|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:03 am
En tråd för alla Dataspel, TVspel och brädspel! Hurra!
Samma sak gäller här som i Film, bok och musik tråden.
Spel recensioner
Inga hitills
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:06 am
Newberg Starcraft 2!!! Warcraft 4!!!! önsketänkande ?? BLizzard gick iaf ut för inte så länge sedan och sade att de skall komma med en expansion till WoW varje år (runt jul) på platsen jag såg det frågade sig reportrarna då hur lidande andra projekt blir. så som Diablo 3, StarCraft 2, WarCraft 4, World of StarCraft, WoW2 ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:09 am
Pfff, de har ju hur mycke pengar som hellst. De kan lätt göra en expansion till WoW varje år och fortfarande fortsätta på andra projekt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:11 am
Nja de går åt rätt mycket folk att göra diverse saker.
DOck skulle jag gärna se att Blizzard anstälde en massa nytt folk som började på en hel hög nya spel. Dock sa lade dom väl ner North för inte så länge sedan !!??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:14 am
Vet inte riktigt, har inte kollat deras hemsida på evigheter. Tja SC2 och WC4 är väl lite önsketänkande men man kan ju alltid hoppas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:21 am
SC2 lär komma. borde inte vara så långt borta. de kan inte bara slänga bort en sådan sak. Underbart bra licens.
Som sagt jag vet inte vad som kommer hända med WC licensen nu när WoW finns, bara framtiden kan utvisa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:24 am
WoW har nog blivit alltför framgångsrikt för att de skulle vilja gå tillbaka till vanligt RTS. Om vi har tur kanske de prövar att göra ett mmoRTS.
De bör göra SC2 MEN frågan är om det blir ett RTS eller om det blir något annat. De kanske anser att Starcraft: Ghost är den nya stilen som starcraft ska köra på. Då tror jag dock Koreanerna lynchar dem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:28 am
jao WC är antagligen lost nu crying tråkigt en mycket bra RTS serie.
he he jaaaa om Ghost är så som SC skall köras så veti fan xd om inte blizzard gör RTS vilka kommer då göra dom !!?? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:31 am
HA !!
mja Ea håller på att ta över världen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:33 am
Förstår inte hur det kan vara bra för affärerna att göra många men dåliga produkter. Om folk hade lite högre krav på spelen så skulle de ju inte sälja nått.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:38 am
Dom har vissa spel som drar in oerhörda mängder pengar, typ alla sport spel förutom de jätte konstiga typ english mens Cricket 2007 och liknande.
sen tror jag de tjänar en del pengar på att många ikke spel intreserade köper en del spel särskilt eftersom de inte kan kosta mycket att göra vissa av skit spelen de gör.
Sen har vi den där väldigt lilla skaran av spel de gör som faktiskt är bra. Det är inte många med de finns. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:45 am
Kom just att tänka på att det inte är en så dum idé att göra halvkassa spel heller. Sålänge de verkar lite underhållande i början satt folk köper dem såklart. Det är ju nämligen så att bra spel har lång livslängd och de vill ju att folk ska köpa nya spel inte spela samma gamla skitbra spel hela tiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:46 am
nilP Sen har vi den där väldigt lilla skaran av spel de gör som faktiskt är bra. Det är inte många med de finns. razz Jo de köper ju faktiskt upp speltillverkare så ibland får de väl in nått bra razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 5:48 am
jao.
Umh dock typ spelet jag körde nu, ööh va hette det sagan om den tredje tidsåldern, ett Lord of the rings rollspel. Typ rippad FF10 motor, å en massa filmer från spelet å inget annat (men spelet handlar inte om filmen/bokens karaktärer) det var faktiskt någorlunda ok, jag skulle kunna tänka mig att köpa det till rea pris.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |