|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 4:33 pm
Aquí us deixo aquest tema per a que us presenteu en societat, així ens coneixerém tots millor.
Membres del Casal català:
- dracdargent (soci-fundador)
- Anuska_bcn (socia-fundadora)
- alaiah (socia-fundadora)
- LaLiLila (moderadora)
- Colmillo_lunar (moderador)
- Sidhes
- Shadow_79
- Lluna-Mizar
- missfleurette
- Rhuna
- Sergi-kun
- Goddess_Arya
- princessbruni
- [-M o n i c C-]
- weedy-chan
- ZyX_Da_Kelpie
- Liahmj
- Des_kao
- -La_complize-
- Eyeless_Da_Vamp
- Blue Aether
- Cloud_San
- Mi-K
- Tundreta
- Estrella_Blava
- LDD-Walpurgis
- lunaeila
- anna_star
- sphinxshadow
- MomShadow
- Loki_X3
- Zhagore
- Blasphemiah
- fye_fiufiu_927
he editat, cada dia som més!! a dia d'avui ja som 34!!!!!!!! Gracies a tots!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 3:06 am
Dons aquesta soc jo!
la veritat és que no m'agrada molt el mon que vaig elegir per el meu avatar, pero... no sabia que posar!!! en fi
ja us podeu imaginar que sóc de Barcelona, no?? jeje tinc 21 anyets^^
Estudio Belles Arts... i les meves aficions són la música, cantar, ballar... dibuixar! sortir amb amics...!!! internet! (és un vici...) jeje
i vosaltres? expliqueu-nos!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 3:09 am
Holaaa! Ja ens coneixem una mica no? Però sempre hi ha coses q es descobreixen amb les presentacions whee
Jo tb sóc de BCN, tinc 23 anys i ara tinc els "últims" exàmens de la carrera (ADE) si tot va bé^^ Tb estic treballant a una consultoria...i...
M'encanta Gaia! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 3:16 am
LaLiLila Holaaa! Ja ens coneixem una mica no? Però sempre hi ha coses q es descobreixen amb les presentacions whee Jo tb sóc de BCN, tinc 23 anys i ara tinc els "últims" exàmens de la carrera (ADE) si tot va bé^^ Tb estic treballant a una consultoria...i... M'encanta Gaia! 3nodding i tan! no asbia que feies ADE!! on ho fas????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 5:43 am
Hola! Bé, la Lali ja em coneix i tal smile
Tinc 22 anys (faré 23 d'ací no res), i estudio BELLES ARTS! xd Es suposa que acabo de terminar 5é, però he d'estar-me un curs més perquè em falten crèdits (això és el problema de prendre's les coses amb massa calma).
No treballo en res actualment, encara que he sigut profe d'anglés :p
Encantada de conèixer-vos! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 5:48 am
sidhes Tinc 22 anys (faré 23 d'ací no res), i estudio BELLES ARTS! xd Es suposa que acabo de terminar 5é, però he d'estar-me un curs més perquè em falten crèdits (això és el problema de prendre's les coses amb massa calma). ualaaa no sabia que feies Belles Arts!! jo tmb!!! uooo 5è!! jo tic a 2on...!!!
quin itinerari fas???! jo imatge (crec) xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 6:07 am
Anuska_bcn sidhes Tinc 22 anys (faré 23 d'ací no res), i estudio BELLES ARTS! xd Es suposa que acabo de terminar 5é, però he d'estar-me un curs més perquè em falten crèdits (això és el problema de prendre's les coses amb massa calma). ualaaa no sabia que feies Belles Arts!! jo tmb!!! uooo 5è!! jo tic a 2on...!!!
quin itinerari fas???! jo imatge (crec) xDJo he tirat també per imatge smile Bé, estic entre imatge/animació/dibuix, hehe, que es el que més m'agrada. Ui, a 2on! biggrin Quant de temps fa d'això!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 10:46 am
Doncs benvingudes, escriviu molt i divertiu-vos
@ LaLiLila: Que és ADE?
@ Sadhes: caram, caram cuantes artistes hi ha per aquí.
Bé, suposo que jo també m'hauré de presentar, no? Soc en dracdargent, tinc 23 anys i visc a BCN, estudio criminologia a la facultat de dret i tinc masses aficions, entre elles Gaia des de fa gairebé cinc anyets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 11:09 am
dracdargent Doncs benvingudes, escriviu molt i divertiu-vos
@ LaLiLila: Que és ADE?
@ Sadhes: caram, caram cuantes artistes hi ha per aquí.
Bé, suposo que jo també m'hauré de presentar, no? Soc en dracdargent, tinc 23 anys i visc a BCN, estudio criminologia a la facultat de dret i tinc masses aficions, entre elles Gaia des de fa gairebé cinc anyets. La meua millor amiga també fa Criminologia, però a Salamanca smile Deixo a la Lali que es contesti o contesto jo? :p Psst... Administració i Direcció d'Empreses... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 11:31 am
sidhes Deixo a la Lali que es contesti o contesto jo? :p Psst... Administració i Direcció d'Empreses... wink jajajaja xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 12:38 pm
gracies
Que interesant, crimi a Salamanca, m'agradaria coneixer-la
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 1:50 pm
doncs jo sóc la Laia de barcelona xD Sóc amiga de la Lalilila i de la Sidhes smile Estudio treball social (amb sort, també l'últim curs..i últims exàmens!) i tinc 23 anys. També treballo de recepcionista en una residència, però només fins al juliol smile Sóc MOLT nova a Gaia...aixi q no sé ben bé com va la cosa, però b, tot s'aprén biggrin
Encantada! heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 1:58 pm
Veig que em toca presentar-me *^^*
Soc la Jess!!! Amiga de la Anuska de la uni, també faig Belles Arts i estic a 2on... acabant espero! Agafu l'itinerari de Restauració perque sempre he volgut fer Arqueologia pero no volia fer la carrera de Historia xDD
Tinc 19 anyets (20 cap a l'octubre) i m'agrada dibuixar, pintar (menos mal xD), llegir... estar x internet, fer fotos xulis (encara que no agafo quasi mai la camara), intento fer teatre... buah!
Per ara res mes!! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 2:00 pm
AH! i treballo de teleoperadora en el 061 els caps de setmana... si teniu alguna emergencia.. acudiu a mi! *^^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 2:23 pm
missfleurette doncs jo sóc la Laia de barcelona xD Sóc amiga de la Lalilila i de la Sidhes smile Estudio treball social (amb sort, també l'últim curs..i últims exàmens!) i tinc 23 anys. També treballo de recepcionista en una residència, però només fins al juliol smile Sóc MOLT nova a Gaia...aixi q no sé ben bé com va la cosa, però b, tot s'aprén biggrin Encantada! heart heart Quina alegria veure't per aci, nina! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |