|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 4:26 pm
Benvinguts sigueu al Casal català, un lloc obert a tots els catalanoparlants residents a Gaia, siusplau presenteu-vos en societat i gaudiu d'aquest punt de trobada.
Normes del guild
Per a que ens entenguem millor escriuré un petit decaleg de normes per a una millos convivencia.
1. Respecte: tots som memebres del mateix guild, i com a tals hem de respectar-nos, el que no ho faci serà avisat, si persisteix amb la falta de respecte serà expulsat.
2. No SPAM: mireu de no fer SPAM, els posts que es considerin SPAM sean esborrats de forma inmediata.
3. Es permet l'ús de colors: En molts forums no volen que la gent escrigui en colors, aquí tot el contrari, ens agrada (que he de dir jo...) així que si voleu fer-los servir endavant.
4. BUMP limitat: Es farà un topic per a bumpejar, limiteu els bumps a aquell tópic.
5. Cada sub-forúm per a la seva cosa: és a dir, no escriviu sobre coses que no venen al cas en els forums temàtics, per això hi ha les sales de conversa.
6. Divertiu-vos: wink que més dir, el guild s'ha creat per a tenir un raconet per a nosaltres, els mals rotllos estan estrictament prohibits, sota pena de pesigolles als peus, quedeu advertits.
7. En català siusplau: el català és fàcil, aquest guild s'ha creat per a la gent que parla català o qualsevol variant dialectal (o idioma mnolt, molt semblant) d'aquest, valencià, mallorquí, occità, també es permés parlar en aranés, tot i que es corra el risc de que no s'entengui res. razz
8. Modereu el vostre llenguatje: vigileu de no dir paraulotes, i de mantenir un to de conversa suau, es parli del que es parli.
9. Participeu: aquest guild es de tots, no només dels administradors i moderadors, per tant tots podeu dir la vostra, participar i suggerir, no us talleu.
10. Doneu: sweatdrop ejem... no és una norma, però... les vostres donacions (totalment voluntaries) anirán al fons comú del guild, es farán servir per a crear nous sub-forums, i d'aquesta manera ampliar el Casal, s'agrairà tota participació.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 4:33 pm
Hola!!!
per fi tenim el nostre raconet!!!
Espero coneixer a molta gent! biggrin rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 4:35 pm
i jo, i jo, ara a arreglar-lo una miqueta, a fer els topics principals i a fer-ne publicitat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 4:45 pm
yeah babies! ja el tenim aki ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 3:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 6:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 6:16 am
Podem convidar a Malizzia, Dildred, Pukah, Lluna.Mizar, EcriSa, Shadow_79, missfleurette, etc.? Que jo sàpiga, totes saben català.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 10:08 am
sidhes Podem convidar a Malizzia, Dildred, Pukah, Lluna.Mizar, EcriSa, Shadow_79, missfleurette, etc.? Que jo sàpiga, totes saben català. si!! stem en ello! gràcies x la llista de noms!!!! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 10:50 am
En principi l'he creat com a guild públic, per a que si un catalano parlant ens busca s'hi pugui unir.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 11:04 am
Anuska_bcn sidhes Podem convidar a Malizzia, Dildred, Pukah, Lluna.Mizar, EcriSa, Shadow_79, missfleurette, etc.? Que jo sàpiga, totes saben català. si!! stem en ello! gràcies x la llista de noms!!!! ^^Hehe, de res wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 11:10 am
Suggerències:
Per què no fer un thread de... suggeréncies? :p
I un altre d'aniversaris dels membres? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 11:30 am
sidhes Suggerències: Per què no fer un thread de... suggeréncies? :p I un altre d'aniversaris dels membres? smile Genial idea!!! Drac que te sembla? i a tu alaiah??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 11:58 am
hola!! ja soc aki!!! 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 12:23 pm
Lluna.Mizar hola!! ja soc aki!!! 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding Benvingudíssima!!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|