|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 5:28 am
heisann whee
eg tenkte det at eg sku se om det e noe folk som e her inne i det hele tatt.. razz for det virker veldig dødt.. eek men eg prøver å livne det oppigjen her då, men det ekkje så enkelt aleine.
anyone with me here?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 2:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 5:05 pm
arright..kanskje..eg håper du kommer tebake og hjelper whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 5:40 am
Det er plenty med folk her, bare ikke så mange som gidder å poste. xd Men det hadde selvsagt vært kjekt hvis vi fikk med oss en del nye aktive medlemmer ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 12:17 pm
Marius` Det er plenty med folk her, bare ikke så mange som gidder å poste. xd Men det hadde selvsagt vært kjekt hvis vi fikk med oss en del nye aktive medlemmer ja. hehe...e sant det jah sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 1:01 pm
Jeg vil gjerne hjelpe til med at det skal bli mer aktivitet hær, men jeg hvet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd masse, men det virker som nesten ingen er innteresert.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 1:21 pm
IrmaInge Jeg vil gjerne hjelpe til med at det skal bli mer aktivitet hær, men jeg hvet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd masse, men det virker som nesten ingen er innteresert. hmm...nei det ekkje så enkelt. men eg vet no at vi e noen her då whee du, chris, marius ihvertfall whee det kommer nokk sikkert flere etter. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 8:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 3:45 am
ooooh...du skrev me EG...hehe biggrin eg prøver å hjelpe til i SYL! og men eg vet ikkje helt ka eg ska gjøre der. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:37 am
Jo flære aktive medlemer, des bedre er det. 3nodding Har en låt i Winamp som konstant minner meg om gaia O.o;; Kune postet den, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg gjør det, og as far as i know, HATER marius all musikk som har med techno og trance å gjøre! xd Dessuten gikk jeg lei av den for evigheter selv, men fortsatt har jeg den vane med å høre på en låt rett over den, så hører jeg på alt etter den til jeg ikke orker mer musikk...
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 10:18 am
[C]hris Jo flære aktive medlemer, des bedre er det. 3nodding Har en låt i Winamp som konstant minner meg om gaia O.o;; Kune postet den, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg gjør det, og as far as i know, HATER marius all musikk som har med techno og trance å gjøre! xd Dessuten gikk jeg lei av den for evigheter selv, men fortsatt har jeg den vane med å høre på en låt rett over den, så hører jeg på alt etter den til jeg ikke orker mer musikk... hehe...en sang som minner om gaia? kossn sang kan det være tro rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 5:51 am
miyakoangel [C]hris Jo flære aktive medlemer, des bedre er det. 3nodding Har en låt i Winamp som konstant minner meg om gaia O.o;; Kune postet den, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg gjør det, og as far as i know, HATER marius all musikk som har med techno og trance å gjøre! xd Dessuten gikk jeg lei av den for evigheter selv, men fortsatt har jeg den vane med å høre på en låt rett over den, så hører jeg på alt etter den til jeg ikke orker mer musikk... hehe...en sang som minner om gaia? kossn sang kan det være tro rolleyes Blir vel trance... Fant den på YouTube: Rocco - Drop The Bass
Advarsel: Videoen er Idiotisk, og for de som HATER trance e.l.. IKKE Klikk
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 12:07 pm
[C]hris miyakoangel [C]hris Jo flære aktive medlemer, des bedre er det. 3nodding Har en låt i Winamp som konstant minner meg om gaia O.o;; Kune postet den, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg gjør det, og as far as i know, HATER marius all musikk som har med techno og trance å gjøre! xd Dessuten gikk jeg lei av den for evigheter selv, men fortsatt har jeg den vane med å høre på en låt rett over den, så hører jeg på alt etter den til jeg ikke orker mer musikk... hehe...en sang som minner om gaia? kossn sang kan det være tro rolleyes Blir vel trance... Fant den på YouTube: Rocco - Drop The Bass
Advarsel: Videoen er Idiotisk, og for de som HATER trance e.l.. IKKE Klikkhaha rofl rocco i et nøtteskall det der.. men ann va litt gaia aktig jah, tror eg whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 5:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 2:37 pm
Jeg er her for det meste, men har vært litt lite aktiv i det siste siden jeg hadde besøk hele påsken ^^ Tror typen ville blitt sur om jeg skulle sitte på dataen hele tiden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |