|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 4:38 am
heisann whee
Her kan dokkar fortelle om ka du synes om melodi grand prix i år. Synes du den rette vant? eller kem synes du skulle ha vunnet? ka synes du om at Guri Schanke ikkje gikk videre? kunne du ha tenkt deg å stå på scenen å synge mgp selv? wink ka synes du om han som kommenterte? (husker ikkje ka han heter)
Eg såg bare fra ca halve delen. så eg heiet på Armenia. Synes den sangen va så fin, og han som sang hadde skikkelig bra stemme. og så va det så kult me det røde treet og kostymene. whee
men gud eg likte ikkje han som kommenterte då..han va jo så negativ og nedlatende på alle landene. og han maste alt for mye. nei, det e Jostein som ska kommentere!
men gratulerer Serbia, dokkar fortjente å vinne whee va faktisk en bra sang når eg fikk høre den..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 11:55 am
Vel, Sverige hadde den desidert beste sangen! Eg heart The Ark... Guri burde komt videre, mangen av de som var der var rompedårlige i forhold til ho!!!
Men, som de skreiv i ei eller anna avis, østblokklandene stemme bare på kverandre... evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 2:27 am
Selvfølgelig stemmer østblokk landene på hverandre, slik som Nordiske land stemmer på hverandre; slik har det alltid vært 3nodding Stort sett merkelige kostymer, artige sanger og blandet talent; kort sagt grei underholdning visst en kjeder seg en lørdagskveld XD
Synes det var litt rart at Norge hadde en spansk-engelsk sang, men ellers var den vel grei nok. Synes sangen til Serbia var fin nok den, klarte ikke helt å finne en favoritt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 7:56 am
jeg vet ikke hvem av sangene jeg likte best, men en ting er sikkert: hadde Guri Schanke vunnet, hadde jeg blitt så flau at jeg hadde vurdert å bli svensk statsborger. personlig liker jeg de som vant i 1984, The Herrey's! her er sangen deres: http://www.youtube.com/watch?v=B8S--sj6s70
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 1:44 pm
Jeg ønsket at Ukraina vant. Var stolt i at Storbrittania fikk nesten ingen poenger, Scooch var dritt. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:54 pm
oj..no va det svar her whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 10, 2008 1:41 am
første post i 2008 xD yeey.. hatet sangen til guri skanke.. crash skulla ha vunnet det året ( i den norske finalen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 11:30 am
Hellas skulle ha vunnet, uten tvil. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 9:31 am
2007, 2007.. ;o Trorche eg likte så mange av de som deltok det året. Ellers ser eg ikkje så mye på MGP uansett. ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |