|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 11:34 am
Detta är tråden för det som är på gång just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 11:38 am
För de som är intresserade så är det ett nästan lan hemma hos mig nu i veckan fram tills onsdag/torsdag.
Vad ska vi göra nu till helgen? Jag funderade på att förbereda endera byn eller d&d. Nån annan som har nått på G?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 1:20 pm
Newberg Vad ska vi göra nu till helgen? Jag funderade på att förbereda endera byn eller d&d. Nån annan som har nått på G? Det kan bli så att jag måste vara hos farsan nu i helgen, men jag ska försök komma ifrån det razz . Så då kanske inte byn e det bästa alternativet sweatdrop .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 11:25 pm
Vad som helst låter bra.
Jag kommer forsätta klutta på ett Flugan äventyr. Samt att jag kanske kör Lucky Break med råbin och Co snart (Lucky är så gott som klart)
Vart skall vi vara i helgen ??
Denna helg = Ledig Nästa helg = Stadsfest Helgen efter det = Dennis hus ledigt (skall kolla när det var tänkt att röwas skulle ha inflyttnings fest också sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 1:08 am
Vi var här senast, samt att det nästa helg kommer vara föräldrar här igen. Så jag föreslår nån annanstans än här.
Tex hos: Allansson, Lejon, Jonas, Nils
Jag har iofs inte frågat om man kan vara i min farmors källare men det kan vi spara till en senare gång tycker jag ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 1:21 am
Newberg Vi var här senast, samt att det nästa helg kommer vara föräldrar här igen. Så jag föreslår nån annanstans än här. Tex hos: Allansson, Lejon, Jonas, Nils Jag har iofs inte frågat om man kan vara i min farmors källare men det kan vi spara till en senare gång tycker jag ^^ Jao vi kan vara hemma hos mig de e ignen fara med det. Skall se till att städa/tvätta denna vecka så allt skall vara bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Master Molder of WINGS Crew
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 3:33 am
Jag vet inte om nu till helgen, men annars är jag rätt fri för spelande. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 8:46 am
Helgen 8-10 är den sista helgen jag är upptagen. Sen är det lugna gatan för mig resten av sommaren, förutom att jag pluggar körkort på veckorna. Men helgerna är lugna.
Har dock en helg i Juli då jag är upptagen, men det är nog ganska lugnt, eh? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 12:38 am
TheGoblin Helgen 8-10 är den sista helgen jag är upptagen. Sen är det lugna gatan för mig resten av sommaren, förutom att jag pluggar körkort på veckorna. Men helgerna är lugna. Har dock en helg i Juli då jag är upptagen, men det är nog ganska lugnt, eh? wink jao, jag är också borta under veckorna så ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 3:51 am
Vilka ska vara med nu i helgen då?
*räcker upp hand*
Ante har uttryckt sitt intresse över msn också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 5:26 am
Newberg Vilka ska vara med nu i helgen då? *räcker upp hand* Ante har uttryckt sitt intresse över msn också. inte jag. Men då kan du ju be han posta på forumet!! efttersom han också jobbar (??) så skulle det ju vara bra om han vore lite aktiv här då han har lättare att få info här. Kommer skicka ut ett sms till folk om att det är rollspel i helgen hos mig (??) Såg också att det den 28-30 september tydligen är MittKon nere i sundsvall. Detta tycker iaf jag är interesant, finns det fler som skulle vara intreserade att åka på något sådant ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 7:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 1:38 am
Helgen kommer att se ut såhär: Fredag de som känner för det samlas i Kramfors för att under dagen hänga med Green som är här uppe nu, samt att vi skall köpa nån engångs grill å grilla någonstans, det kommer även vara läge för ett bad osv.
Fredag kväll/Lördag/Söndag rollspel hos mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 1:57 am
nilP Såg också att det den 28-30 september tydligen är MittKon nere i sundsvall. Detta tycker iaf jag är interesant, finns det fler som skulle vara intreserade att åka på något sådant ?? Kan tyvärr inte åka på det då det är Uppcon samma helg razz . Kommer kunna vara med på dan på Fredag, men tror att det kommer att bli svårt att lyckas komma loss för resten av helgen, så ni kan räkna bort mig för rollspelningen crying .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 7:09 am
jaha de va då uppcon va ... mja får väl se hur mycket pengar jag har, mycket pengar = uppcon, lite pengar = mittcon.
Jaop. Då vet vi de, Green skall prata med dig å så syns vi på fredag då ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|