Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas
Final Fantasy Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikä niistä on paras?
  1, 2, 3, 4, 5
  6
  7
  8
  9
  10
  11
  12
View Results

Yralda

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 12:37 pm

Niin mikä on paras FF peli? Kaikkihan niitä pelaavat, ne? Oma suosikkini on joko ysi tai kasi.

edit. mulla on näitten pollien tekemisessä joku ongelma. tästäkin olisi voinut tuon 11 jättää pois kun se on nettipeli...
PostPosted: Wed Jan 17, 2007 11:08 pm

Min tykkään 7 --> 10, kaikista sillä välillä, mutta ääneni sai 9. Siinä on söpöimmät hahmot ja ehkä se juuri sai minut antamaan ääneni sille.

meppu
Crew

wic

Brutal Witch

PostPosted: Thu Jan 18, 2007 1:44 am

kymppiä olen vain lähinnä pelannut. ..ja sitten niitä vanhoja tietokoneella. 4laugh
PostPosted: Sat Jan 20, 2007 4:36 pm

VIII.

Vinettäkööt muut junctionin rasittavuudesta, angstin ruumiillistumasta (Squall), GF'istä sun muusta ihan niin paljon kuin haluavat, kasi oli ensimmäinen ja tähän mennessä ehdottomasti paras kokemukseni. Siinä on Fujin! RAGE! *hail!* Siinä on myös tähän asti pelaamistani FF'istä laadukkaimmat videopätkät.

Ja se korttipeli! Sitä on tullut mätkittyä varmaan yli puolet pelitunneista, joka kerta.

Toiseksi paras on V, sitten IX, VI, VII, IV... ja muut sekalaisessa järjestyksessä.

Nyt innolla odottelen XII'tä 4laugh

Liffy Glitter

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Sat Jan 20, 2007 6:12 pm

No ei ole tullut pelattua muita niistä kuin X:ää ja X-2:sta, joten niitten väliltä jos päättää niin kyllä se X parempi on.
Tulispa se uus pian! blaugh
PostPosted: Wed Jan 24, 2007 9:02 am

Liftrasir
VIII.

Vinettäkööt muut junctionin rasittavuudesta, angstin ruumiillistumasta (Squall), GF'istä sun muusta ihan niin paljon kuin haluavat, kasi oli ensimmäinen ja tähän mennessä ehdottomasti paras kokemukseni. Siinä on Fujin! RAGE! *hail!* Siinä on myös tähän asti pelaamistani FF'istä laadukkaimmat videopätkät.

Ja se korttipeli! Sitä on tullut mätkittyä varmaan yli puolet pelitunneista, joka kerta.

Toiseksi paras on V, sitten IX, VI, VII, IV... ja muut sekalaisessa järjestyksessä.

Nyt innolla odottelen XII'tä 4laugh
Junctionista olen kuullut melkein pelkkiä kehuja

Yralda

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 10:25 am

En ole pelannut yhtäkään. D: Vaikka olenkin kyllä kuullut PALJON ja nähnyt yli puolet siitä jostain elokuvasta joka tuli subbarilta ihan vähän aikaa sitten [oli muuten kauhean ahdistava leffa] Hitto kun tuntee taas itsensä epäsivistyneeksi. XD
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 5:21 am

Amitie
En ole pelannut yhtäkään. D: Vaikka olenkin kyllä kuullut PALJON ja nähnyt yli puolet siitä jostain elokuvasta joka tuli subbarilta ihan vähän aikaa sitten [oli muuten kauhean ahdistava leffa] Hitto kun tuntee taas itsensä epäsivistyneeksi. XD

(eikö se tullut neloselta?)
Miekään en ole pelannut yhtäkään, ja olen sen verran kiintynyt mielettömään äksän hakkaamiseen, etten tiedä uskaltaudunkokaan.

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Sun Feb 11, 2007 3:28 am

Ainoka
Amitie

(eikö se tullut neloselta?)
Miekään en ole pelannut yhtäkään, ja olen sen verran kiintynyt mielettömään äksän hakkaamiseen, etten tiedä uskaltaudunkokaan.

(Neloselta, subbarilta, sama asia. :'D)
Ainut tietsikkapeli mitä koskaan olen pelannut on The Sims (sekä Sims 2). ''>_> Ja no, se oli outoa mutta ihan kivaa. :'D Tietokoneella kaikki on niin yli-hienolla grafiikalla tehtyä. :B
PostPosted: Thu Feb 15, 2007 4:16 pm

Ainoka

X on taikanappi FF -peleissäkin, suht hitaalla tempolla vain.

...paitsi jos pelaa Liftis-tyylillä. "XXXXXXXXXXXX joo JOO vauhtia nyt XXXXXXXXXXXXXXXXXXX....."

Jee, kohta tulee FFXII kohta tulee FFXII domokun domokun domokun
Paljon ne sitä hehkuttavat, mutta jos en pidä odotuksia liian korkealla niin ei pety ainakaan liian pahasti....

...
...
FFXII FFXII FFXII FFXII!!! heart heart

Liffy Glitter

Kapka

PostPosted: Sun Feb 18, 2007 12:33 pm

kuinka moni niistä peleistä on playstation ykköselle?
(niin parhaat laitteet taas tälläkin xd )
PostPosted: Mon Feb 19, 2007 9:53 am

En ole pelannut kuin kasin läpi ja aloitellut x-2:sta (ja olen jumissa, help!).
Mutta melkein kaikkia, myös ensimmäisiä olen nähnyt pelattavan pitkiä ja tarinan kannalta oleellisia pätkiä. Vastaan silti sen kasin. Soon vaan niin surumielinen ja tällaiseen hempeämieliseen vetoava.

Adalmina

Beloved Raider

7,200 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Forum Sophomore 300

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Mar 01, 2007 10:40 am

Moththemotti

1-9, miinus kolmonen.

Kolmonen tulee DS'lle, kokoelmani täyttyy~! heart
PostPosted: Thu Mar 01, 2007 11:26 am

Onko siihen XII:sta helppo päästä kiinni, vaikka aiempi pelikokemus rajoittuu äksään ja muropaketteihin?

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

Kapka

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 8:56 am

Liftrasir
Moththemotti

1-9, miinus kolmonen.

Kolmonen tulee DS'lle, kokoelmani täyttyy~! heart

kiitti tiedosta : )
Reply
POLLIMERI - Joka jäsenen Galluppitaivas

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items