|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:45 pm
Ik kan niet op msn komen! scream Kan dus gewoon sommige mensen niet meer bereiken crying Wie kan hier ook niet op msn komen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:50 pm
ik kon ook niet op msn, maar sinds kort weer wel.. sinds enkele minuten 3nodding maar ik zit niet meer zoveel op msn sweatdrop dus voor mij is het geen enkel probleem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:52 pm
Ik heb net nog geprobeert erop te raken,, maar het lukt nog steeds niet crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 2:29 pm
keep on trying, ooit geeft die msnbrowser zich wel gewonnen cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 2:57 pm
Het is me gelukt, maar nu zit ik met mijn oude msn op msn x3... Durf ook niet af te melden meer. Maarja, beter dan niks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:14 pm
ik denk wel dat msn weer in orde is. de meeste (op andere forums) zeggen ook dat ze er terug op kunnen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:30 pm
Jah blijkbaar want bij mij zijn mijn vaste persoontjes weer online enz^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 12:50 pm
mm, ik was er gisteren niet... op msn.. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 11:01 am
ik ben niet zo een msn gebruiker meer. alleen als het echt nodig is. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 12:40 pm
ik moet msn hebben.. anders geen sociaal contact meer whee need people to talk to sweatdrop maar heb ik via forums zoals deze ook wel..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 3:08 pm
Ge zijt niet de enige,, msn en gaia zijn zowat mijn leven,, af en toe ff naar training enzo,, en dan vrij schaatsen,, maar das dan ook alles.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2007 1:45 pm
dat is eigenlijk toch maar raar hé.. msn en gaia om te overleven. xd terwijl je eigenlijk meer sociaal moet zijn en irl mensen moet aanspreken.. sweatdrop dat doe ik dus minder..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2007 2:49 pm
Tegenwoordig is da bij de meeste mensen alleen hun leven,, Msn,, en andere online dingens,, en zo af en toe is weg ofzo... Conclusie-> We have no life xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 12:49 pm
no life? mwa, mss.. maar het is echt leuk om met mensen te praten van over heel de wereld en zelfs dichtbij: nederland 3nodding als je weggaat in de buurt, kom je die mensen al niet tegen.. ... tging hier over msn die kapot was hé, wat nog erger is.. is dat je geen internet hebt whee wij hebben een heel weekend niet op het internet kunnen zitten crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 3:45 pm
Sifri no life? mwa, mss.. maar het is echt leuk om met mensen te praten van over heel de wereld en zelfs dichtbij: nederland 3nodding als je weggaat in de buurt, kom je die mensen al niet tegen.. ... tging hier over msn die kapot was hé, wat nog erger is.. is dat je geen internet hebt whee wij hebben een heel weekend niet op het internet kunnen zitten crying sja, meestal als ik internet zonder msn verveel ik me na een tijd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |