|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:27 pm
Diskutera TV-serier. Saker ni sett, saker ni väntar på, saker ni hört om etc etc.
(Detta är typ som Topicen för spel)
En serie som jag och nils har sett de två första avsnitten av, "Heroes" verkar väldigt lovande och jag som inte har eget internat får hoppas att de börjar sända den i Sverige snart.
Folk kan också nämna vilken deras favoritserie är. Jag skulle förmodligen säga star trek (TNG) just nu, jag vet inte riktigt hur, but I'm hooked (det spelar ingen roll hur länge lejon kallar mig för trekkie).
Den här tråden är inte ämnad för Peter(kanske ska göra en tråd om honom stare ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:34 pm
Vill faktiskt se heroes, verkar rätt intressant. Ser inte så många TV-serier (förutom anime som inte riktigt räknas).
Och Allansson använd gärna edit knappen istället för att skicka en massa nya meddelanden i tråden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:46 pm
Heros kommer att börja sändas i sverige inomen en snar framtid. Dock på canal + för dem som har den. Men ja en väldigt bra serie so far.
Jag och allansson skall se mer av den i helgen så då kan vi säga om den är fortsatt bra.
Såg dock att serien kan ses via internet på någon sida. länk kommer upp när jag får tag i dennis ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:53 pm
Jag tyckte faktiskt det nya svenska serien Snapphanar också verkade ganska cool, speciellt för att vara svensk, men jag gillar den där tidsåldern också... Kan tänka mig att det kan vara något för Niklas med hans Götterdemerung.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:57 pm
Lord Hawk Jag tyckte faktiskt det nya svenska serien Snapphanar också verkade ganska cool, speciellt för att vara svensk, men jag gillar den där tidsåldern också... Kan tänka mig att det kan vara något för Niklas med hans Götterdemerung. Till och med Peter(PAN) pratade om den serien. Han hade dragit ner den tror jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:59 pm
Japp reagerade på det då jag såg trailern på tv. såg jävligt coolt ut. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:00 pm
Post x200lallanzon Till och med Peter(PAN) pratade om den serien. Han hade dragit ner den tror jag. Menar du att Peter skulle göra något olagligt, du måste dra förhastade slutsatser. Det är ju inte som att han skröt om hur han hade fått fortkörningsböter på lektionen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:05 pm
lallanzon Till och med Peter(PAN) pratade om den serien. Han hade dragit ner den tror jag. lol trodde du menade heroes xd Master of Horror är en annan nice tv serie som lejon just nu sitter och drar ner. Som han jag å allansson skall se igenom. Vi hade tänk börja imorrn stare skulle va kul om andra kanske ville se också ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:07 pm
Quote: Master of Horror är en annan nice tv serie som lejon just nu sitter och drar ner. Som han jag å allansson skall se igenom. Vi hade tänk börja imorrn När du sa HAN jag å allansson trodde jag att du menade peter. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:09 pm
nilP Master of Horror är en annan nice tv serie som lejon just nu sitter och drar ner. Som han jag å allansson skall se igenom. Vi hade tänk börja imorrn stare skulle va kul om andra kanske ville se också ^_^ Fan glömde att den räknas som TV-serie, vet inte om vi kan börja imorrn kommer hem från träningen typ halv 12. Men MoH äger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:10 pm
lallanzon Quote: Master of Horror är en annan nice tv serie som lejon just nu sitter och drar ner. Som han jag å allansson skall se igenom. Vi hade tänk börja imorrn När du sa HAN jag å allansson trodde jag att du menade peter. xd rofl rofl rofl ska vi kanske sluta fokusera på peter !!?? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:11 pm
nilP lallanzon Quote: Master of Horror är en annan nice tv serie som lejon just nu sitter och drar ner. Som han jag å allansson skall se igenom. Vi hade tänk börja imorrn När du sa HAN jag å allansson trodde jag att du menade peter. xd rofl rofl rofl ska vi kanske sluta fokusera på peter !!?? xd *edit* inget mer peter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |