Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas
Taidetta ja kulttuuria kansalle Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Harrastatko kulttuuria?
  Valokuvaus
  Piirtäminen + maalaus
  Kirjoittaminen (runot, novellit, romaanit ja myös lyriikka)
  Musiikki (säveltäminen tai soittaminen/laulaminen)
  Esittävä taide (teatteria, tanssia, jne.)
  Joku muu. (kulta ainakin kelpaa)
View Results

Beixuelong

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 3:41 am

Tuli tossa jostain mieleeni, että kuinkas (näennäisesti) taiteellista ja kulttuuririkasta kansaa täällä on. Ainakin moni vaikuttaisi aikaansa kuluttavan piirtämisen kanssa, mutta mitä muuta täältä löytyy?

Ja tietty, jos on jotain jakamisen arvoista niin voihan sitä tähän threadiin myös lisätä. wink

Itse olen pääsääntöisesti muusikko (olen soittanut rumpuja kymmenisen vuotta ja säveltänyt kaikenmaailman matskua sitäkin pitempään), mutta nyt myös olen innostunut valokuvaamisesta. Lisäksi ajattelin Hong Kongiin muuttaessa tarttua taas pensseliin (kävin kuvataide koulua 11 vuotta) ja opetella maalauksen salat uusiksi. Tosin ajattelin keskittyä kiinalaiseen maalaustyyliin tälläerää. whee

Niin, eli milläs tavoin täällä ihmiset itseään rikastavat henkisesti? xd
PostPosted: Fri Jan 05, 2007 9:33 am

Teen oikeastaan kaikkea yllämainittua. Satunnaisesti.

Eniten piirrän. Teatteria sen verran että kävin hankkimassa henkiset traumat ensin paikallisen kansalaisopiston teatteriryhmästä, ja sitten kesäteatterista. Kitaraa yritän opetella soittamaan, vaihtelevalla menestyksellä.

Valokuvaamisesta olen videokuvauksen puolelta kiinnostunut (eh, yhdistän nuo kaksi asiaa lähes aina, en tiedä pitäisikö). Joo, juuri sellaista paperipussien tuulessa lentelyä... ei suinkaan.

Liffy Glitter

wic

Brutal Witch

PostPosted: Sun Jan 07, 2007 5:02 am

harrastan molempia: piirtämistä sekä kirjoittamista. mutta koska piirrän enemmän... (suunnilleen joka päivä) äänestin sitä. ^___^ kirjoittamiseen tarvitaan aina inspiraatiota niin paljon. joskus taas tekstiä tuntuu syntyvän kuin itsestään. olen yökirjoittaja ja sellaisille syntyy parhaat ideat aina yöllä. juuri ne kaikkein oudoimmat ideat... heart
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 11:04 am

Vähän kaikkia noista, laulan melkeen koko ajan (kipeenäki mrgreen ) ja kirjottelen ja maalailen/piirrän aika usein.

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Jan 08, 2007 1:09 pm

Piirtelen aika paljon, mutta eniten aikaa käytän varmaankin kirjoittamiseen. Pääasiassa kirjoittelen fanfictioneja systerille,kun se on varmaankin liian kovaa kamaa julkaistavaksi. Joitakin normaalimpejakin novelleja on kynistäni syntynyt. Maalata taas en osaa ollenkaan. Töherrykseni näyttävät joiltain 6-vuotiaan tekeleiltä. xp
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 2:22 am

Joku muu. Aka kaikki paitsi musiikki, siinä olen toivottoman huono.

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

meppu
Crew

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 6:07 am

Joku muu. Kulttuuria harrastan lukemalla kirjoja, kuuntelemalla musiikkia ja katsomalla elokuvia. Kerran puolessa vuodessa saatan jopa käydä teatterissa katsomassa jonkin näytelmän.
PostPosted: Wed Jan 17, 2007 2:35 am

meppu
Joku muu. Kulttuuria harrastan lukemalla kirjoja, kuuntelemalla musiikkia ja katsomalla elokuvia. Kerran puolessa vuodessa saatan jopa käydä teatterissa katsomassa jonkin näytelmän.

Niin, olisi tosiaan pitänyt huomioida, ettei kulttuuria tarvitse välttämättä tehdä itse, sitä voi myös nauttia muiden tekemänä. whee

Valokuvausinto sen kuin kasvaa vaan.. hitto pitääkö sitä kohta ostaa oikein kunnon kamerakin. sweatdrop

Beixuelong

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sun Feb 18, 2007 10:58 am

Beixuelong
meppu

Niin, olisi tosiaan pitänyt huomioida, ettei kulttuuria tarvitse välttämättä tehdä itse, sitä voi myös nauttia muiden tekemänä. whee

Valokuvausinto sen kuin kasvaa vaan.. hitto pitääkö sitä kohta ostaa oikein kunnon kamerakin. sweatdrop

Ach, minusta sellainen vähän huonompi kamera on parempi, luo jännitettä biggrin
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 8:08 pm

Ainoka

Ach, minusta sellainen vähän huonompi kamera on parempi, luo jännitettä biggrin

niin, totta.. toisaalta siinä on raja, että kuinka huono on hyvä. biggrin
Esim. monet "taiteilijat" tykkää polaroideista ja jotku ottaa jopa neulanreikäkameralla kuvia... mutta kyllä nyt kun on digiajassa ni kunnon järkkäridigi pitäs ostaa biggrin

Tietenkin jos olis varaa kasata pimiö itse, ostaisin ehdottomasti vanhan filmikameran ja pelkästään mustavalkofilmiä!! whee

Beixuelong

Adalmina

Beloved Raider

7,200 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Mon Mar 05, 2007 10:28 pm

Piirrän ja kirjoitan novelleja. Olen harrastanut myös monta vuotta teatteria (näyttelijänä), mutta luopunut siitä. Välillä katkaistua tynkää aavekutittaa, mutta pärjään.

Luen paljon kaikenlaista Tsehovista Koontziin, katson elokuvia paljon ja käyn mielelläni teatterissa, silloin tällöin myös konserteissa. Pakko myöntää, että musiikki on kaikkein heikoimmalla näistä vaihtoehdoista. En osaa soittaa mitään, lauluääneni on kohtalainen ja musiikin kuuntelukaan ei juuri jaksa minua innostaa.
PostPosted: Tue Mar 06, 2007 10:08 am

Piirtelen ja maalailen kaikella tavalla. Tarinoita välillä. Ja vähän kaikkea satunnaista välillä myös. Museoissa käyn välillä myös.

Ja totta tosiaan, tuota piirtelemistä tulee tehtyä usein, välitunneilla ja 4 piirtotuntia viikossa. ^^'
Ja vapaa-ajalla muulla ajalla kuin läksyjä tehdessä ja gaiassa oleskeluassa..
Eli aika usein vähän kaikkea.

Theparsakaali

iTsombie

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 2:23 pm

Koska en osaa kirjottaa saatikka piirtää hyvin yksittäisiä kuvia, terrorisoin siis ihmisiä sarjakuvilla. Kerrankin tuntuu niin kerpeleen hyvältä, ko on löytänyt ton oman homman, ja siitä saa jopa huomiota (sain tarinani kahteen albumiin ja kumpikaan ei ole FinnManga ^_^).

Digitaalisuus on hanurista. En sano, että vihaan ihmisiä, jotka piirtää/maalaa digitaalisesti, en itse vain ole mikään kala elementissä noilla vempaimilla (vaikka viimeiset pennit menikin Intuosiin ja uuteen kameraan :l ).

Valokuvannut oon, mutta nyt se keskittyy lähinnä omaan iloon (koska jos haluaa olla pro, pitää hankkia prokamera). Sähkötolpat ja junaradat on jotain sellaisia joita tulee räpsittyä ko kerkeää.
PostPosted: Fri Mar 09, 2007 9:39 am

Pidän kovasti piirtämisestä, harrastan tanssia ja "laulan" mm. kuviksentunnilla. mrgreen

Kuroine

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Fri Mar 09, 2007 11:16 pm

Kirjoitan, piirrän ja valokuvaan. :] Haen kirjoittajalukioon ja aion suorittaa lukiossa kuvataiteiden diplomin. Piirtämisessä vahvin ala ovat kuitenkin sarjakuvat, joita piirrän alituiseen. XD Myöhemmin ne kyllä lähinnä hävettävät, tarina kun kehittyy ruutu ruudulta sen mukaan millä mielialalla sattuu olemaan. ''>_> xP
Sitten tietty soitan akustista kitaraa, mutta en ole niin pitkällä, että sitä taiteeksi vielä vois sanoa. XD
Myös elokuvien ja musiikkien kritisointi on rakkaimpia harrastuksiani. Sinänsä harmi etten ole kirjoittanut niitä ylös. :'l
Reply
POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces