I denna tråd kommer frågor som skall ställas under veckan att ställas, så denna tråd är egentligen den absolut viktigaste tråden i guildet.
Denna tråd kommer också att göras om från vecka till vecka så ni bör kolla in minst en gång i veckan.
Frågorna nu då:
--- >Vad skall vi göra i helgen ??Robin har sagt att om vi inget kan vi alltid slamsa via nätet.
--- >Vill folk spela MMORPG, samt har ni förslag på något.nilP och lejon har precis börjat spela MapleStory så om någon har några andra förslag (Hörde något om RFonline gratis server) eller vill joina så hör av er.
Jag, Lejon och Jonas har nu börjat spela RFonline på en gratis server (
RFextreme) om ni vill vara med är det bara att snack med någon av oss. Så hjälper vi gärna till ^_^ Robin har även tänkt börja. Vi kommer att starta om med nya chars när någon joinar ^_^
De som är intreserade av att spela bör som sagt höra av sig till Nån av oss som redan spelar, men nu tänkte jag lägga up lite info här:
Ras:
Bellato.
Nuvarande spelare:
RL namn, IG namn, LvnilP
------- (nilP)
------ 29
Legions
-- (neger)
-- 26
MFKR
---- (Marchosi)
- 24
Vi har kommit överens att börja om så fort nån annan vill joina.Om någon är intresserad av att läsa mer om RF eller om du redan spelar RF och behöver lite info så finns det massor med info på
denna sida.
--- >Röstning om hemsidan, skall vi använda en hemsida istället för gaia ?? ---Mot------------------ FörnilP: Nej
---------- Robin: Ja
Lejon: Nej
------- Matti: Ja
Dennis: Nej
----- Niklas: Ja
Röwas: Nej
------ Jonas: Ja
---4 ------ vs.
-------- 4På omröstningar vill jag bara ha raka svar tex. JA, NEJ, nilP är den bästaste i helva världen.
Om någon vill ändra sitt svar kan de medela här.