Fan vad jag saknar Magic, blir nästan inte något nu för tiden eftersom småttingarna bara har lektion hela tiden
razz Eftersom jag inte har några av mina lekar i närheten eller kommer ihåg deras decklist får jag börja med att komma med några förbättringsförslag/tips på kort från timespiral till Gruulen.
Grönt:Stonewood Invocation: Grymt bra instant som ser till att ens varelse blir en så gott som odödlig slaktarmaskin resten av rundan.
Spectral Force: Alla timmyspelares våta dröm
razz Greenseeker: Så gott som alltid ett bra kort, leta länder om du manatorskar, tunna ut leken om du drar en massa länder.
Krosan Grip: Ett bra kort att ha i brädan om man möter någon lek som förlitar sig på artifacts/enchantments.
Search for Tommorow: När Kamigawa inte längre är T2 så är väl det här och Greenseeker de bästa alternativen för att söka länder.
Verdant Embrace: Denna aura gör vilken varelse som hellst till ett fetto som spottar ut saprolings
varje upkeep, enda problemet är att den är svinigt dyr, skulle kunna funka i brädan.
Rött:Rift Bolt &
Sudden Shock: två bra brännspells.
Artifacts:Lootus Bloom: Det är alltid bra med extra mana och denna funkar bra trots att den tidigast kan komma ut runda 4.
Det var allt för nu, ska se om jag hinner lägga upp en av mina lekar imorgon.