|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 11:10 am
NEOTECH
Setting: Nära framtid, Neotech standard setting.
Start: Så snart som möjligt...
Beräknad längd: Mellan 3-6 spelmöten, fler ifall vi kör väldigt korta spelmöten.
Spelare: Nicke Jonas Lejon Nils
Ytterligare information: Karaktärsskapandet är delvis styrt, styrningen varierar I grad från spelare till spelare. Det är tystnadsplikt på vad man får reda på av äventyret eller om sin karaktär under karaktärsskapandet (detta är för er egen skull!).
Äventyret kommer köras över internet.
Just nu har jag inga planer på att någonsin ta in fler spelare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 2:45 pm
Jora jag kan vara med, men på minn mig bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 3:59 am
Låter skitnajs, har längtat efter att få köa lite neotech 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 4:08 am
Håller på att göra en excel version av neotech rollformuläret som förenklar skapandet av karaktär. Den fyller själv i en massa sekundära värden och dylikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 6:37 am
Stiligt jobbat. Hoppas att det funkar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 5:32 am
Ni som inte har möjlighet att lira över internet men är intresserade av att göra det senare kan intresse anmäla er. Förutsatt att ni kommer få möjlighet att köra över internet om ett tag.
(skaffa jobb nils)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 5:39 am
Jag är intresserad och kommer förhoppningsvis få tillbaka internet snart och då är det bara att fixa stuff. Så jag anmäler mig härmed intresserad och kommer kommer skaffa grejjer när jag har internet hos morsan igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 5:42 am
Neotech låter coolt (inte namnet, nils berättade om spelet), kommer dock att dröja ett bra tag innan jag får tillgång till internet hemma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 5:44 am
Tänkte nog som senast dra igång detta efter Jullovet, om du tror du har internet vid det laget så kan du vara med smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 5:46 am
Får se till att tjata extra mkt på mamma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|