Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Den Norske Slummen
"Forsvunne bilder" [Viktig Update! Første post!]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Bytte til større og bedre database?
  Jada, samme for meg!
  Kanskje... er ikke sikker...
  Nei! La det være til PB nokk en gang kødder seg!
View Results

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200
PostPosted: Tue Mar 13, 2007 3:04 pm

Ok. Da har jeg laget en ny acount i PB hvor da alle bildene vil ligge til jeg muligens finner et nytt sted hvor det aldri vil bli noe "båndbredde overgått".

User Image
[img]http://i150.photobucket.com/albums/s111/Forbidden_Art/Nonpubar.jpg[/img]

User Image
[img]http://i150.photobucket.com/albums/s111/Forbidden_Art/detnorskeparadis.jpg[/img]

User Image
[img]http://i150.photobucket.com/albums/s111/Forbidden_Art/NORPAR.jpg[/img]

User Image
[img]http://i150.photobucket.com/albums/s111/Forbidden_Art/NOKGUILDBAN.jpg[/img]

Den siste vet jeg ikke hvor jeg skal plassere for at den havner tilbake der den skal, så jeg overlater det problemet til Marius eller Pia.

MVH Chris - Mod

Update:

Jeg har funne en bedre og sikrere side hvor jeg kan ha bildene mine.
Den er beregnet som backup database, men fungerer også som bilde hoster. Jeg vil gjerne vite deres meninger.

Ps: Dette kan være løsningen på "bånbredde overgått" Problemet. For de som vil vite hva for en side det er, kan de bare gi meg et vink.
PostPosted: Tue Mar 13, 2007 3:21 pm

Det er bare det lille banneret jeg ikke ser - så vidt jeg har forstått, har Photobucket en grense på filene sine, sånn at et bilde ikke vises lenger etter et visst antal visninger. Imageshack har akkurat samme greia - etter at ditt bildes båndbredde er brukt opp, ser du bare et bilde av Imageshack-frosken. (Som jeg forøvrig synes er ganske søt. xd )
Vi har kanskje bare fått flere medlemmer, eller kanskje guildet besøkes oftere?

Engwannuniel

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Wed Mar 14, 2007 6:24 am

Jeg ser alt helt fint? Mulig det bare er deg. Selv om jeg ikke ser signaturen din da. Du får bare åpne en ny PB konto til alt som har med Gaia å gjøre.
PostPosted: Wed Mar 14, 2007 12:05 pm

Rart... Vel, jeg skal se om jeg får ordnet det til senest fredag kveld... Har en del folk i klassen og paralell klassen som er gode på slik, mulig de kan gi meg et tips til noe annet en PB slik at dette vil ALDRI hende igjen. Kanskje jeg kan vudere å leie en FTP server i framtiden.

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 8:02 pm

Nå lærte jeg noe nytt; ante ikke at det var begrenset bildevisninger! Jeg ser heller ikke signaturen din Chris, eller guild logoen 3nodding
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 4:01 pm

Charinje
Nå lærte jeg noe nytt; ante ikke at det var begrenset bildevisninger! Jeg ser heller ikke signaturen din Chris, eller guild logoen 3nodding
Det syke er jo at det ikke står noe om dette på PB sine sider... Vel, muligens det står et sted, men i såfall står det et sted jeg aldri har sett som viktig eller brukbart.

Og jeg som elsker å se mine små verk hver dag her i guilden... crying WHY!!??

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200

Engwannuniel

PostPosted: Thu Mar 15, 2007 4:14 pm

Jeg leste det her på Gaia et sted, for ikke så lenge siden.. Men jeg hadde heller aldri hørt om det før. Det hadde kanskje vært en idé med en ekstra PB-konto som du kan bytte til når "Bandwidth exceeded"-bildet dukker opp?
PostPosted: Fri Mar 16, 2007 7:59 am

Chris: Kanskje det står i reglene et sted, men må innrømme at jeg sjeldent leser dem så nøye før jeg registrer

Eng: Bare synd en må laste alt opp på nytt igjen 3nodding

Charinje

Friendly Explorer

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200
PostPosted: Fri Mar 16, 2007 1:47 pm

Charinje
Chris: Kanskje det står i reglene et sted, men må innrømme at jeg sjeldent leser dem så nøye før jeg registrer

Eng: Bare synd en må laste alt opp på nytt igjen 3nodding
Selv leser jeg aldri regler... Vel, noen ganger, men det er som oftest steder jeg vet vil ha strenge regler ect. Grunnen er jo at jeg VET hvordan man bør oppføre seg på visse steder.

Å laste opp filene igjen vil ikke ta lang tid, er ikke mange bilder jeg har der som er laget for gaia. Dessuten kan jeg laste opp alle bildene på en gang. Så det skal ikke bli noe problem.
PostPosted: Fri Mar 16, 2007 3:26 pm

Flotte greier! whee

Charinje

Friendly Explorer

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Sat Mar 17, 2007 9:50 am

Sånn, nå er alt bra igjen. wink
PostPosted: Sat Mar 17, 2007 10:16 am

Marius`
Sånn, nå er alt bra igjen. wink
Good, kan la denne posten henge litt slik at de som vil kan forsyne seg av de bildene.

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200
Reply
Den Norske Slummen

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash