|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 11:59 am
Houd jij van soaps? Volg jij gtst, onm, b&b of een andere soap? Praat er hier over!
Praat hier voortaan over alle tv programmas ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 11:09 pm
Ik volg gtst.... maar ik ben er niet trots op xPp ik keek het gewoon toen ik jonger was en nu kijk ik het automstisch, of noem het een kleine verslaving xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 3:04 pm
Thuis :-p Maar ik denk niet dat jullie in Nederland die serie/soap of wat dan ook kennen :-p En One tree hill heeft ook wel wat maar dat durf ik geen soap te noemen. En dan hebben we ook nog All saints,, eerder een serie smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 10:33 am
Gilmore girls
One three hill
Desperate Housewives...
maar ok,ik ben ook wat ouder dus rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 12:59 pm
Tajci Gilmore girls
One three hill
Desperate Housewives...
maar ok,ik ben ook wat ouder dus rolleyes Há jah,, de gilmore girls en DH wask vergeten :p Ja die staan dus ook bij mij opt lijstje xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:09 pm
xMiyumi Ik volg gtst.... maar ik ben er niet trots op xPp ik keek het gewoon toen ik jonger was en nu kijk ik het automstisch, of noem het een kleine verslaving xp
Ach, ik volg ook gtst. Ik heb er niet zoveel problemen mee dat ik het kijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 9:53 am
Ik ben 13 en kijk:
desperate housewives grey's anatomy (ziekenhuis) Gilmore Girls Men in trees What about Brian Lost (eiland verhaal) Medium(geesten etc.) Ghost Whisperer(idem) House (ziekenhuis serie)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 5:40 am
Lizsel xMiyumi Ik volg gtst.... maar ik ben er niet trots op xPp ik keek het gewoon toen ik jonger was en nu kijk ik het automstisch, of noem het een kleine verslaving xp
Ach, ik volg ook gtst. Ik heb er niet zoveel problemen mee dat ik het kijk. lol, ik weet niet... ik vind het veel te onrealistisch en ik wil stoppen met kijken, affentoe lukt het me een weekje en dan zap ik langs en dan denk ik: Oh nee he, heb ik een hele week gemist -_-' en dan ga ik het weer elke dag volgen ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 10:40 am
Tajci Gilmore girls
One three hill
Desperate Housewives...
maar ok,ik ben ook wat ouder dus rolleyes Desperate housewives zijn zooo leuk! Ik volg ook nog Thuis *saai*, Kinderen van de Windt (mijn moeder kijkt ernaar), en emma (ben ik zooo niet trots op). sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 11:13 am
Ik ben 32 en ik kijk: CSI, HTNM, De Lama's, Grey's Anatomy, Gilmore Girls en Ghost Whisperer maar dat zijn allemaal series...
de enige soap die ik wel eens kijk is as the world turns... die kijk ik al 17 jaar... maar niet elke dag hoor... soms zo 6 maanden niet... dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 8:20 am
euh, ik kijk eigenlijk geen tv sweatdrop maar bij ons staat wel altijd familie op en (ik zit in de living dus kan k zo half meezien) ... verder kijken ze bij ons thuis ook naar "heroes", maar ja.. ik dus niet whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 3:49 am
Lady Mairdread Phanton Ik ben 13 en kijk: desperate housewives grey's anatomy (ziekenhuis) Gilmore Girls Men in trees What about Brian Lost (eiland verhaal) Medium(geesten etc.) Ghost Whisperer(idem) House (ziekenhuis serie) Dat alles plus Smallville wink
Ik heb geen leven xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 8:40 am
Sifri euh, ik kijk eigenlijk geen tv sweatdrop maar bij ons staat wel altijd familie op en (ik zit in de living dus kan k zo half meezien) ... verder kijken ze bij ons thuis ook naar "heroes", maar ja.. ik dus niet whee U hebt wat gemist, Heroes is echt een superserie ! Voor een lijstje van de series die ik volg : zie mijn voorstel topic (jah, ik ben verslaafd sweatdrop ) De enige soap die ik eiglijk volg is Familie, maar dat kijk ik soms een hele tijd niet of zo half half en dan weer wel, ligt eraan waar ik zin in heb.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:48 am
- Charmed (op de computer ben bij seizoen 8 ) is ook wee op de tv trouwens maar dat is bij de seizoenen waar prue dr nog was en wil ze niet door elkaar kijken. - Ghostwhisperer hoorde k te kijken maar het is niet meer op de tv ofzo ? - Joan of arcadia ook gedownload. - Medium hoorde k te kijken maar mn broertje en mn moeder willen nu altijd rond die tijd zo'n stom muziekshit kijken op nederland 1 ofzo O.o. - Americans next top model <33 gelukkig is dat kutwijf weg -__-
en gtst keek k altijd maar ben al een halfjaartje afgekickt ofzo :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 4:08 am
Ik kijk eigenlijk geen soaps. Wel anime en series zoals charmed, stargate sg-1, buffy, etcetc 3nodding
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|