|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 1:01 pm
Hei vi må prøve å få denne klubben litt mere i gang, så jeg tenkte at vis vi fant ut son sirka når folk var på så vile kansje det hjelpe!
Skriv når du er på og gjerne en liten komentar.
og foresten hvor masse man er inne på det nordiske paradiset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 1:02 pm
det er litt forskelig når jeg er på, men ver gang jeg er på så kommer jeg en liten tur innom det nordiske paradis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 1:57 pm
Jeg har ingen fast tid jeg logger på gaia. Jeg stikker som oftest innom paradiset først av alt annet jeg gjør på gaia... Jeg er da innom... nestet hver dag. Men jeg er som oftest innom sånn mellom kl 16 og 18, men ikke mer enn for å gi komentarer her (om det er noe å gi komentarer til) og se om det er noen nye, kule, items. Og selfølgelig se om jeg har fått PM...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 6:00 am
Vanligvis daglig, hvis ikke noe kommer i veien, sjekker jeg de viktigste linkene i Favoritter-lista mi, blandt annet Gaia og det Norske Paradis P: Så ja, selv om jeg ikke skriver så mye, så stikker jeg nok innom daglig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 6:13 am
Det varierer veldig. Noen ganger er jeg inne flere ganger daglig, og andre ganger logger jeg inn noen få dager i uka. Kommer ann på hvor opptatt jeg er med skole, venner osv 3nodding Pleier som oftest å sjekke guilden når jeg er innom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 7:48 am
Som oftest hver dag.. helt vilkårlige tider desverre. Så det er aldri noen garanti for at jeg er her på et vanlig tidspunkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 12:38 pm
hallo??? Hær stiller jeg et enkelt lite spørsmål, og nesten ingen svarer sad plizz prøv i vært fall, dette spørsmålet kan jo alle svare på. det er kansje ikke så morsomt, men det holder litt mere liv hær i vert fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 6:50 pm
Kjære søte lille deg, alle har ikke tid/mulighet til å sjekke Gaia - eller Guilden - hver dag, og kanskje heller ikke mulighet til å svare på posten din. Prøv å ikke vær utolmodig, for denne Guilden har vi kanskje alle innsett er litt .. saktegående. Det har den alltid vært, egentlig. Og de fleste har skjønt det nå.
Så, for spørsmålet. Jeg er online .. Når jeg har tid. Nå kommer jeg til å begynne å jobbe igjen den 8 januar, så da regner jeg med at jeg kommer til å henge litt på Gaia i arbeidstiden - ettersom det egentlig er ganske lite å gjøre på jobben min. Utenom det er jeg på Gaia når jeg .. vil. Egentlig. Jeg har da et liv, som de fleste andre - og jeg liker det litt .. innimellom.
Jeg prøver å sjekke innom Guilden en gang om dagen, men det er idealisten i meg som skriver nå. Jeg har et forferdelig ustabilt trådløst nettverk hjemme i Oslo, og det kan gå ned på de morsomste tidspunkter. Og her, i Larvik - hos min mor, er nettet enda værre, om mulig. : P
Så ja, sporadisk er nok svaret. Nå er klokken ti på fire om morgenen, men ikke forvent at jeg er online på denne tiden av døgnet ellers. xD <3
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 1:15 pm
Jeg er også innom med mer eller mindre ujevne mellomrom. Akkurat nå har jeg Gaia-dilla, så jeg er online litt for ofte. Selv når jeg egentlig burde jobbe med oppgaver og sånt, sånn som nå. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 3:36 am
Fint fortsjet å svare sonn.
og foresten hva tror du at du bidrar med i det Norske paradis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 9:08 am
Aurfy Kjære søte lille deg, alle har ikke tid/mulighet til å sjekke Gaia - eller Guilden - hver dag, og kanskje heller ikke mulighet til å svare på posten din. Prøv å ikke vær utolmodig, for denne Guilden har vi kanskje alle innsett er litt .. saktegående. Det har den alltid vært, egentlig. Og de fleste har skjønt det nå.
Så, for spørsmålet. Jeg er online .. Når jeg har tid. Nå kommer jeg til å begynne å jobbe igjen den 8 januar, så da regner jeg med at jeg kommer til å henge litt på Gaia i arbeidstiden - ettersom det egentlig er ganske lite å gjøre på jobben min. Utenom det er jeg på Gaia når jeg .. vil. Egentlig. Jeg har da et liv, som de fleste andre - og jeg liker det litt .. innimellom.
Jeg prøver å sjekke innom Guilden en gang om dagen, men det er idealisten i meg som skriver nå. Jeg har et forferdelig ustabilt trådløst nettverk hjemme i Oslo, og det kan gå ned på de morsomste tidspunkter. Og her, i Larvik - hos min mor, er nettet enda værre, om mulig. : P
Så ja, sporadisk er nok svaret. Nå er klokken ti på fire om morgenen, men ikke forvent at jeg er online på denne tiden av døgnet ellers. xD <3
ja du har rett. Men det kjer jo aldri noe hær!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 9:13 am
Ikke vær så streng da... Det er da ikke så dårlig med aktivitet her i forhold til at det er et så lite guild, er det det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 12:51 pm
jeg prøver å være på så ofte jeg kan... men har som oftest ikke tid... pga jobb... og andre ting... som møte venner... andre avtaler... så man kan ikke forvente at man SKAL være på etter en lang trøtt dag når man ikke orker å slå på pc'en... og logge seg i gaia og poste noe her eller der... eller andre steder =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|