|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 3:05 pm
Welje,, een topicje met poll om te kijken hoeveel Belgische en hoeveel Nederlandse mensen hier in de guild zitten ^^
Ikzelf kom uit België smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 4:37 am
Ik kom uit Nederland smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 10:05 am
Lady_Laguna Ik kom uit Nederland smile Ik ook xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 10:35 am
Tajci Lady_Laguna Ik kom uit Nederland smile Ik ook xp Ik ook
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 10:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 11:11 am
en nog een Nederlander ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 11:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 12:29 pm
Chiruro Welje,, een topicje met poll om te kijken hoeveel Belgische en hoeveel Nederlandse mensen hier in de guild zitten ^^
Ikzelf kom uit België smile we zijn nog maar met 2 precies whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 1:44 pm
Sifri Chiruro Welje,, een topicje met poll om te kijken hoeveel Belgische en hoeveel Nederlandse mensen hier in de guild zitten ^^
Ikzelf kom uit België smile we zijn nog maar met 2 precies whee Blijkbaar surprised Volgens mij zitten er ook gewoon op heel gaia meer mensen uit Nederland dan uit België x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 1:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:23 pm
vind ik anders wel leuk dat er veel nederlandse mensen hier zitten 3nodding belgen kom ik al zo vaak tegen hé ^^ al zit ik wel met nederlanders en belgen in de klas mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:40 pm
Sifri vind ik anders wel leuk dat er veel nederlandse mensen hier zitten 3nodding belgen kom ik al zo vaak tegen hé ^^ al zit ik wel met nederlanders en belgen in de klas mrgreen Héhé ^^ Mja,, kvind Belgen opzich ook wel leuk om hier zo op gaia te vinden,, dan is da bij mij zo van "Hé leuk een Belgisch persoontje! Goh wie weet woont die bij mij in de buurt ofzo" zoiets kom dus over mij ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:46 pm
als ik niet was verhuist, hadden er mss wel mensen dicht bij mij gewoont blaugh maar nu, in dit boerengat niet stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:54 pm
Sifri als ik niet was verhuist, hadden er mss wel mensen dicht bij mij gewoont blaugh maar nu, in dit boerengat niet stare Waar woont gy ergens eigenlijk? K dacht dat ge ook in Antwerpen woonde? En voor zover ik weet is het in Antwerpen ni echt een boerengat :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 2:28 pm
mm sodesune.. watashi wa WESTERLO ni sunde imasu whee westerlo ligt meer aan de rand van antwerpen, "de Kempen"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |