umeå där jag pluggar tekniskfysik på umeå universitet. Jag gillar att rollspela, spela dataspel och snacka med folk på nätet. Jag gillar också att läsa böcker.

Hej alla!
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 10:16 am

Hej Robin.

Mitt namn är Jonas Wiklund. Jag kallas för snygg-jonas.
Bor i Kramfors aka Pulver City, där jag pluggar ett år på komvux för att förbereda mig för högskolan.
Jag gillar att rollspela, titta på film, spela spel och läsa böcker.
(och har, med tanke på att hon sitter här och tittar på, världens trevligaste mamma.)

Feints-

Qvark

PostPosted: Fri Nov 10, 2006 2:43 pm

Mitt namn är Niklas och eeeeh....... Jag jobbar på ett lager med väldigt enformiga sysslor.......... Hmmmmmmm........ Jo ni kan kalla mig Nike också. ^^ Och tjäner ni mig inte så..... Ja bad luck för er. razz
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 3:13 am

Namn: Mathias Lejon, kallas oftast bara för Lejon
Bor: Kramfors, hemma hos morsan.
Går för närvarande på Komvux.
Mina största intressen är Manga & Anime, film, musik, Magic och rollspel.
Till skillnad från Jonas har jag världens elakaste mamma... Om jag ska vara allvarlig så är hon rätt bra. razz

_MFKR_
Crew

allansson
Crew

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 6:21 am

Hej, Jag heter Niklas( det börjar bli mkt niklas)Allansson. Bor i K-fors.(med mamma). Jag har inte och har inte haft internet hemma i över 3 år.
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 10:07 am

Hej Gruppen.